Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En positiv ting. De to kommentatorer var præcis som jeg har efterlyst i årevis. De koncentrerede sig om kampen og fik den til at leve uden alle mulige ligegyldige sidehistorier. Nå ja historien om Alms røde kort var ikke helt korrekt. Men pyt. Og pyt med uafgjort. Bare vi slår dem i pokalen.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      hvorfor?? Tillader du dig at kigge opad?

      Jeg har øjnene stift rettet mod holdende bag os så syntes det er fint vi holder fcn på afstand så det er dem vejle skal hente i første omgang
      Nej der er intet i OB som får mig til at kigge opad.
      Men bryder mig ikke om AGF.
      Min tanke er at jo større hullet er for Vejle og Sønderjyske til FCN og OB jo hurtigere mister de gejsten og håbet, derfor ville en FCN sejr gøre mere ondt på dem.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        En runde mere hvor hverken SDR eller FCN kom tættere på …
        Måske Vejle gør

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Måske Vejle gør
          Måske tænker de får et X også i morgen
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Begynder at tabe tiltro til AA. Hvad så ud som fremgang i vores spil da vi kom ud af vinterpausen er fuldstændig faldet tilsammen. Der er hverken enkelte spillere som bliver bedre eller mere sammenhæng i vores spil og taktisk mangler der løsninger. Det ned den fem mand bagklde vi så sidst flere gange virker ret håbløst og fungerer ikke rigtigt Kan ikke se hvilke spiller han "gør bedre": Frø er mere eller mindre kontinuerlig faldet siden den glimrende kamp mod FCK dertid, enkelte gode kampe men uden at finde stabilitet, JJ er og bliver "den flittige" med enkelte lyspunkter men ikke meget mere, Sabbis potentiale bliver ikke forløst og holdets etablerede som Bashkim, Skjelvik, Kasper fik laaaang snor uden at det hjalp og så fik Max, Breum, Østrøm derfor alt for meget tid på bænken.
            Hvad taler for Alm er at vi kommer tilbage efter bagslag og holdet er i fysisk god tilstand og kan lægge til i de sidste minutter. Men ellers? Finder kke alt for mange argumenter.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Måske Vejle gør
              Tjae … svært at sige hvorfor jeg ikke nævnte dem ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Hvis plasticfabrikken i Farum ikke vinder hjemmekampene så kan Vejle måske hente dem.

                Comment


                  Det positive fra dagens kamp først: vi scorer igen to mål, vi spiller ikke som hovedløse høns efter vi er kommet bagud igen, vi viser god kondition og Skjelvik bidrager med noget positiv i kampen og laver ikke en kæmpe brøler. Og at komme tilbage efter to gange at komme bagud styrker helt sikkert moralen. Men, nu til den negative del: vi har en del spillere som mangler helt basale ting som at benytte kroppen i duellerene og det koster regelmæssigt mål. Jeg får hver gang vi spiller indtrykket af at vi mangler gnisten og gå på mod. Og vores forsvar fik igen to mål imod, det er en meget sørgeligt tendens, som bare skal stoppes hurtig. Der skal sættes en prop ind. På torsdag har vi så en absolut nøglekamp, som bare skal vindes. Jeg er ikke i tvivl om at der vil være igen maksimal opbakning til holdet og klubben.

                  Comment


                    Måske man forsigtigt skulle høre FH ad, om han hellere vil være cheftræner?

                    Jeg kan godt godt li’ Alm, men efterhånden må man spørge, om han får nok ud af materialet - dets begrænsninger til trods.

                    Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                      Det positive fra dagens kamp først: vi scorer igen to mål, vi spiller ikke som hovedløse høns efter vi er kommet bagud igen, vi viser god kondition og Skjelvik bidrager med noget positiv i kampen og laver ikke en kæmpe brøler. Og at komme tilbage efter to gange at komme bagud styrker helt sikkert moralen. Men, nu til den negative del: vi har en del spillere som mangler helt basale ting som at benytte kroppen i duellerene og det koster regelmæssigt mål. Jeg får hver gang vi spiller indtrykket af at vi mangler gnisten og gå på mod. Og vores forsvar fik igen to mål imod, det er en meget sørgeligt tendens, som bare skal stoppes hurtig. Der skal sættes en prop ind. På torsdag har vi så en absolut nøglekamp, som bare skal vindes. Jeg er ikke i tvivl om at der vil være igen maksimal opbakning til holdet og klubben.
                      Holdet har jo ikke spillet hovedløst når det kommer bagud … det er når holdet kommer foran set går galt ….
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Måske man forsigtigt skulle høre FH ad, om han hellere vil være cheftræner?

                        Jeg kan godt godt li’ Alm, men efterhånden må man spørge, om han får nok ud af materialet - dets begrænsninger til trods.

                        Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.
                        Måske, man har ihvertfald hentet en træner der sværger til et relativt ufleksibelt spilsystem uden at give ham de spillere som er så vigtige for hans system kan fungere. Vil man ikke give manden de spillere han har brug for for at fungere, så er der ikke andre alternativer end at give Alm sparket.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Måske man forsigtigt skulle høre FH ad, om han hellere vil være cheftræner?

                          Jeg kan godt godt li’ Alm, men efterhånden må man spørge, om han får nok ud af materialet - dets begrænsninger til trods.

                          Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.

                          Comment


                            Jeg vil hellere spørge om, hvad du mener med potentialet?! Vi har jo en ualmindelig dårlig trup

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                              Jeg vil hellere spørge om, hvad du mener med potentialet?! Vi har jo en ualmindelig dårlig trup
                              Ja, enig.

                              Jeg er meget i tvivl. Empirisk virker trænerfyringer sjældent.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Måske man forsigtigt skulle høre FH ad, om han hellere vil være cheftræner?

                                Jeg kan godt godt li’ Alm, men efterhånden må man spørge, om han får nok ud af materialet - dets begrænsninger til trods.

                                Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.
                                Hvilke evner har FH som skulle gøre at han ville kunne forvandle et middelmådigt hold til noget bedre?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X