En positiv ting. De to kommentatorer var præcis som jeg har efterlyst i årevis. De koncentrerede sig om kampen og fik den til at leve uden alle mulige ligegyldige sidehistorier. Nå ja historien om Alms røde kort var ikke helt korrekt. Men pyt. Og pyt med uafgjort. Bare vi slår dem i pokalen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvorfor?? Tillader du dig at kigge opad?
Jeg har øjnene stift rettet mod holdende bag os så syntes det er fint vi holder fcn på afstand så det er dem vejle skal hente i første omgang
Men bryder mig ikke om AGF.
Min tanke er at jo større hullet er for Vejle og Sønderjyske til FCN og OB jo hurtigere mister de gejsten og håbet, derfor ville en FCN sejr gøre mere ondt på dem.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Begynder at tabe tiltro til AA. Hvad så ud som fremgang i vores spil da vi kom ud af vinterpausen er fuldstændig faldet tilsammen. Der er hverken enkelte spillere som bliver bedre eller mere sammenhæng i vores spil og taktisk mangler der løsninger. Det ned den fem mand bagklde vi så sidst flere gange virker ret håbløst og fungerer ikke rigtigt Kan ikke se hvilke spiller han "gør bedre": Frø er mere eller mindre kontinuerlig faldet siden den glimrende kamp mod FCK dertid, enkelte gode kampe men uden at finde stabilitet, JJ er og bliver "den flittige" med enkelte lyspunkter men ikke meget mere, Sabbis potentiale bliver ikke forløst og holdets etablerede som Bashkim, Skjelvik, Kasper fik laaaang snor uden at det hjalp og så fik Max, Breum, Østrøm derfor alt for meget tid på bænken.
Hvad taler for Alm er at vi kommer tilbage efter bagslag og holdet er i fysisk god tilstand og kan lægge til i de sidste minutter. Men ellers? Finder kke alt for mange argumenter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMåske Vejle gør"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Det positive fra dagens kamp først: vi scorer igen to mål, vi spiller ikke som hovedløse høns efter vi er kommet bagud igen, vi viser god kondition og Skjelvik bidrager med noget positiv i kampen og laver ikke en kæmpe brøler. Og at komme tilbage efter to gange at komme bagud styrker helt sikkert moralen. Men, nu til den negative del: vi har en del spillere som mangler helt basale ting som at benytte kroppen i duellerene og det koster regelmæssigt mål. Jeg får hver gang vi spiller indtrykket af at vi mangler gnisten og gå på mod. Og vores forsvar fik igen to mål imod, det er en meget sørgeligt tendens, som bare skal stoppes hurtig. Der skal sættes en prop ind. På torsdag har vi så en absolut nøglekamp, som bare skal vindes. Jeg er ikke i tvivl om at der vil være igen maksimal opbakning til holdet og klubben.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægDet positive fra dagens kamp først: vi scorer igen to mål, vi spiller ikke som hovedløse høns efter vi er kommet bagud igen, vi viser god kondition og Skjelvik bidrager med noget positiv i kampen og laver ikke en kæmpe brøler. Og at komme tilbage efter to gange at komme bagud styrker helt sikkert moralen. Men, nu til den negative del: vi har en del spillere som mangler helt basale ting som at benytte kroppen i duellerene og det koster regelmæssigt mål. Jeg får hver gang vi spiller indtrykket af at vi mangler gnisten og gå på mod. Og vores forsvar fik igen to mål imod, det er en meget sørgeligt tendens, som bare skal stoppes hurtig. Der skal sættes en prop ind. På torsdag har vi så en absolut nøglekamp, som bare skal vindes. Jeg er ikke i tvivl om at der vil være igen maksimal opbakning til holdet og klubben."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMåske man forsigtigt skulle høre FH ad, om han hellere vil være cheftræner?
Jeg kan godt godt li’ Alm, men efterhånden må man spørge, om han får nok ud af materialet - dets begrænsninger til trods.
Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægMåske man forsigtigt skulle høre FH ad, om han hellere vil være cheftræner?
Jeg kan godt godt li’ Alm, men efterhånden må man spørge, om han får nok ud af materialet - dets begrænsninger til trods.
Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.
Comment
-
Omvendt er klubbens problemer dybere, og jeg tvivler på effekt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment