Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Jeg vil hellere spørge om, hvad du mener med potentialet?! Vi har jo en ualmindelig dårlig trup
    Enig. Har personligt været i benægt-mode og forsøgt at forsvare gruppens kvalitet gennem lang tid, men det kan jeg simpelthen ikke længere. Siger ikke at kulturen og mentaliteten ikke også er forkert. Det har jeg også selv anfægtet i lang tid. Men det ændrer bare ikke på at truppen er særdeles uharmonisk og mangler kvalitet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Hvilke evner har FH som skulle gøre at han ville kunne forvandle et middelmådigt hold til noget bedre?
      Ungt trænertalent med et spændende CV.

      Men jeg ved det ikke. Jeg kaster bare et spørgsmål ud. Jeg er sjældent fortaler for trænerfyringer i klubber, hvor der ikke er styr på det højere oppe, og hvor der åbenlyst ingen kultur er omkring klubben og sammensætning af en trup.

      Comment


        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...lbage-to-gange

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ob-chef-om-udligning-betyder-utrolig-meget

        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Comment


            Endnu en rædselsfuldt spillet kamp af OB.
            Jeg ser spillere, som tydeligt ikke er motiverede. Spillere som mangler kvalitet f.eks ved SDR’s andet mål. Unge spillere som mangler fysik og SL -færdigheder. Store egoister som spiller for sig selv uden at have / ønsker relationer til deres medspillere. Ingen styring af spillet og holdet på banen eller fra bænken, og sådan har det været i lang tid uden forbedring. Bænkede spillere med tydelige frustrationer osv. osv.
            Jeg nævner bevidst ikke enkelte spillere, men AA har som cheftræner det overordnede ansvar for alle disse mangler. Jeg er mere og mere overbevist om, at han har mistet omklædningsrummet, fordi han praktiserer uoplyst enevælde. Det kan ikke passe, at der i trænerstaben ikke er folk, som kan se de samme mangler, som vi fans har set længe. Gad vide om Feher måtte rejse, fordi han ville “hjælpe” AA for meget ???

            Comment


              Ubalancen i holdet skaber ubalancen i resultater, og det bliver det ved med, indtil vi har nogle andre typer og/eller supplerer dem vi har med reelle forstærkninger.

              Det kan ikke passe at Ivancevic ikke kan slå Kasper Larsen af. Så er jeg sådan set ligeglad med indkøringsperioder og ny liga. OSE har selv sagt at man ville købe ind til startopstillingen, og at de nye spillere derved skulle være forstærkninger. Indtil videre kan den nye ikke slå den gamle af, selv om den gamle konstant laver fejl, der koster, og hvad angår King, så har jeg stadig ikke set hverken en forstærkning eller én med potentiale.

              Så er det klart, at man ikke kan skabe noget stabilt, når det er det samme misk-mask af humørspillere og middelmådige, "urutinerede rutinerede" som jeg vil vælge at kalde dem.

              Man kan ikke klandre en middelmådig bil for at være middelmådig; kun ejerne der konstant forgøgler omverdenen at den middelmådige bil enten ikke er middelmådig eller bare mangler et par nye dele for at ikke at være det.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Ubalancen i holdet skaber ubalancen i resultater, og det bliver det ved med, indtil vi har nogle andre typer og/eller supplerer dem vi har med reelle forstærkninger.

                Det kan ikke passe at Ivancevic ikke kan slå Kasper Larsen af. Så er jeg sådan set ligeglad med indkøringsperioder og ny liga. OSE har selv sagt at man ville købe ind til startopstillingen, og at de nye spillere derved skulle være forstærkninger. Indtil videre kan den nye ikke slå den gamle af, selv om den gamle konstant laver fejl, der koster, og hvad angår King, så har jeg stadig ikke set hverken en forstærkning eller én med potentiale.

                Så er det klart, at man ikke kan skabe noget stabilt, når det er det samme misk-mask af humørspillere og middelmådige, "urutinerede rutinerede" som jeg vil vælge at kalde dem.

                Man kan ikke klandre en middelmådig bil for at være middelmådig; kun ejerne der konstant forgøgler omverdenen at den middelmådige bil enten ikke er middelmådig eller bare mangler et par nye dele for at ikke at være det.

                MvH ChrisOB
                Superligaens Pixi-bog , OB leverede igen fuldstændig som ventet både på spil og resultat.

                Selvfølgelig kan det passe, at Ivancevic ikke kan slå Larsen af. Det er stadig sådan i OB, at snak og ambitioner ikke står mål med handlinger, heller ikke selvom den snak nu foregår på svensk.

                Lige som man skyder sig selv i foden ved at melde top6, og dumstædigt fastholde at truppen er til det, så gør man heller ikke Ivan og King en tjeneste ved at melde ud at de er forstærkninger. Når udmeldingerne gang på gang viser sig som værende et stykke fra virkeligheden, så bliver skuffelsen, og dermed kritikken større fra omgivelserne.

                OB famler rundt i blinde, og køber konstant spillere fra samme hylde som dem man i forvejen har i truppen. Det eneste sted det giver kontinuitet er i svingdøren.
                Vi søger og søger efter en start 11’er som skal danne udgangs opstillingen, eller i det mindste have 8-9 spillere, som er så gode på deres position at der ikke hver uge skal diskuteres om de nu også er gode nok. Det er vel dybest set kun Tverskov som har kvalitet og stabilitet nok til ikke at være til diskution?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Fint med klare ord. Max har fuldstændig ret:
                  https://www.bt.dk/superligaen/frustr...edium=facebook
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Var i Haderslev og se Striberne søndag fra Skybox´en. For anden uge i træk var det let at vinde på oddset.

                    Når de gang på gang i SFÅ siger, at hvis Jebali og Frøkjær var bedre, så spillede de ikke i OB, så har de ret: så spillede de Viborg eller Randers. OBs niveau er så katastrofalt ringe. Jeg ved godt at folk herinde siger, at man ikke skal pege fingre ad enkeltspillere. Det vil jeg nu alligevel gøre, når det drejer sig om så mange.
                    King er en joke. Han er så langt fra top 7 niveau, at det virker urealistisk, at han vil kunne udvikle sig derhen ikke mindst fordi han er omgivet af så meget middelmådighed. Vi har praktisk talt ingen venstreside offensivt, når han spiller. Defensivt er han for nipset og har ikke den fornødne fysik til at stå imod.

                    KL taler for sig selv. Han laver store fejl praktisk talt hver kamp som ofte koster mål. Han har ikke top 7 niveau.
                    Michelson kan jeg ngentligt godt lide som type. Han er lidt Espen Ruud light. Men desværre alt for light. Praktisk talt alle hans indlæg ligger rigtig skidt i går. Defensivt havde han problemer mod det store drenge fra SDJ.
                    JJ har ikke shinet i lang tid. Han har evnerne til at spille de bolde, som skærer sig igennem en kæde. Jeg synes, at det er svært at se, om det er holdets skyld eller JJs. Hvis ingen tager de rigtige løb, kommer JJ til at se meget svag ud, for så kan han ikke få hans spidskompetence i spil.
                    Frøkjær var (igen) en katastrofe. Sjusket boldomgang og så scorer han ikke på den 90% chance han har. Så er man bare ikke god nok, når det sker så tit.
                    Igen så vi den dårlige gamle Jebali. Hans bundniveau er alt, alt for lavt til top 7. Et utal af ”kigge ned i støvlerne”-aktioner med blokerede skud til følge.
                    Breum var også totalt anonym. Han er ung. Så han har naturligvis lang snor. Men i går var ikke bestået.
                    Fenger scorer. Men ellers er han fuldstændig sat skak mat af ligaens absolutte bundholds forsvar. Han er slet ikke god nok til at spille på et top 7 hold. Han skaber INTET i åbent spil og har ikke fysik til at holde fast i bolden og bringe sig i skudposition.
                    Sabbi skal roses for at han for første gang i en kamp for OB forsøger at tage mere end et løb i bagrum. At ingen spillere på OBs hold så er i stand til at slå en ordentlig aflevering er jo så bare trist. Men igen indgår han ikke relationelt ordentligt i spillet. Hans driblinger var igen elendige.

                    Sander var nok kampens ringeste spiller. Den norske liga må være skandaløst ringe, siden han kan få nogen form for succes deroppe. I superligaen kan han INTET af det der kræves for at bidrage det mindste til et hold. Han har ikke engang niveau til at spille i ligaen. Ingen fysik. Ingen speed. Ingen udfordringsevne. Uden nogen af disse kompetencer, får han aldrig sit gode skud i spil.

                    Jeg synes, at Bernart, Tverskov og Aron kan være deres indsats bekendt i går. Punktum.

                    Jeg må sige, at jeg har ondt af SDJ. De spillede ikke godt. Men de havde meget af det, som OB ikke har: alle fightede max, masser af fysik i duellerne uden at spille svinsk. Og så må jeg bare sige, at Emil Berggren er et monster. Han scorer naturligvis de to mål og så har han 3-4 elendige afslutninger. Han vinder tæt på alle dueller og hvis han ikke gør, bliver Tverskov som oftest ”stod for skud” presset max hver eneste gang.


                    Der er kun et ønskværdigt scenarier (ud over koldstart ved en nedrykning – der skal bare noget ekstremt til nu):
                    Der sker en ekstrem udrensning af truppe over de næste to vinduer. Vi taler 7-8 spillere. Og så skal der hentes 4-5 kvalitetsspillere, som er faste startere. 3 trænere har ikke kunnet for denne sørgelige flok spillere til at præstere noget som helst. Det er hermed bevist, at det er spillernes reelle niveau, vi har set de sidste tre år. Der mangler kontinuerlig kvalitet. Sjældne høje topniveauer fra Frø, Jebali etc. er fuldstændig ligegyldige i det store regnskab. INTET kommer til at rykke sig med den nuværende trups kvalitet. Den her flok spillere KAN ikke trænes gode nok.

                    Til sidst vil jeg lige citere Fenger:

                    »Vi laver de her dumme fejl, der giver mål. Vi mangler altid den sidste aflevering eller kvaliteten i indlægget oppe foran,«
                    »Vi mangler kynisme både offensivt og defensivt«

                    Tak Fenger, du siger det uden at skrive det: Spillere der ikke er gode nok til det niveau de er på eller gerne vil være på laver dumme fejl, mangler den sidste aflevering og kvalitet i indlæg og mangler kynisme. Fordi det er alle de ting der er forskellen på være god nok og være middelmådig.

                    EDIT: nu kan man godt komme til at tro, at jeg sidder med højt blodtryk under og efter kampen. Det gør jeg ingenlunde. OB har bragt mig ud i en "det rører mig ikke mere"-tilstand. Jeg fortrækker ikke en mine, når der scores imod os. Jeg jubler, når vi scorer. Men ellers ser jeg nøgternt til og ryster stille på hovedet når de 80 fejl/dårlige beslutninger laves i løbet af kampen. OB har stille og roligt trukket alt mit følelsesmæssige engagement og indlevelse ud af mig igennem de sidste 10 år. Jeg har ikke kunnet hidse mig op i en enkeltstående kamp siden kampen mod BIF, hvor vi missede medaljer - for... er det tre, syv eller fjorten år siden - jeg kan ikke huske det mere..
                    Last edited by claudes1; 11-04-2022, 07:34.

                    Comment


                      claudes1, enig i det, du skriver. Bortset fra, at jeg stadig er "oppe at køre" hver gang vi møder BIF: gammelt had ruster ikke så let

                      Men desværre, der er ikke noget der ser ud til, at sæsonen 2022/2023 vil blive markant bedre end denne. Der mangler ganske enkelt et skelet på holdet, bestående af spillere der er bedre end gennemsnittet (vist nok det, Ricardo kaldte hans bedstemors korset). Med en stamme af gode spillere har de unge også nogle af læne sig op ad. Er bare i tvivl om, hvor vidt det kommer til at ske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Var i Haderslev og se Striberne søndag fra Skybox´en. For anden uge i træk var det let at vinde på oddset.

                        Når de gang på gang i SFÅ siger, at hvis Jebali og Frøkjær var bedre, så spillede de ikke i OB, så har de ret: så spillede de Viborg eller Randers. OBs niveau er så katastrofalt ringe. Jeg ved godt at folk herinde siger, at man ikke skal pege fingre ad enkeltspillere. Det vil jeg nu alligevel gøre, når det drejer sig om så mange.
                        King er en joke. Han er så langt fra top 7 niveau, at det virker urealistisk, at han vil kunne udvikle sig derhen ikke mindst fordi han er omgivet af så meget middelmådighed. Vi har praktisk talt ingen venstreside offensivt, når han spiller. Defensivt er han for nipset og har ikke den fornødne fysik til at stå imod.

                        KL taler for sig selv. Han laver store fejl praktisk talt hver kamp som ofte koster mål. Han har ikke top 7 niveau.
                        Michelson kan jeg ngentligt godt lide som type. Han er lidt Espen Ruud light. Men desværre alt for light. Praktisk talt alle hans indlæg ligger rigtig skidt i går. Defensivt havde han problemer mod det store drenge fra SDJ.
                        JJ har ikke shinet i lang tid. Han har evnerne til at spille de bolde, som skærer sig igennem en kæde. Jeg synes, at det er svært at se, om det er holdets skyld eller JJs. Hvis ingen tager de rigtige løb, kommer JJ til at se meget svag ud, for så kan han ikke få hans spidskompetence i spil.
                        Frøkjær var (igen) en katastrofe. Sjusket boldomgang og så scorer han ikke på den 90% chance han har. Så er man bare ikke god nok, når det sker så tit.
                        Igen så vi den dårlige gamle Jebali. Hans bundniveau er alt, alt for lavt til top 7. Et utal af ”kigge ned i støvlerne”-aktioner med blokerede skud til følge.
                        Breum var også totalt anonym. Han er ung. Så han har naturligvis lang snor. Men i går var ikke bestået.
                        Fenger scorer. Men ellers er han fuldstændig sat skak mat af ligaens absolutte bundholds forsvar. Han er slet ikke god nok til at spille på et top 7 hold. Han skaber INTET i åbent spil og har ikke fysik til at holde fast i bolden og bringe sig i skudposition.
                        Sabbi skal roses for at han for første gang i en kamp for OB forsøger at tage mere end et løb i bagrum. At ingen spillere på OBs hold så er i stand til at slå en ordentlig aflevering er jo så bare trist. Men igen indgår han ikke relationelt ordentligt i spillet. Hans driblinger var igen elendige.

                        Sander var nok kampens ringeste spiller. Den norske liga må være skandaløst ringe, siden han kan få nogen form for succes deroppe. I superligaen kan han INTET af det der kræves for at bidrage det mindste til et hold. Han har ikke engang niveau til at spille i ligaen. Ingen fysik. Ingen speed. Ingen udfordringsevne. Uden nogen af disse kompetencer, får han aldrig sit gode skud i spil.

                        Jeg synes, at Bernart, Tverskov og Aron kan være deres indsats bekendt i går. Punktum.

                        Jeg må sige, at jeg har ondt af SDJ. De spillede ikke godt. Men de havde meget af det, som OB ikke har: alle fightede max, masser af fysik i duellerne uden at spille svinsk. Og så må jeg bare sige, at Emil Berggren er et monster. Han scorer naturligvis de to mål og så har han 3-4 elendige afslutninger. Han vinder tæt på alle dueller og hvis han ikke gør, bliver Tverskov som oftest ”stod for skud” presset max hver eneste gang.


                        Der er kun et ønskværdigt scenarier (ud over koldstart ved en nedrykning – der skal bare noget ekstremt til nu):
                        Der sker en ekstrem udrensning af truppe over de næste to vinduer. Vi taler 7-8 spillere. Og så skal der hentes 4-5 kvalitetsspillere, som er faste startere. 3 trænere har ikke kunnet for denne sørgelige flok spillere til at præstere noget som helst. Det er hermed bevist, at det er spillernes reelle niveau, vi har set de sidste tre år. Der mangler kontinuerlig kvalitet. Sjældne høje topniveauer fra Frø, Jebali etc. er fuldstændig ligegyldige i det store regnskab. INTET kommer til at rykke sig med den nuværende trups kvalitet. Den her flok spillere KAN ikke trænes gode nok.

                        Til sidst vil jeg lige citere Fenger:

                        »Vi laver de her dumme fejl, der giver mål. Vi mangler altid den sidste aflevering eller kvaliteten i indlægget oppe foran,«
                        »Vi mangler kynisme både offensivt og defensivt«

                        Tak Fenger, du siger det uden at skrive det: Spillere der ikke er gode nok til det niveau de er på eller gerne vil være på laver dumme fejl, mangler den sidste aflevering og kvalitet i indlæg og mangler kynisme. Fordi det er alle de ting der er forskellen på være god nok og være middelmådig.

                        EDIT: nu kan man godt komme til at tro, at jeg sidder med højt blodtryk under og efter kampen. Det gør jeg ingenlunde. OB har bragt mig ud i en "det rører mig ikke mere"-tilstand. Jeg fortrækker ikke en mine, når der scores imod os. Jeg jubler, når vi scorer. Men ellers ser jeg nøgternt til og ryster stille på hovedet når de 80 fejl/dårlige beslutninger laves i løbet af kampen. OB har stille og roligt trukket alt mit følelsesmæssige engagement og indlevelse ud af mig igennem de sidste 10 år. Jeg har ikke kunnet hidse mig op i en enkeltstående kamp siden kampen mod BIF, hvor vi missede medaljer - for... er det tre, syv eller fjorten år siden - jeg kan ikke huske det mere..
                        Jeg synes din analyse er fin. Men jeg er sikker på flere af de spillere vi har vil være aldeles konkurrencedygtige i alle klubber herhjemme på nær i fck og fcm. Problemet er simpelthen at vi ikke har spillere nok med den vilje og passion til at vi får spillet over på vores præmisser. Jeg tror det taktisk oplæg normalt er fint og jeg synes egentlig også vi overall har spillertyperne til at spille det fodbold vi gerne vil. Problemet er bare at der er to hold på banen og de fleste andre klubber har et koncept de spiller efter og her synes jeg bare gang på gang vi særligt på udebane ser at hold som sønderjyske, Viborg, Vejle og Randers bare overtager kampen på deres vilje og selvom vi måske ikke presses totalt i bund, fordi de bare ikke er særligt gode fodboldhold, så er vi bare ikke inde i kampene overhovedet. Jeg tror ikke på det her hold før der sker en meget væsentlig udskiftning og det gælder også store profiler på holdet. Max, Bernat, tverskov, okosun, jebali og Aron viser vejen. Mickelson synes jeg er god og Breum har et stort talent. Resten kunne for mig være væk i morgen og jeg ville ikke savne en eneste af dem.
                        og så er jeg helt enig mht. King. Jeg kan simpelthen ikke se tegningerne, han virker langsom, teknisk usikker, har placeringsvanskeligheder og virker slet ikke offensiv nok. Det er nærmest over hele linjen han mangler et eller to niveauer. Hvad er det dog man har set nede i Australien. Jeg gad godt læse den analyse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          .Max, Bernat, tverskov, okosun, jebali og Aron viser vejen. Mickelson synes jeg er god og Breum har et stort talent. Resten kunne for mig være væk i morgen og jeg ville ikke savne en eneste af dem.
                          og så er jeg helt enig mht. King. Jeg kan simpelthen ikke se tegningerne, han virker langsom, teknisk usikker, har placeringsvanskeligheder og virker slet ikke offensiv nok. Det er nærmest over hele linjen han mangler et eller to niveauer. Hvad er det dog man har set nede i Australien. Jeg gad godt læse den analyse.
                          Jeg er enig, ville heller ikke savne dem. Det er let at skyde på vores "stjerner" men når man skal spille på et hold hvor Frø, King, Kasper Larsen åbenbart er en del af bedste start 11, så får man problemer.
                          Det er svært for Aron, Tver, Jebali at præstere på et høj niveau uden fejl når man er omgivet af spillere som laver junior fejl gang på gang.
                          Alle spillere har gode og mindre gode kampe, men de 3 nævnte har bare sjældent gode kampe. Lige nu ville jeg spille med Jørgen, og det siger vist alt om vores indkøb!


                          Comment


                            Mickelson synes jeg spillede en god kamp igår.
                            Har sparket det hjørne vi udligner til 1-1 på og han er manden der afleverer bolden til Jørgen til 2-2.
                            Det er godt nok længe siden vi har haft en back der har leveret så godt i en kamp.

                            Ydermere synes jeg ikke at King var så dårlig i går, han har spillet dårligere kampe.
                            Men er da svært at man skulle smide Jørgen ind efter at hans sidste indhop (inden i går) var en kamp hvor han lavede en assist til Emil Berggreen sidst vi mødte SDJ.

                            Og grunden til at vi spiller med KL på banen er sikkert fordi at man så at det var svært for Tverskov at styre både en ny vb i King og en ny midter makker samtidig.
                            Jeg tror at man så prøver at overleve de fejl KL laver.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Mickelson synes jeg spillede en god kamp igår.
                              Har sparket det hjørne vi udligner til 1-1 på og han er manden der afleverer bolden til Jørgen til 2-2.
                              Det er godt nok længe siden vi har haft en back der har leveret så godt i en kamp.

                              Ydermere synes jeg ikke at King var så dårlig i går, han har spillet dårligere kampe.
                              Men er da svært at man skulle smide Jørgen ind efter at hans sidste indhop (inden i går) var en kamp hvor han lavede en assist til Emil Berggreen sidst vi mødte SDJ.

                              Og grunden til at vi spiller med KL på banen er sikkert fordi at man så at det var svært for Tverskov at styre både en ny vb i King og en ny midter makker samtidig.
                              Jeg tror at man så prøver at overleve de fejl KL laver.
                              Den eneste måde man kan få et bedre samarbejde op at køre med nye spillere, der er vel at spille med dem? Hvis det er som du spekulerer, så har vi at gøre med en træner, der så ikke stoler nok på de nye spillere, der er blevet hentet; og så kommer vi jo aldrig til at se om det nye ville komme til at fungere. Specielt når vi stadig har lidt afstand til stregen, og skal forsøge at samle nok momentum til både at slå SønderjyskE over to kampe og forsøge at matche sandsynligvis Midtjylland i en pokalfinale.

                              I den henseende virker både præstationerne og resultaterne ikke til at øge nogens optimisme i forhold til at kunne det.

                              Enten tror man på det nye, ellers kan man lige så godt lade være med at hente nogen.

                              Either way om hvad det er så er, så står den sportslige ledelse stadig tilbage med et kæmpe troværdighedsproblem. Virkeligheden er åbenlys.

                              Når man siger man henter spillere til startopstillingen, så skal de være i stand til at udfordre det gamle. Uanset omstændigheder.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Mickelson synes jeg spillede en god kamp igår.
                                Har sparket det hjørne vi udligner til 1-1 på og han er manden der afleverer bolden til Jørgen til 2-2.
                                Det er godt nok længe siden vi har haft en back der har leveret så godt i en kamp.

                                Ydermere synes jeg ikke at King var så dårlig i går, han har spillet dårligere kampe.
                                Men er da svært at man skulle smide Jørgen ind efter at hans sidste indhop (inden i går) var en kamp hvor han lavede en assist til Emil Berggreen sidst vi mødte SDJ.

                                Og grunden til at vi spiller med KL på banen er sikkert fordi at man så at det var svært for Tverskov at styre både en ny vb i King og en ny midter makker samtidig.
                                Jeg tror at man så prøver at overleve de fejl KL laver.
                                Det var nu altså King, der sparkede hjørnesparket, der gav 1-1 scoringen. I det hele taget synes jeg han har sparket nogle ganske fornuftige hjørnespark på et stabilt højt niveau i de kampe, jeg har set. Langt bedre end Bash, Jebali, Jørgen, og hvem vi nu ellers har haft til at sparke dem de sidste par år.

                                Comment

                                Working...
                                X