Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Sønderjyske-OB 10.04.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Meget light indtil videre og normalt er jeg vældig tålmodig med nye spillere, især fra en anden del af jordkloden. Jeg kan bare slet ikke se tegningerne, men ja. Der er klogere folk end mig til at scoute de her spillere, så måske er han bare voldsomt benovet over superligaens niveau og skal finde tempoet. Det kan man håbe.
    Så er han vel heller ikke værre.
    Han har lavet en assist efter 2 eller 3 kampe i klubben.
    Han sparket meget bedre hjørne end en anden back på samme plads vi har i klubben.

    Han er 21 år lige skiftet fra den australske liga, skal lige have lov til at finde fodfæste.

    Inden JS røg på bænken var der mange der ville have ham derud fordi han var passiv og så mere fodbold i defensiven end han spillede fodbold.
    Første gang han kom på banen igen spiller han Emil B. fri så han nemt kan udligne til 2-2 sidst vi mødte SDR.

    Jeg tænker at King nok skal vise sig, men det tager nok lidt tid lige at lære det hele at kende.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Så er han vel heller ikke værre.
      Han har lavet en assist efter 2 eller 3 kampe i klubben.
      Han sparket meget bedre hjørne end en anden back på samme plads vi har i klubben.

      Han er 21 år lige skiftet fra den australske liga, skal lige have lov til at finde fodfæste.

      Inden JS røg på bænken var der mange der ville have ham derud fordi han var passiv og så mere fodbold i defensiven end han spillede fodbold.
      Første gang han kom på banen igen spiller han Emil B. fri så han nemt kan udligne til 2-2 sidst vi mødte SDR.

      Jeg tænker at King nok skal vise sig, men det tager nok lidt tid lige at lære det hele at kende.
      Enig. Synes helt sikkert også der er mange positive takter i Kings spil. Han er også ligeved at lægge op til en Frøkjær scoring i søndags. Hans største problem er dog nogle af de blundere han laver defensivt engang i mellem. Der er min fornemmelse bare at mange havde håbet på én der bragte noget stabilitet defensivt efter flere år med Skjelviks lade attitude i tilbageløb og Oliver Lunds konstant hjerneblødninger. Jeg håber dog virkelig på at King bare hæver sit niveau yderligere fremover. Synes allerede man kan se at han har fundet sig mere til rette i spillet og systematikkerne

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Enig. Synes helt sikkert også der er mange positive takter i Kings spil. Han er også ligeved at lægge op til en Frøkjær scoring i søndags. Hans største problem er dog nogle af de blundere han laver defensivt engang i mellem. Der er min fornemmelse bare at mange havde håbet på én der bragte noget stabilitet defensivt efter flere år med Skjelviks lade attitude i tilbageløb og Oliver Lunds konstant hjerneblødninger. Jeg håber dog virkelig på at King bare hæver sit niveau yderligere fremover. Synes allerede man kan se at han har fundet sig mere til rette i spillet og systematikkerne
        Helt enig.
        Men syntes lidt at vi så det samme med Niko i starten i efteråret og han virker meget bedre sammen spillet nu her efter et lille halvt år.

        Det bliver nok det samme med King og han virker til at have løftet niveauet i forhold til de første kampe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Helt enig.
          Men syntes lidt at vi så det samme med Niko i starten i efteråret og han virker meget bedre sammen spillet nu her efter et lille halvt år.

          Det bliver nok det samme med King og han virker til at have løftet niveauet i forhold til de første kampe.
          Enig. Jeg ved godt man ikke må påpege sådan noget, men here goes anyway: Manden er også kun 21 år gammel og er lige flyttet om på den anden side af jorden for et par måneder siden. Det kan endda være det er første gang han flytter hjemmefra overhovedet. Hvis nogen har ret til en tilvænningsperiode så er det da ham

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Enig. Jeg ved godt man ikke må påpege sådan noget, men here goes anyway: Manden er også kun 21 år gammel og er lige flyttet om på den anden side af jorden for et par måneder siden. Det kan endda være det er første gang han flytter hjemmefra overhovedet. Hvis nogen har ret til en tilvænningsperiode så er det da ham
            Lige præcis.

            Det er jo også det jeg skriver i indlægget tidligere, at han kun er 21-år, lige flyttet hertil fra Australien. Så mon ikke det hele nok skal gå og blive bedre med lidt tid :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Lige præcis.

              Det er jo også det jeg skriver i indlægget tidligere, at han kun er 21-år, lige flyttet hertil fra Australien. Så mon ikke det hele nok skal gå og blive bedre med lidt tid :)
              Det vil jeg umiddelbart gætte på i hvert fald

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Lige præcis.

                Det er jo også det jeg skriver i indlægget tidligere, at han kun er 21-år, lige flyttet hertil fra Australien. Så mon ikke det hele nok skal gå og blive bedre med lidt tid :)
                OB gør ham heller ikke ligefrem en tjeneste ved præsentationen af ham. I stedet for deres vanlige rosenrøde billede, hvor de fortæller han er en forstærkning til start 11’eren, kunne de nøjes med at fortælle at de anser ham som fremtidens mand på vb. Så havde forventningen været at det ville være en spiller som skal have tid. Når OB stolt fortæller at vores 2 nyindkøb er forstærkninger, så bliver de helt naturligt vurderet ud fra dette, uanset om det er retfærdigt eller ej.

                OB’s salgstaler ala TV-Shop, uanset om det er målsætning, nye spillere, talenter, kampopælg/referater eller trænere lægger omgående et unødigt pres, og medfører bare hårdere kritik når virkeligheden i 96% af tilfældene ikke stemmer med OB’s løfter.
                Last edited by Magge; 12-04-2022, 09:54.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  OB gør ham heller ikke ligefrem en tjeneste ved præsentationen af ham. I stedet for deres vanlige rosenrøde billede, hvor de fortæller han er en forstærkning til start 11’eren, kunne de nøjes med at fortælle at de anser ham som fremtidens mand på vb. Så havde forventningen været at det ville være en spiller som skal have tid. Når OB stolt fortæller at vores 2 nyindkøb er forstærkninger, så bliver de helt naturligt vurderet ud fra dette, uanset om det er retfærdigt eller ej.

                  OB’s salgstaler ala TV-Shop, uanset om det er målsætning, nye spillere, talenter, kampopælg/referater eller trænere lægger omgående et unødigt pres, og medfører bare hårdere kritik når virkeligheden i 96% af tilfældene ikke stemmer med OB’s løfter.
                  Ja det har du helt ret i.

                  Men det er derfor jeg ikke taget det de melder ud så seriøst mere.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Ja det har du helt ret i.

                    Men det er derfor jeg ikke taget det de melder ud så seriøst mere.
                    Heller ikke her, næsten alle forventninger til OB, og alt de foretager sig starter på nul og i nogle tilfælde endda i minus.
                    Jeg fik dog et kortvarigt håb da EA stod frem og indrømmede at man hidtil ikke har været gode nok, der tænkte jeg at de nu endelig havde fået selvindsigt…. Men ak nej.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Heller ikke her, næsten alle forventninger til OB, og alt de foretager sig starter på nul og i nogle tilfælde endda i minus.
                      Jeg fik dog et kortvarigt håb da EA stod frem og indrømmede at man hidtil ikke har været gode nok, der tænkte jeg at de nu endelig havde fået selvindsigt…. Men ak nej.
                      Jeg tror meget af det er op til BW og han er som sådan jo ikke begyndt på den del endnu.

                      Tror først han rigtigt skal stråle når vi når sommerens vindue og de meldinger der kommer efter denne sæson.

                      Det er i hvert fald hvad jeg håber på :)

                      Comment


                        Men hvorfor overhovedet hente en udviklingsspiller fra den anden ende af af kloden?

                        Var strategien ikke, at vi skulle hente spillere til startelleveren og lade talenterne udgøre førstereserve med reel mulighed for at spille sig på?

                        Er Brems virkelig så meget dårligere end King (som jeg ikke ser som en spiller med superliganiveau her og nu)?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Så er han vel heller ikke værre.
                          Han har lavet en assist efter 2 eller 3 kampe i klubben.
                          Han sparket meget bedre hjørne end en anden back på samme plads vi har i klubben.

                          Han er 21 år lige skiftet fra den australske liga, skal lige have lov til at finde fodfæste.

                          Inden JS røg på bænken var der mange der ville have ham derud fordi han var passiv og så mere fodbold i defensiven end han spillede fodbold.
                          Første gang han kom på banen igen spiller han Emil B. fri så han nemt kan udligne til 2-2 sidst vi mødte SDR.

                          Jeg tænker at King nok skal vise sig, men det tager nok lidt tid lige at lære det hele at kende.
                          Det er heller ikke for at tale for Jørgen, for ham har jeg opgivet trods en vigtig og flot kasse i søndags. Jeg sætter bare spørgsmålstegn ved hvad de dog har set. Kigger jegvæ ned i strategien læser jeg vi vil spille fremadrettet, offensiv og dynamisk fodbold. Når jeg så ser en spiller som King, så ser jeg en lidt påpasselig back. Om han så har faret op og ned af flanken i australsk fodbold skal jeg ikke kunne sige, men jeg har svært ved at forestille mig det, og det kan godt bekymre mig at han ikke er tættere på det man italesætter. Jeg er med på en 21-årig er usleben og skal spilles ind, men jeg forventer der er facetter i spillet, hvor han ser spændende ud, og der havde jeg f.eks. en rigtig god fornemmelse med Mickelson. Den samme fornemmelse har jeg ikke med King, men jeg håber da at tage fejl.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Lige præcis.

                            Det er jo også det jeg skriver i indlægget tidligere, at han kun er 21-år, lige flyttet hertil fra Australien. Så mon ikke det hele nok skal gå og blive bedre med lidt tid :)
                            Det tror jeg på, især hvis han fortsat bliver foretrukket på pladsen og medvirker med flere hjerneblødninger. Og på den måde hjælper OB til en tur i en lavere række. (I/A)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Men hvorfor overhovedet hente en udviklingsspiller fra den anden ende af af kloden?

                              Var strategien ikke, at vi skulle hente spillere til startelleveren og lade talenterne udgøre førstereserve med reel mulighed for at spille sig på?

                              Er Brems virkelig så meget dårligere end King (som jeg ikke ser som en spiller med superliganiveau her og nu)?
                              Måske er det Jesper Hansens kigge væk finte som bruges?

                              Jesper Hansens kigge væk finte gik ud på aldrig at nævne hvor på banen vi kiggede efter forstærkninger. Fordi hvis det kom frem, at OB kiggede efter en venstre back, så ville alle klubber i verden hæve prisen på deres venstre backs.

                              Jeg kan godt forstå at den taktik samlede opbakning visse steder, uden den ville vi jo aldrig have haft mulighed for de mange fantastiske indkøb. ;-)
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Enig. Synes helt sikkert også der er mange positive takter i Kings spil. Han er også ligeved at lægge op til en Frøkjær scoring i søndags. Hans største problem er dog nogle af de blundere han laver defensivt engang i mellem. Der er min fornemmelse bare at mange havde håbet på én der bragte noget stabilitet defensivt efter flere år med Skjelviks lade attitude i tilbageløb og Oliver Lunds konstant hjerneblødninger. Jeg håber dog virkelig på at King bare hæver sit niveau yderligere fremover. Synes allerede man kan se at han har fundet sig mere til rette i spillet og systematikkerne
                                Havde det været en af vores egne unge ville kritikken ikke allerede være kommet, så havde tålmodigheden været større.

                                Men nu vurderes King og Ivan jo naturligt ud fra den salgstale OB kommer med ved præsentationen.
                                Der er stor forskel på om en spiller bliver præsenteret som en forstærkning, som et supplement til truppen eller som udviklingsspiller.
                                Det kan også godt give kambulpage med den udmeldte strategi, hvis OB henter 2 udviklingsspiller til pladser hvor der i truppen er nogle fra eget akademi som venter på deres chance, derfor kan det være svært at præsentere King og Ivan som udviklingsspillere.
                                Men eftersom troværdighed ikke lige er første ord man vil klæbe på OB, så er der bare ikke lang lunte når deres handlinger/indkøb skal vurderes.

                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X