Er der andre end mig der oplever lidt problemer med forum pt. Jeg har de seneste dage haft 3 "highlightede" tråde selv om de er læste. Her til morgen kan jeg endvidere ikke citere andre indlæg hvis jeg vil svare på et indlæg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Forum update
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægEr der andre end mig der oplever lidt problemer med forum pt. Jeg har de seneste dage haft 3 "highlightede" tråde selv om de er læste. Her til morgen kan jeg endvidere ikke citere andre indlæg hvis jeg vil svare på et indlæg.
-
Det fungerer med min bærbare, men ikke med min smartphone, så der ligger vel er problem med Android. Måske pga af den seeverflytning vi havde få dage siden?
Hvem kan rette det?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægSamme problem her siden i går. Og kan aktuelt ikke citere.
Måske prøv at log ud og log ind igen (evt. ryd cookies/websted daga i browseren). Det kan måske være fordi der er noget der hænger efter flytningen?
I forhold til læste indlæg: prøv at gå ind på en kategori, f.eks. "Odense Boldklub", og så i bunden tryk på "Mark this channel read".
Det KAN også være jeg har fået lavet noget i forhold til cookies. Har prøvet at rette lidt på det. Så må vi se om det bliver bedre. Der kan dog gå 20 minutters tid før det kører.
Comment
-
Jeg er på Android. Jeg klikker på det nye ikon nede i hjørnet, den runde sorte. I den ændrer jeg indstillinger for cookies fra kun nødvendige til nødvendige og præferencer. Nu virker alt igen, og læste artikler er markeret.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
-
elias.odense for en pc-ukyndig som jeg må jeg sikre mig at når jeg sletter cookies o.a. at jeg ikke gør noget forkert når der også slettes "gemte adgangskoder" som jeg umiddelbart tænker er træls at få slettetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment