Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Forum update

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Forum update

    Er der andre end mig der oplever lidt problemer med forum pt. Jeg har de seneste dage haft 3 "highlightede" tråde selv om de er læste. Her til morgen kan jeg endvidere ikke citere andre indlæg hvis jeg vil svare på et indlæg.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Er der andre end mig der oplever lidt problemer med forum pt. Jeg har de seneste dage haft 3 "highlightede" tråde selv om de er læste. Her til morgen kan jeg endvidere ikke citere andre indlæg hvis jeg vil svare på et indlæg.
    Jeg kunne sagtens citere dette og har ikke oplevet det du siger… Men syntes der er andre ting der har været der i månedsvis, måske endda år

    Comment


      #3
      Ja - jeg har også oplevet at der har været noget med opdateringen af trådene også - her til morgen kan jeg så hverken citere hverken på pc eller tlf.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Ja - jeg har også oplevet at der har været noget med opdateringen af trådene også - her til morgen kan jeg så hverken citere hverken på pc eller tlf.
        De udfordringer har jeg oplevet gennem lang tid…

        Comment


          #5
          Har haft de udfordringer i flere år. En af grundene til min aktivitet er dalet gevaldigt.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #6
            Har samme udfordringer som manner ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Samme problem her siden i går. Og kan aktuelt ikke citere.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Det fungerer med min bærbare, men ikke med min smartphone, så der ligger vel er problem med Android. Måske pga af den seeverflytning vi havde få dage siden?
                Hvem kan rette det?
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Det fungerer med min bærbare, men ikke med min smartphone, så der ligger vel er problem med Android. Måske pga af den seeverflytning vi havde få dage siden?
                  Hvem kan rette det?
                  Jeg benytter IPhone og har problemer…!

                  Comment


                    #10
                    Så er det begge. Men med min Windows-Laptop fungerer alt helt fint
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Jeg har ingen problemer fra Safari

                      Comment


                        #12
                        Har lige skiftet browser til Google Chrome så virker det igen. :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Samme problem her siden i går. Og kan aktuelt ikke citere.
                          Hmmm... Underligt. Citerer her fra iPhone, og det kører fint. Har heller ikke problemer med at tråde ikke bliver markeret som læst.
                          Måske prøv at log ud og log ind igen (evt. ryd cookies/websted daga i browseren). Det kan måske være fordi der er noget der hænger efter flytningen?

                          I forhold til læste indlæg: prøv at gå ind på en kategori, f.eks. "Odense Boldklub", og så i bunden tryk på "Mark this channel read".

                          Det KAN også være jeg har fået lavet noget i forhold til cookies. Har prøvet at rette lidt på det. Så må vi se om det bliver bedre. Der kan dog gå 20 minutters tid før det kører.

                          Comment


                            #14
                            Jeg er på Android. Jeg klikker på det nye ikon nede i hjørnet, den runde sorte. I den ændrer jeg indstillinger for cookies fra kun nødvendige til nødvendige og præferencer. Nu virker alt igen, og læste artikler er markeret.
                            Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                            lykke, ulykke de gange på rad,
                            medgang og modgang hinanden tilråbe,
                            solskin og skyer de følges og ad.
                            Jorderigs guld
                            er prægtig muld,
                            Himlen er ene af salighed fuld.
                            - Kingo, 1681

                            Comment


                              #15
                              elias.odense for en pc-ukyndig som jeg må jeg sikre mig at når jeg sletter cookies o.a. at jeg ikke gør noget forkert når der også slettes "gemte adgangskoder" som jeg umiddelbart tænker er træls at få slettet
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X