Så .. ud af ingenting er alt godt igen hos mig. Jeg kan citere både på tlf. og pc, jeg loggede af/på et par gange fra pc og trykkede "mark this channel ...." og ingen cookie mm. sletning
For mig virker det meg Google Chrome men ikke med den Samsung browser jeg ellers bruge. Har du en idé hvordan kan sætte det med Samsung i gang igen? Fordi foretrækker den ellers i forhold til Google.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Så .. ud af ingenting er alt godt igen hos mig. Jeg kan citere både på tlf. og pc, jeg loggede af/på et par gange fra pc og trykkede "mark this channel ...." og ingen cookie mm. sletning
Samme her men jeg har intet gjort?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Her også, det virker pludselig lige så godt som tidligere igen. :-)
Hvem tryllede der?
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Har så tilgengæld fået en sort cirkel nede i venstre hjørne nu :-/
Den har også. Kan man få den væk?
- Norbert Elgert -
Har så tilgengæld fået en sort cirkel nede i venstre hjørne nu :-/
Det er cookie-indstillinger. Havde slået den til, da jeg tænkte det måske var et problem med cookies der gjorde at nogle havde fejl. Har slået den fra igen nu, men der kan måske gå lidt tid før den forsvinder helt..
Det er cookie-indstillinger. Havde slået den til, da jeg tænkte det måske var et problem med cookies der gjorde at nogle havde fejl. Har slået den fra igen nu, men der kan måske gå lidt tid før den forsvinder helt..
Hvis knappen hjælper at holde det godt i gang så lad den bare stå der. :-) Glæder mig at det virker igen.
- Norbert Elgert -
Siden i dag kan hverken med min saedvanlige Samsung Internet Browser eller med Google Chrome komme ind i forum med min android-phone. Med computeren virker det. Samme problem med Obstruktions hjemmeside. Nogen med en ide hvad kan goere???
- Norbert Elgert -
Siden i dag kan hverken med min saedvanlige Samsung Internet Browser eller med Google Chrome komme ind i forum med min android-phone. Med computeren virker det. Samme problem med Obstruktions hjemmeside. Nogen med en ide hvad kan goere???
- Norbert Elgert -
Samme problem... :-(
Har du tilgang med en android-phone?
- Norbert Elgert -
Comment