Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Så var det vel også sket men syntes at Fmrp(?) skrev at der var noget i gang.

    Hvis det er en/flere footballmanagers er det nok kun OB man ønsker at købe ud af koncernen men hvis man er reel investor kan det være fint at se på flere ben i en koncern ud fra de forudsætninger der oprindeligt var sat op.
    Det er der...

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Det er der...
      Noget du har mere info om?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg

        Noget du har mere info om?
        Jeps, men intet som bør diskuteres her i øjeblikket.

        I er meget velkommen til at slagte mig senere, hvis det ikke lykkes.... men vi giver det et skud.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Jeps, men intet som bør diskuteres her i øjeblikket.

          I er meget velkommen til at slagte mig senere, hvis det ikke lykkes.... men vi giver det et skud.
          Spændende. Du skal ikke høre noget fra mig hvis den glipper. Lapper det hele i mig

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

            Er ikke helt med... Hvem er alle de spillere der falder i niveau? Det beder han jo netop om eksempler på.
            Ser vi på de spillere der er hentet ind, enten for at 1: Skulle være en del af rygraden i OB og styrke klubbens konkurrence evne på banen, eller som er hentet ind for 2: Med øje for videreudvikling og salgspotentiale for at kunne styrke konkurrence evnen på budgetkontoen, ja så forstår jeg slet ikke der kan stilles spørgsmål ved det her. Det har overordnet fejlet totalt i den 10 årige periode Entusiasten efterspørger i.

            Eksempler:
            Der kan vi gå tilbage til starten, til Vadocz. Dygtig spiller, gør det også godt de første 4 måneder, hvorefter det falder sammen.
            Lucas Jensen, hit i Viborg, ombejlet herre, får slet ikke noget ud af det i OB, vi tjener ikke så meget som en 5Žer på den unge mand.
            Tore Reginiussen, forsvarsgeneralen der aldrig rigtig blev mere end løjtnant i OB.
            ... behøver jeg overhovedet at nævne Conor oŽBrien, han endte med at blive slået af reserveholdet...
            Så kan vi springe videre til de spillere du selv nævner fra vores periode med AaB syge, Jønne, Johansson etc... de præsterede heller ikke som tidligere.
            Pereira floppede, Andre Rømer fungerede ikke, og tager derefter til Randers og napper 3 scoringer og en assist i de første 6 kampe han spiller(især det ene mål husker vi nok ret godt i OB)

            Hopper vi frem i tiden, så er det feks. navne som Ludwig, Opondo, Sabbi.... ja også Kadrii. Han kommer tilbage, gør det godt, men igen går der de her måneder og så falder det sammen.

            Der er rigeligt af dem, det her var bare en 3 spredte håndfulde af alle dem der kunne nævnes fra de forskellige "æraer"...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

              Ser vi på de spillere der er hentet ind, enten for at 1: Skulle være en del af rygraden i OB og styrke klubbens konkurrence evne på banen, eller som er hentet ind for 2: Med øje for videreudvikling og salgspotentiale for at kunne styrke konkurrence evnen på budgetkontoen, ja så forstår jeg slet ikke der kan stilles spørgsmål ved det her. Det har overordnet fejlet totalt i den 10 årige periode Entusiasten efterspørger i.

              Eksempler:
              Der kan vi gå tilbage til starten, til Vadocz. Dygtig spiller, gør det også godt de første 4 måneder, hvorefter det falder sammen.
              Lucas Jensen, hit i Viborg, ombejlet herre, får slet ikke noget ud af det i OB, vi tjener ikke så meget som en 5Žer på den unge mand.
              Tore Reginiussen, forsvarsgeneralen der aldrig rigtig blev mere end løjtnant i OB.
              ... behøver jeg overhovedet at nævne Conor oŽBrien, han endte med at blive slået af reserveholdet...
              Så kan vi springe videre til de spillere du selv nævner fra vores periode med AaB syge, Jønne, Johansson etc... de præsterede heller ikke som tidligere.
              Pereira floppede, Andre Rømer fungerede ikke, og tager derefter til Randers og napper 3 scoringer og en assist i de første 6 kampe han spiller(især det ene mål husker vi nok ret godt i OB)

              Hopper vi frem i tiden, så er det feks. navne som Ludwig, Opondo, Sabbi.... ja også Kadrii. Han kommer tilbage, gør det godt, men igen går der de her måneder og så falder det sammen.

              Der er rigeligt af dem, det her var bare en 3 spredte håndfulde af alle dem der kunne nævnes fra de forskellige "æraer"...
              Men det er jo ikke spillere som blev markant dårligere i OB, end de var tidligere, bortset fra de spillere som kom i en sen alder.
              Spillere stiger og falder jo i niveau af alle mulige årsager, alder, skader, generel fysisk tilstand, generelle niveau etc.

              Som jeg ser det er der ingen tendens der, som man ikke ser andre steder, intet generelt niveaufald og samtidig er der flere spillere som har været bedst i OB.
              Last edited by Entusiastens; 16-08-2022, 18:30.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Var der nogen der så Offside i går hvor Janus Drachmann gæstede studiet?

                Jeg sad efterfølgende med en ærgerlig fornemmelse, som jeg også sad med efter at have læst Lars Høghs bog, samt med tanke på Anders Møllers afsked i OB. Ærgerlig over at holde med en klub, som åbenbart er ligeglad med hvordan man behandler mennesker, som trods alt har ydet en indsats i den stribede trøje og taget ansvar.

                Det sidste Kenneth Emil siger i klippet bekymrer mig også, men bekræfter også den frygt, som vi nok er mange der deler. Nemlig at ingen i OB for alvor tør stille sig frem og udtrykke utilfredshed, hvis ikke Thorborg selv har gjort det først.

                Jeg er bange for at der er noget grueligt galt med kulturen i OB..
                Ja, det var pinligt at høre af de to seneste x-anførere fortælle, hvordan de blev gjort usynlige og frosset ude. Jeg hørte det som var det ikke kun af trænerteamet men også af de øvrige spillere. En af dem, vistnok KEP, fortalte af JM ikke ville holde en tale for ham efter hans sidste kamp for OB. Han takkede Tverskov (?) for at holdt en takketale.
                Og talte de ikke om, at den elendige behandling af spillere er kendt blandt andre spillere . Det forstår jeg godt. Så er det ekstra svært for BW at få de rigtige spillere.
                De konstante i klubben er som jeg husker det sportsudvalget og Thorborg. Og det er nok ham der sætter det hold.
                Pilen peger altså kraftigt på klubbens mangeårige ejer. Men hvordan slipper klubben for ham?
                Last edited by Ruben; 16-08-2022, 19:01.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                  Ja, det var pinligt at høre af de to x-seneste anførere fortælle, hvordan de blev gjort usynlige og frosset ude. Jeg hørte det som var det ikke kun af trænerteamet men også af de øvrige spillere. En af dem, vistnok KEP, fortalte af JM ikke ville holde en tale for ham efter hans sidste kamp for OB. Han takkede Tverskov (?) for at holdt en takketale.
                  Og talte de ikke om, at den elendige behandling af spillere er kendt blandt andre spillere . Det forstår jeg godt. Så er det ekstra svært for BW at få de rigtige spillere.
                  De konstante i klubben er som jeg husker det sportsudvalget og Thorborg. Og det er nok ham der sætter det hold.
                  Pilen peger altså kraftigt på klubbens mangeårige ejer. Men hvordan slipper klubben for ham?
                  Jeg tror da at NT er en fin ejer for OB. Han er rig, lokal og går op i det, er til stede og bruger OB aktivt.
                  Udfordringen som jeg beskrev det tidligere er bare at han ikke har evnerne til at sture en fodboldklub via sportsudvalget og bør overlade styringen inkl. budgetter til erfarne mennesker.
                  Det kan de i FCM, FCK, BIF og tænker jeg AAB, AGF og FCN .. ved ikke med de øvrige SL og top 4-6 i 1. div. Men OB er vel snart den eneste klub der bliver styret af ejeren bag gardinet.
                  Sidste år blev der offentliggjort en ny strategi hvor man blandt andet bekendtgjorde at man havde analyseret på konkurrenterne og skulle op på niveau med f.eks. trænere, faciliteter osv .. man kunne jo også se på ledelse ..
                  Last edited by Plum; 16-08-2022, 19:07.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Men det er jo ikke spillere som blev markant dårligere i OB, end de var tidligere, bortset fra de spillere som kom i en sen alder.
                    Spillere stiger og falder jo i niveau af alle mulige årsager, alder, skader, generel fysisk tilstand, generelle niveau etc.

                    Som jeg ser det er der ingen tendens der, som man ikke ser andre steder, intet generelt niveaufald og samtidig er der flere spillere som har været bedst i OB.
                    Nej, det er ofte ikke fordi de direkte er blevet dårligere fodboldspillere, og slet ikke markant(hvor det så kom fra)

                    Jeg er helt med på der er mange årsager, at der også er spillere der heller ikke slår igennem alle andre steder, samt spillere der har været bedst i OB

                    ... det har bare hverken noget at gøre med udgangspunktet i diskussionen eller ændre noget på at det sker for ofte i OB.

                    ​​​​​​

                    ​​​​
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                      Det var ikke sjovt at høre man behandler sine medarbejdere på den måde, den ledelsesstil er forlængst forældet. Alligevel er det rart der fra mediernes side åbnes lidt op for lorteposen, det kan måske presse ledelsen en smule, til at få os ud af det kastasrofale hjørne de har malet os op i. Vi får kun gode spillere til hvis vi giver urealistisk høj løn, der er ikke mange ambitiøse spillere der ellers vil til OB.

                      Med det in mente, så er der heller ikke noget at sige til at KEP nogle gange har udtalt sig kritisk om OB.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Kæft hvor er det sørgeligt ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                          Med det in mente, så er der heller ikke noget at sige til at KEP nogle gange har udtalt sig kritisk om OB.
                          Rigtigt, jeg fik også et andet syn på KEP i går. Til gengæld kan jeg ikke genkende OB og de såkaldte værdier.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Nej, det er ofte ikke fordi de direkte er blevet dårligere fodboldspillere, og slet ikke markant(hvor det så kom fra)

                            Jeg er helt med på der er mange årsager, at der også er spillere der heller ikke slår igennem alle andre steder, samt spillere der har været bedst i OB

                            ... det har bare hverken noget at gøre med udgangspunktet i diskussionen eller ændre noget på at det sker for ofte i OB.

                            ​​​​​​

                            ​​​​
                            Tror jeg skal korrigere, hvad jeg skrev. Tror egentligt jeg mener : alt for få er blevet bedre af at komme til OB. Jeg har en klar fornemmelse af, at alt for mange spillere går i stå. De bliver i hvert fald for sjældent bedre. Casper Larsen blev bedre. Jeg synes f.eks. Ikke Tverskov er blevet væsentligt bedre i OB. Er Michelson blevet bedre? Nej. Sabbi. Nej. Er Sander? Nej. Er Okusun. Nej.
                            Du har ret i, at man har været alt for “god” til at hente over the Hill spillere, som er startet deres nedtur i OB. Men jeg synes stadig at det er lykkedes alt for lidt med at udvikle spillere, der er kommet til.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Tror jeg skal korrigere, hvad jeg skrev. Tror egentligt jeg mener : alt for få er blevet bedre af at komme til OB. Jeg har en klar fornemmelse af, at alt for mange spillere går i stå. De bliver i hvert fald for sjældent bedre. Casper Larsen blev bedre. Jeg synes f.eks. Ikke Tverskov er blevet væsentligt bedre i OB. Er Michelson blevet bedre? Nej. Sabbi. Nej. Er Sander? Nej. Er Okusun. Nej.
                              Du har ret i, at man har været alt for “god” til at hente over the Hill spillere, som er startet deres nedtur i OB. Men jeg synes stadig at det er lykkedes alt for lidt med at udvikle spillere, der er kommet til.
                              Du må mene Casper Nielsen…

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Du må mene Casper Nielsen…
                                Naturligvis
                                Godt jeg stavede hans fornavn rigtigt

                                Comment

                                Working...
                                X