Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i medier /podcasts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Hold nu op. Der har været hans eksplicitte holdning fra dag et og BW valgte at forlænge med ham. Så pilen peger en vej.
    Men vi kan jo se hvor længe Søren eller en ny træner skal bruge på at få den kaostrup med så mange nitter til at levere og hvor meget reparation BW føler han bliver nødt til at lave i vintervinduet.
    Nittelisten er lang:
    Mouritzen
    Selvén
    Tyler
    Buya
    Vaisanän
    Grubbe
    Mustafic
    Over the Hill:
    Paulsen
    Hansen
    Kadrii
    Lige ved men for ustabil:
    Adelgaard
    Nouck
    Hvad kan de/hvorfor spiller de ikke mere:
    Ejdum
    Jensen
    Ivan

    Med andre ord kan vi faktisk ikke et stille en start-11 med niveau og bænken er ligaens tyndeste.
    Dertil kan så lægges at to af vores pt bedste spillere i helander og trybull næppe er her længere end til sommer. Håbet lever men næppe videre realistisk.

    Syntes en anden stor del af problemet også er at flere af spillerne der ikke præsterer dækker samme plads. Kadrii var rigtigt god i starten - måske fordi han blev brugt som indskifter og først kom ind de sidste 30 min. Havde Buya nu været det klare første valg han var hentet ind til havde det set noget anderledes ud.

    Man vil ikke sætte Aske for langt bagud så man henter ikke et klart 1 valg til vb - så nu har man 2 venstre backs - og vi sidder og håber på en højre back snart er klar da han er den klart bedste til den position.

    Og så kanterne som jeg næsten vil mene er det klart største problem. Selvén i sig selv er ikke nødvendigvis en dårlig handel - men han skulle højst være en indskifter der fik 10-15 min hist og her. Men vi har ikke et klart første valg.
    Nouck startede godt men er desværre for ustabil - og så henter man Tyler som erstatning for Sabbi. Og selv om jeg syntes der er en tendens til at gøre Sabbi bedre end han var, så har Tyler ikke vist nok fra dag 1. Syntes dog det begynder at se en smule bedre ud med ham men det har jo taget alt for lang tid.

    Og centralt; man vil spille med to 6ere; starter sæsonen med sven og manneh - fin duo. Ejdum som talent - igen kan ikke være tiltænkt nogen stor rolle første sæson. Men at der gik så lang tid inden man fik hentet mere ind - er bare heller ikke godt nok. Man må have set at mustafic ikke var god nok/passede ind. Og alligevel forsøger man at fedte sig igennem med reelt kun to spillere til de positioner. Har man overhovedet ikke overvejet at der kunne opstå skader og eller karantæner?

    Man tog nogle chancer - nok især med aske og nouck, håbede at de fortsatte den gode stil uden tilbageslag. Og det har bare kostet. Truppen er for dårlig sammensat. Eneste positive i alt det her er for mig at man ikke havde råd til en 3 årig med Buya...

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    [/COLOR]

    Eller også fordi han ikke selv ønskede, at have noget med transferarbejdet at gøre.
    Hold nu op. Der har været hans eksplicitte holdning fra dag et og BW valgte at forlænge med ham. Så pilen peger en vej.
    Men vi kan jo se hvor længe Søren eller en ny træner skal bruge på at få den kaostrup med så mange nitter til at levere og hvor meget reparation BW føler han bliver nødt til at lave i vintervinduet.
    Nittelisten er lang:
    Mouritzen
    Selvén
    Tyler
    Buya
    Vaisanän
    Grubbe
    Mustafic
    Over the Hill:
    Paulsen
    Hansen
    Kadrii
    Lige ved men for ustabil:
    Adelgaard
    Nouck
    Hvad kan de/hvorfor spiller de ikke mere:
    Ejdum
    Jensen
    Ivan

    Med andre ord kan vi faktisk ikke et stille en start-11 med niveau og bænken er ligaens tyndeste.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Morten Ohm laver en rigtig fin gennemgang af BWs kaostransfervindue i nyeste SFÅ PC fra ca. 1:08:00, som i øvrigt uden han dog selv nævner det, underbygger min pointe om at ingen træner ville kunne præstere med det hold på kort sigt. Så Alm var dead man walking 1. September pga dårligt sportsdirektør-arbejde.


    Eller også fordi han ikke selv ønskede, at have noget med transferarbejdet at gøre.

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Morten Ohm laver en rigtig fin gennemgang af BWs kaostransfervindue i nyeste SFÅ PC fra ca. 1:08:00, som i øvrigt uden han dog selv nævner det, underbygger min pointe om at ingen træner ville kunne præstere med det hold på kort sigt. Så Alm var dead man walking 1. September pga dårligt sportsdirektør-arbejde.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    "Skygger over Ådalen" er tilbage og kom med nye bidrag om OB!!!
    Det findes her: https://www.facebook.com/SkyggerOverAdalen

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Nyeste afsnit af cheftræneren på Discoveryplus er med Andreas Alm. Det er et rigtig fint program, synes jeg.
    Takker for tippet - det har du ret i, han er godt nok en interessant person

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Nyeste afsnit af cheftræneren på Discoveryplus er med Andreas Alm. Det er et rigtig fint program, synes jeg.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    https://gamechanger.nu/podcast/kende...dansk-fodbold/

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Zohore er gæst i Offside på 3 Sport i aften fra kl. 21.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    https://open.spotify.com/episode/189...w-BqgmswA&nd=1

    Leave a comment:


  • mitioghøjer
    replied
    slet

    Leave a comment:


  • mitioghøjer
    replied
    OBs app
    – OBs app er virkelig en dårlig app og har en dårlig brugervenlighed. Desværre virker det også til, at de selv tror og betragter den som en succes, når der i spørgeundersøgelse kun er 52% af deres brugere(!), der beskriver den som god eller udmærket: "Over 10.000 har allerede hentet vores fan-app, og vi kan da også se, at 52% af brugerne beskriver appen som god eller udmærket." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/survey...tadion-som-nu/) Hvad med de andre 48%, der åbenbart ikke er uafklaret eller har givet en negativ bedømmelse af appen? Hvad er jeres indtryk? Man kan da ikke være tilfreds med, at kun hver anden bruger er tilfreds?

    Jeg vil nu gennemgå OBs app og beskrive, hvad man kan opleve under de fire overskrifter: nyheder, sæson, min profil og mit OB.

    Nyheder
    – 'Nyheder' er så vidt fin nok. Højkvalitets content er det næppe. Det er egentlig bare ob.dks forside i et andet layout. Artiklerne står i 'times new roman'-fond, hvilket man godt kunne diskutere, hvorvidt er den bedste? Kunne OB ikke have en identitet i at udvælge én fond – ligesom eksempelvis dagblade gør. Det virker rodet og tilfældigt.

    – 'Sociale medier'. Ok! Men hvorfor bliver der kun linket til Instagram? Og ikke også Facebook og TikTok, hvor de også gerne vil engagere deres fans? Det virker tilfældigt.

    Sæson
    – 'Truppen' er en gennemgang er truppen indplaceret under position. Man kan undre sig over, hvorfor Breum, Juwara og Sabbi hører under midtbane, når Charly, Mucolli og Minteh er angribere? Hvorfor denne opdeling? Det virker tilfældigt. Understaben 'STABEN' er kun Andreas Alm præsenteret. Hvorfor ikke også de andre trænere i staben? Det virker også tilfældigt.

    – 'Kampe' har kun superligakampe. Hvorfor ikke også træningskampe? Det virker tilfældigt.

    Min profil
    Her ligner det, at 'fanengagementet' skulle udleves, men man efterlades med et indtryk af absolut intet engagement.
    – 'lodtrækninger': "Ingen aktive lodtrækninger..."
    – 'afstemning': "Ingen aktive afstemninger..."
    – 'fanfordel': "Ingen aktive kuponer..."
    – 'quiz': "Ingen aktive quizzer..."
    – 'billetter': her skal man tilkoble sin OB-billetkonto. Hvorfor skal man nu have en ekstra konto til billetter? Hvorfor er det ikke samlet under appen?

    You get the point... OB, der vil engagere sine fans, engagerer ikke sine fans. Jovel, det er stadig pre-season og måske kommer der noget, når sæsonen er i gang. Men hvorfor ikke engagere sine fans også i pre-season perioden. Det er jo deres eget selverklærede mål, at engagere fans "udenfor kampdage".

    Mit OB
    – 'fanshop' er et link til unisport.dk.
    – 'Nature Energy Park' er et link til ob.dk
    – 'køb billet' er et link til ob.dk (hvor man forresten endnu en gang skal logge ind? Jeg er da allerede logget ind på appen?).
    – 'Albani fanzone' er et link til ob.dk
    – 'Faxe kondi fanshop' er et link til en ugyldig hjemmeside, fordi denne fanshop er lukket. Det er da for mærkeligt, at den så stadig er i appen. Det kan vel ikke komme som en overraskelse, at en af ens samarbejdspartnere lukker en hjemmeside?
    – 'OB-fans' er et link til ob.dk
    – 'Øens hold' er et link til ob.dk

    OBs app er hverken modig eller unik. Det er ob.dk i nyt layout og med en middelmådige funktioner, som medieafdelingen ikke gør brug af. For mig at se er det forbløffende, hvordan mere end 15.000 har downloadet appen og OBs kommunikationsafdeling ikke gør mere ved den app. Jack Jørgensen har udtalt:

    "- Vi er stolte over, at det voksende stribede fællesskab har taget så godt imod appen, og det viser, at vi er på rette vej i forhold til vores strategi, hvor vi har et ønske om at skabe en tættere forbindelse mellem klub og fans, og her har appen gjort os mere tilgængelige - også udenfor kampdage, siger Jack Jørgensen, som er kommerciel chef i Odense Boldklub.

    Hvis man er oprettet som bruger i appen, er der mange spændene tilbud via vores kommercielle partnere, samtidigt med at man via quizzer, afstemninger og lodtrækninger har mulighed for at vinde fede præmier." (https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/15000-...det-fan-appen/)

    Jeg har svært ved at se, hvordan Jack Jørgensen med åbne øjne kan påstå, at når kun 52% beskriver appen som god eller udmærket, så har de taget godt imod den? Det er jo næsten hver anden i undersøgelsen, der ikke har svaret at den er god eller udmærket?! Derudover gør medieafdelingen netop ikke noget for, at klubben er tilgængelige "udenfor kampdage". Der er ikke quizzer, afstemninger eller lodtrækninger. Der er bare tomt? Hvordan kan de selv være tilfredse med det? Som forbruger er jeg i hvert fald ikke! Og heller ikke tilfredse med at læse om deres opfattelse af deres eget arbejde.​
    OB spørger os, hvor og hvordan de kan forbedre sig? https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/hvorda...i-endnu-bedre/

    Ovenstående gennemgang af OBs app er stadig aktuel og flere problematiske ting kan sikkert tilføjes.

    Overvej det gerne, når I giver OB feedback. For mig at se er der mange områder, hvor OB kan forbedre sig. At de til gengæld selv er tilfredse med en tilfredshed på kun 52% af deres app-brugere skal ikke afskrække jer. Gør jeres stemme gældende. Det er vores klub.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    På stadion i Bangkok... ellers prøv at tjekke OB Media's kanaler (f.eks. på hjemmesiden under "optakt")

    Tror dog først kampen er i morgen, så du kan nå et fly...
    Du har ret.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Jeg læste forleden at det ville blive muligt at se kampen i dag 12.30. Men hvor?
    På stadion i Bangkok... ellers prøv at tjekke OB Media's kanaler (f.eks. på hjemmesiden under "optakt")

    Tror dog først kampen er i morgen, så du kan nå et fly...
    Last edited by Online; 11-02-2023, 12:22.

    Leave a comment:


  • Ruben
    replied
    Jeg læste forleden at det ville blive muligt at se kampen i dag 12.30. Men hvor?

    Leave a comment:

Working...
X