Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB/OSE vil score penge på Lars Høghs død ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Den får vi jo så ikke besvaret. Den tager de internt med familien. Imens har vi altså den pressemeddelelse at forholde os til. Og dér har jeg virkelig ikke fantasti til at forestille mig andet end den fortolkning, jeg og andre har haft hele tiden: Dialog har der ikke været meget af.

    MvH ChrisOB
    Håber da de tager et møde med familien, og at de lægger sig fladt ned, og beklager deres håndtering, helt fra JH med ledelsens accept smed Høgh ud af klubben.
    Det vil så være glædeligt, hvis der kan komme en fælles udmelding om at man har fået snakket tingene igennem.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Hvis EA ikke er involveret, skulle han så ikke lade være med at fastslå at der har været dialog?


      En af parterne må have misforstået noget i forhold til den dialog, som den ene part påstår har været det, og den anden part ikke kender til.

      Rasmus Nejstgaard’s kommentar gavnede ikke ligefrem OB’s side af sagen.

      Selvom OB har haft drøftet trøjen med Lars selv, så er det imo helt logisk, og naturligt at man kontakter familien og får alt clearet af med dem, inden man går ud og præsenterer trøjen.
      Ahr.. som direktør har EA da vist at der har været dialog med Lars og familien men har næppe været med på møderne eller fået et mødereferat.

      enig i at RN’s kommentar ikke er god men jeg kender ham ikke eller hans stil eller opgave så svært at vide om han er inkompetent eller “bare” lidt for smart her ..

      Jeg er i tvivl om hvad det er OB skal cleare med familien hvis Lars selv har været inde over og sagt “go” for trøjen ..

      IMO ikke helt logisk … “her er en trøje som Lars har sagt god for .. nå det gør I ikke ..”.. hmm .. men det er jo svært at vide om der har været en diskution om støtte til forskning med Lars eller om økonomien i trøjen overhovedet har været diskuteret … igen, modtager Helveg eller en god sag valgt af ham noget fra trøjesalget af hans legendetrøje … eller har OB selv valgt at sige at de vil donere nogle penge og så kommunikeret det ud på en måde der ikke har været i familiens øjenhøjde ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Så er legendetrøjen frigivet. For app brugere
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Så er legendetrøjen frigivet. For app brugere
          Ligner BIF farver på bagsiden ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

            Ligner BIF farver på bagsiden ?
            Det samme sagde konen (grafiker) … og som tidl. triatlet og nu cykelrytter syntes jeg at der er mere cykel- end fodboldtrøje over den … men ok, det er en målmandstrøje så der er lidt friere rammer .. har han selv været med til at designe?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Det samme sagde konen (grafiker) … og som tidl. triatlet og nu cykelrytter syntes jeg at der er mere cykel- end fodboldtrøje over den … men ok, det er en målmandstrøje så der er lidt friere rammer .. har han selv været med til at designe?
              Den er baseret på den han bar mod Real Madrid i 94

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Den er baseret på den han bar mod Real Madrid i 94
                Hold nu kæft ….. det er da gået helt hen over hovedet på mig … stand corrected … men kunne man ikke smide et “1” tal eller “817” ind på ryggen …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Savner nummer på ryggen. Synes det skulle 817 stå på.
                  Har heldigvis en kammerat med en sortbutik som kan lave tryk på. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Hold nu kæft ….. det er da gået helt hen over hovedet på mig … stand corrected … men kunne man ikke smide et “1” tal eller “817” ind på ryggen …
                    Lige præcis.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

                      Ligner BIF farver på bagsiden ?
                      Det er vel også fair nok, BIF behandlede ham jo med langt større respekt og kærlighed, end OB de sidste mange år.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det er vel også fair nok, BIF behandlede ham jo med langt større respekt og kærlighed, end OB de sidste mange år.
                        Nægter mig at se Thorborg/Hansen/Nielsen som OB. Vi, fansene, er langt mere OB og vi elskede og elsker Høgh'en med den størstmulige respekt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Nægter mig at se Thorborg/Hansen/Nielsen som OB. Vi, fansene, er langt mere OB og vi elskede og elsker Høgh'en med den størstmulige respekt.
                          Hørt!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Nægter mig at se Thorborg/Hansen/Nielsen som OB. Vi, fansene, er langt mere OB og vi elskede og elsker Høgh'en med den størstmulige respekt.
                            Du har ret, det skrev jeg forkert, der skulle have stået OSE ledelsen
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment

                            Working...
                            X