Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB/OSE vil score penge på Lars Høghs død ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Uden at bebrejde dem, for det er 100% forståligt, så kan jeg godt tro, at familien ikke i samme grad som Lars har tilgivet OB for deres manglende tilstedeværelse ifbm sygdommen.

    Igen ligger OB som de har redt, der blev i Jesper Hansens tid i klubben lavet nogle uslettelige spor, som vores ejer stiltiende accepterede. Håndteringen af Lars Høgh, før, især under, men nu også efter hans død er det mest usmagelige og pinlige. Det gør virkelig ondt langt ind i sjælen.
    Ja, men hey OB havde kun tjent lidt på den trøje, og nu har de altså besluttet sig for at donere hele overskuddet, så lad os "komme videre" Så er det heller ikke værre...

    Elefanten i glasbutikken må bare finde andre måder at tjene de penge, som trøjesalget skulle indbringe, så vi kan få indfriet vores ambitioner. Alt imens er vores ry og rygte hvis ikke i ruiner, så seriøst skadet efter den mest katastrofale håndtering i vores klubs historie.

    Tak OSE! I er "kede af modtagelsen" og ikke af forløbet? Hvornår kommer I egentlig på forkant af noget som helst?

    MvH ChrisOB
    Last edited by ChrisOB; 17-02-2022, 09:41.
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      I forhold til punkt 4. Lars fortalte åbent om hvordan overlevelse chancen var. Det gjorde han blandt andet i Go aften Danmark dagen før sin operation.
      Så tænker ikke der var noget “hemmeligt” i det.
      Præcis, tak ... den slags beskyldninger reagerer jeg på.
      I må gerne kalde mig en skide frafalden etc. det generer mig ikke det mindste, tværtimod, ... men at jeg på nogen måde var ude i et negativt ærinde omkring høghen, er for dumt og lavt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Det var sq da en underlig ting at skrive …
        Hvorfor?

        Syntes du det ligner at der har været en dialog med Høgh’s familie?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Ja, men hey OB havde kun tjent lidt på den trøje, og nu har de altså besluttet sig for at donere hele overskuddet, så lad os "komme videre" Så er det heller ikke værre...

          Elefanten i glasbutikken må bare finde andre måder at tjene de penge, som trøjesalget skulle indbringe, så vi kan få indfriet vores ambitioner. Alt imens er vores ry og rygte hvis ikke i ruiner, så seriøst skadet efter den mest katastrofale håndtering i vores klubs historie.

          Tak OSE! I er "kede af modtagelsen" og ikke af forløbet? Hvornår kommer I egentlig på forkant af noget som helst?

          MvH ChrisOB

          At OB intet har lært må være et tegn på ligegyldighed.

          Klubbens ejer har været helt væk i forhold til alt der er foregået med Høgh, siden Jesper Hansen jagede ham ud af klubben. Dog fraset en udtalelse til stiften om deres manglende tilkendegivelse/hilsen til Høgh da han blev syg, hvor hal lige kunne mande sig op til at sige at han var ked af at de lige glemte at sende en hilsen. Og at Høgh er en af de største, nej det er han ikke han er med afstand den største.

          Hvor var sportschef og klubejer da Høgh blev syg?

          Hvor var sportschef og klubejer da Høgh’s mur blev afsløret?

          Hvor er klubejeren nu?

          Hvorfor er det han ikke engang for alle går ud og får ro på, og får sagt det rette fremfor at forblive i sit skjul?

          Der bliver bare sendt nogle stik-i-rend-drenge til at prøve at redde klubbens omdømme. Seneste skud på den stamme er ham med den ekstraordinært kvajede udtalelse om at OSE jo har en forretning at drive..
          Last edited by Magge; 17-02-2022, 11:23.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Man væmmes!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


              At OB intet har lært må være et tegn på ligegyldighed.

              Klubbens ejer har været helt væk i forhold til alt der er foregået med Høgh, siden Jesper Hansen jagede ham ud af klubben. Dog fraset en udtalelse til stiften om deres manglende tilkendegivelse/hilsen til Høgh da han blev syg, hvor hal lige kunne mande sig op til at sige at han var ked af at de lige glemte at sende en hilsen. Og at Høgh er en af de største, nej det er han ikke han er med afstand den største.

              Hvor var sportschef og klubejer da Høgh blev syg?

              Hvor var sportschef og klubejer da Høgh’s mur blev afsløret?

              Hvor er klubejeren nu?

              Hvorfor er det han ikke engang for alle går ud og får ro på, og får sagt det rette fremfor at forblive i sit skjul?

              Der bliver bare sendt nogle stik-i-rend-drenge til at prøve at redde klubbens omdømme. Seneste skud på den stamme er ham med den ekstraordinært kvajede udtalelse om at OSE jo har en forretning at drive..
              Ja for så skal vi rigtigt have dårlig samvittighed over at være vrede; fordi de penge, som de ville tjene på trøjesalget de skal jo gå til nye spillere, så lad os sammen skamme os!

              Det er ikke ret meget anderledes end evergreenen om at det er vores forventninger, der gør at de ikke lever op til deres egne målsætninger. Behandlingen af Lars Høgh er et lavpunkt i vores klubhistorie, og den bliver bare værre og værre for hver dag, der går. Så vi må bare nøjes med at konstatere, at Niels Thorborg er skide ligeglad. Vi er et vedhæng til en milliardærs prestigeprojekt; og har nok landets ringeste PR-strategi og nøglepersoner ansat her til.

              Det er muligt andre bare kan trække på skuldrene og lede efter måder at polere lorten på, men jeg er stadig lige så vred, som jeg var for et par dage siden, og som jeg stort set har været lige siden Jesper Hansen blev ansat. Den ultimative stik-i-rend dreng. Der fik Lars Høgh til at droppe Nordsjælland som klient, bare for at tvinge ham helt ud af klubben et halvt år efter, så han stod dér, uden indtægt. For anden gang væk fra hans hjerteklub. Og efterfølgende var han som ren luft for klubbens ledelse; under hans livs krise. Som om at 817 kampe og Miraklet I Madrid aldrig havde fundet sted. Med fodslæbende pinagtighed. Som Lars Høghs familie helt sikkert aldrig har tilgivet dem for; og med rette. Det gør jeg heller ikke. For det er en skamplet på OB's historie. Ganske enkelt. Og nu det her? Alt hvad de laver fra nu af kommer til at virke forceret; og ikke som noget der i virkeligheden bekymrer dem.

              Det er derfor jeg ikke kan forstå, at der er nogen der leder efter formildende omstændigheder. Diskuterer ligegyldige tal og forventer at man bare sådan uden videre kan "komme videre" oven på så gigantisk en fuck-up, der ligger sig i slipstrømmen på den oprindelige gigantiske fuck-up, det var behandlingen af Lars Høgh både før, under og efter hans sygdom. Der nager så meget, at familien finder sig nødsaget til at give udtryk for i den pressemeddelelse. Så den "undskyldning" Niels Thorborg kom med i sin tid, den kommer i mine ører til at klinge så himmelråbende hult.

              Jeg er komplet ligeglad med intentioner, når udførslen og efterbehandlingen er så himmelråbende amatøragtigt, som det er. OSE er ren gift for fodboldklubben OB.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Hvorfor?

                Syntes du det ligner at der har været en dialog med Høgh’s familie?
                Jack Jørgensen har tidligere udtalt at der har været dialog med både Lars og hans familie men hvad den er gået på af emner og hvordan den har været må jo være mellem dem, med og uden misforståelser og syn på hensigter.

                Når jeg skrev dette så var det mere manglen på seriøsitet.

                Vi gør ikke debatten herinde bedre med barnlige, småperfide, provo, jeg ved alt bedre end dig oneliners forklædt som spørgsmål der gør sig bedst fortjent på Facebook ..

                ikke kun ment som dit indlæg men nu flød bægeret over .. og jeg har da helt sikkert også mine mindre gode øjeblikke ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Jack Jørgensen har tidligere udtalt at der har været dialog med både Lars og hans familie men hvad den er gået på af emner og hvordan den har været må jo være mellem dem, med og uden misforståelser og syn på hensigter.

                  Når jeg skrev dette så var det mere manglen på seriøsitet.

                  Vi gør ikke debatten herinde bedre med barnlige, småperfide, provo, jeg ved alt bedre end dig oneliners forklædt som spørgsmål der gør sig bedst fortjent på Facebook ..

                  ikke kun ment som dit indlæg men nu flød bægeret over .. og jeg har da helt sikkert også mine mindre gode øjeblikke ..
                  Okay fair nok..

                  Det er bare et enormt følsomt emne, og da det jo ikke er en enkeltstående fejl/misforståelse/ forglemmelse så udstilles OB og ledelsen bare så enormt pinlige.

                  Hyldesten efter bogudgivelsen kom til at fremstå påtaget, fordi den først kom efter Høgh havde påtalt det.

                  De skal dog have ros for at åbne stadion ved hans død, og for den måde vi mindedes ham på til Randers-kampen.

                  Men de pluspoint OB høstede dengang sætter de bare over styr nu. At de så lige topper den, med at sende en fuldstændig blank kommunikations fyr ud med en tåkrummende udtalelse gjorde bare selvmålet endnu større.

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Jack Jørgensen har tidligere udtalt at der har været dialog med både Lars og hans familie men hvad den er gået på af emner og hvordan den har været må jo være mellem dem, med og uden misforståelser og syn på hensigter.

                    Når jeg skrev dette så var det mere manglen på seriøsitet.

                    Vi gør ikke debatten herinde bedre med barnlige, småperfide, provo, jeg ved alt bedre end dig oneliners forklædt som spørgsmål der gør sig bedst fortjent på Facebook ..

                    ikke kun ment som dit indlæg men nu flød bægeret over .. og jeg har da helt sikkert også mine mindre gode øjeblikke ..
                    Hvis man ikke har lov til at blive vred her, hvornår må man så?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                      Hvis man ikke har lov til at blive vred her, hvornår må man så?

                      MvH ChrisOB
                      Synes man skal bare differencer lidt. Uden den fortid med Jesper Hansens ageren at skubbe Lars Høgh ud af klubben og den efterfølgende mangel at henvende sig til ham efter den frygtelige diagnose ville vel ingen komme på ideen at bebrejde OB for at donere 100 kroner for hver solgt trøje, tværtimod. Er enig med Tøfting ud over at kalde det forkert politisk korrekthed at ændre det og donere hele overskud, synes det var bare en fornuftig beslutning, da sagen fik en mere og mere katastrofal retning:
                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lig-maa-de-det

                      Vi skal se at det var i stor dele Jesper Hansens ageren som kaster stadig en stor, ondt skygge over OBs ageren i hensigt af Lars og ødelægger endda de bedste intentioner. Faktisk er JHs ageren i hensigt af Høgh det eneste jeg kan ikke foregive han. Kan leve med forkerte og dårlige transferbeslutninger, med manglende kommunikation og lidt latterlige Cocio-ageren osv.. Men det med Lars Høgh er det som gør JH til "no-go" og dermed skadede ham klubben som man ser nu på den lange bane og i mine øjne langt mere end med de forskellige transfer-svipser. Ja, ved godt at Thorborg kunne have gribet ind der, begge har ansvaret for det lort som skete og at OB sidder nu i en situation hvor de kan gøre hvad de vil i hensigt af Lars. Ligegyldigt hvad de gør de har malet sig et hjørne hvor det kun kan gå forkert.
                      Last edited by andlox; 18-02-2022, 10:38.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Synes man skal bare differencer lidt. Uden den fortid med Jesper Hansens ageren at skubbe Lars Høgh ud af klubben og den efterfølgende mangel at henvende sig til ham efter den frygtelige diagnose ville vel ingen komme på ideen at bebrejde OB for at donere 100 kroner for hver solgt trøje, tværtimod. Er enig med Tøfting ud over at kalde det forkert politisk korrekthed at ændre det og donere hele overskud, synes det var bare en fornuftig beslutning, da sagen fik en mere og mere katastrofal retning:
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...lig-maa-de-det

                        Vi skal se at det var i stor dele Jesper Hansens ageren som kaster stadig en stor, ondt skygge over OBs ageren i hensigt af Lars og ødelægger endda de bedste intentioner. Faktisk er JHs ageren i hensigt af Høgh det eneste jeg kan ikke foregive han. Kan leve med forkerte og dårlige transferbeslutninger, med manglende kommunikation og lidt latterlige Cocio-ageren osv.. Men det med Lars Høgh er det som gør JH til "no-go" og dermed skadede ham klubben som man ser nu på den lange bane og i mine øjne langt mere end med de forskellige transfer-svipser. Ja, ved godt at Thorborg kunne have gribet ind der, begge har ansvaret for det lort som skete og at OB sidder nu i en situation hvor de kan gøre hvad de vil i hensigt af Lars. Ligegyldigt hvad de gør de har malet sig et hjørne hvor det kun kan gå forkert.
                        Jeg synes, jeg har gjort det klart at det her ligger sig i forlængelse af eksisterende problematikker, men det gør jo ikke vreden mindre. For alt Jesper Hansen gjorde blev jo sanktioneret af ledelsen. Af Niels Thorborg. Så jeg kan virkelig ikke se hvorfor at man skal differentiere - det er jo en fortsættelse af den totale disrespekt, som Niels Thorborgs OSE har udvist både før, under og efter hans ansættelse, sygdom og død.

                        Jeg forstår ikke denne her modvilje mod bål og brand imod et foretagende, der ikke alene ikke har levet op til deres egne ord og ambitioner, men som har formået at fremmedliggøre den største legende, denne klub nogensinde har fostret eller vil fostre, i en sådan grad at familien helt tydeligt er fjendtligt stillet overfor OB.

                        Er I virkelig så forhippede på at undgå at kalde en spade for en spade og give evige chancer til nogen, der helt tydeligt, i hvert fald for mig, slet ikke fortjener nogen. For mig kan det ikke blive "perfidt" NOK, når det gælder denne her sag, som du jo rigtigt siger bare bliver den del større, fordi den er en forlængelse af den mest usympatiske og katastrofale behandling af Lars Høgh. Jeg har ikke tilgivet Thorborg og CO for den og kommer heller aldrig til at gøre det, så jeg spørger igen:

                        Hvis man ikke må blive vred her, hvornår må man så?

                        Og hvorfor er du, I, ikke mere vrede? Hvorfor ledes der konstant efter såkaldte formildende omstændigheder?

                        Der er jo ikke nogen. Jeg synes denne her "jagt" på såkaldte nuancer kommer til at skygge for den fuldt ud retfærdige harme over denne lallende amatørisme, der har forvandlet OB fra en respekteret traditionsklub, til en smide legender under bussen, grå ligegyldig mus med landets ringeste PR stråmænd og stik-i-rend drenge.

                        Det er en katastrofe

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Jeg synes, jeg har gjort det klart at det her ligger sig i forlængelse af eksisterende problematikker, men det gør jo ikke vreden mindre. For alt Jesper Hansen gjorde blev jo sanktioneret af ledelsen. Af Niels Thorborg. Så jeg kan virkelig ikke se hvorfor at man skal differentiere - det er jo en fortsættelse af den totale disrespekt, som Niels Thorborgs OSE har udvist både før, under og efter hans ansættelse, sygdom og død.

                          Jeg forstår ikke denne her modvilje mod bål og brand imod et foretagende, der ikke alene ikke har levet op til deres egne ord og ambitioner, men som har formået at fremmedliggøre den største legende, denne klub nogensinde har fostret eller vil fostre, i en sådan grad at familien helt tydeligt er fjendtligt stillet overfor OB.

                          Er I virkelig så forhippede på at undgå at kalde en spade for en spade og give evige chancer til nogen, der helt tydeligt, i hvert fald for mig, slet ikke fortjener nogen. For mig kan det ikke blive "perfidt" NOK, når det gælder denne her sag, som du jo rigtigt siger bare bliver den del større, fordi den er en forlængelse af den mest usympatiske og katastrofale behandling af Lars Høgh. Jeg har ikke tilgivet Thorborg og CO for den og kommer heller aldrig til at gøre det, så jeg spørger igen:

                          Hvis man ikke må blive vred her, hvornår må man så?

                          Og hvorfor er du, I, ikke mere vrede? Hvorfor ledes der konstant efter såkaldte formildende omstændigheder?

                          Der er jo ikke nogen. Jeg synes denne her "jagt" på såkaldte nuancer kommer til at skygge for den fuldt ud retfærdige harme over denne lallende amatørisme, der har forvandlet OB fra en respekteret traditionsklub, til en smide legender under bussen, grå ligegyldig mus med landets ringeste PR stråmænd og stik-i-rend drenge.

                          Det er en katastrofe

                          MvH ChrisOB
                          Jeg differentierer i hensigt af hvem er vred over. Hver gang jeg kommer til Ådalen oplever der folk med en dyb dedikation og kærlighed til klubben og de sidder nu også i en situation hvor de "ikke kan gøre meget rigtigt" pga den situation JH og NT skabte i fortiden. Det gør de ikke til "stik-i rend-drenge" som de blev kaldt herinde eller at bebrejde de for at ville profitere af Lars død.Det tror ikke er halvt sekund på (og hyldetrøjen blev forberedt allerede før Lars gik bort).
                          Det er ikke jagt på nuancer, det er kun at synes det er unfair at kaste lort efter folk som sidder i den ulykkelige og umulige situation at deres gode intentioner bliver ødelagt af JH og NT tidligere ageren.
                          Vred til de som fortjener det og er ansvarligt for situationen. Det er i øvrigt også de som skulle have røven i buksen at løse det. Og det er for mig i første linje NT hvor ser kun én vej: han skulle henvende sig personligt til Høgh-familien og at begge om undskyldning for den behandling Lars fik før og under sygdommen og han skulle spørge familien og aftale om det er o.k. at gå med den undskyldning i offentligheden. Det kunne løse det her - hvis han har niveauet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Jeg differentierer i hensigt af hvem er vred over. Hver gang jeg kommer til Ådalen oplever der folk med en dyb dedikation og kærlighed til klubben og de sidder nu også i en situation hvor de "ikke kan gøre meget rigtigt" pga den situation JH og NT skabte i fortiden. Det gør de ikke til "stik-i rend-drenge" som de blev kaldt herinde eller at bebrejde de for at ville profitere af Lars død.Det tror ikke er halvt sekund på (og hyldetrøjen blev forberedt allerede før Lars gik bort).
                            Det er ikke jagt på nuancer, det er kun at synes det er unfair at kaste lort efter folk som sidder i den ulykkelige og umulige situation at deres gode intentioner bliver ødelagt af JH og NT tidligere ageren.
                            Vred til de som fortjener det og er ansvarligt for situationen. Det er i øvrigt også de som skulle have røven i buksen at løse det. Og det er for mig i første linje NT hvor ser kun én vej: han skulle henvende sig personligt til Høgh-familien og at begge om undskyldning for den behandling Lars fik før og under sygdommen og han skulle spørge familien og aftale om det er o.k. at gå med den undskyldning i offentligheden. Det kunne løse det her - hvis han har niveauet.
                            Jeg er enig, men tror ikke stædige NT har den menneskelige egenskab. NT kan meget andet, men i forhold til OB så har der været mange katastrofale beslutninger. JHs ansættelse og manglende fyring er på niveau med manglende plan efter fyring af KB og at brænde Henrik Clausen af som cheftræner 5 år får han var klar. Osv.

                            At NT ikke uopfordret reagerede på Høghs sygdom, og ønske om deltidsstilling, old boys holdets flugt og manglende udmelding om ny økonomi, og en meget sen strategi. Viser desværre at OB for ham er et stykke legetøj og ikke noget han gir til byen.

                            Ok det er hans penge og han er den ønskede store mand i den lille lukkede kreds, men han bliver aldrig den almindelige Odenseaners store mand.
                            ​​​​​
                            Last edited by tOrnBjerg; 18-02-2022, 13:13.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Jeg erenig, men trorikke stædige NT har den menneskelige egenskab. NT
                              Derfor skrev hvis han har niveauet.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Jeg differentierer i hensigt af hvem er vred over. Hver gang jeg kommer til Ådalen oplever der folk med en dyb dedikation og kærlighed til klubben og de sidder nu også i en situation hvor de "ikke kan gøre meget rigtigt" pga den situation JH og NT skabte i fortiden. Det gør de ikke til "stik-i rend-drenge" som de blev kaldt herinde eller at bebrejde de for at ville profitere af Lars død.Det tror ikke er halvt sekund på (og hyldetrøjen blev forberedt allerede før Lars gik bort).
                                Det er ikke jagt på nuancer, det er kun at synes det er unfair at kaste lort efter folk som sidder i den ulykkelige og umulige situation at deres gode intentioner bliver ødelagt af JH og NT tidligere ageren.
                                Vred til de som fortjener det og er ansvarligt for situationen. Det er i øvrigt også de som skulle have røven i buksen at løse det. Og det er for mig i første linje NT hvor ser kun én vej: han skulle henvende sig personligt til Høgh-familien og at begge om undskyldning for den behandling Lars fik før og under sygdommen og han skulle spørge familien og aftale om det er o.k. at gå med den undskyldning i offentligheden. Det kunne løse det her - hvis han har niveauet.
                                Hvem er så "ansvarlig for situationen"? Det er jo ikke Niels Thorborg personligt, der har haft ansvaret for den såkaldte "dialog" med familien Høgh. Det er de folk, som du snakker om; inklusiv Jack Jørgensen, hvis dedikation jeg ikke sætter i tvivl. Men måske lidt alligevel, når Jack Jørgensen er ude for at sige, at de har haft en dialog; som så udmønter sig i den pressemeddelelse fra familien, der ikke ligefrem oser af, at de ansvarlige parter, som inkluderer flere af dem, du så har mødt nede i Ådalen, har haft en reel dialog.

                                Niels Thorborg sendte i øvrigt Jack Jørgensen med en buket blomster og mødte ikke selv op hos Lars Høgh, så det bliver nok en kold dag i helvede før Thorborg giver familien en undskyldning.

                                Min påstand er, at Niels Thorborgs "ånd", i mangel på bedre ord, gennemsyrer hele organisationen i en sådan grad, at alle bliver medskyldige i ét eller andet, der går galt, på et eller andet tidspunkt. Den dér rene forretningsmæssige attitude, som han kommer med forvandler dedikerede mennesker til ævlende, bavlende mennesker, der nærmest ikke kan undgå at sige eller gøre ét eller andet, som ikke var hensigten. Du kan så vælge at have ondt af disse mennesker; jeg har ikke. De er ansat til at gøre OB bedre og i et øjeblikket gør de ikke andet end at gøre det modsatte. Det vil jeg tillade mig at være vred over, indtil de rent faktisk beviser, at de kan gøre noget på forkant og ramme rigtigt første gang. Både med spillere, pressestrategi og andre øvrige beslutninger, der synes at eksplodere i ansigtet på dem.

                                De er voksne mennesker; det er på tide, at de opfører sig sådan, så de ikke behøves hele tiden at skulle forsvare deres ord og beslutninger med ordgejl som "Vi vil gerne drive en forretning ved siden af" som vores pressechef så elegant udtrykte det. Og lod os i øvrigt vide, at denne forretning jo går ud på, at vi gerne vil ha gode spillere og resultater, som om det havde nogen som helst relevans i forhold til den kritik, der først blev stillet, og som sidenhen eksploderede, da familien Høgh kom med den besked, som jeg personligt synes ikke er så svær at fortolke: Der har ikke været nogen "dialog"; der har været énvejs-kommunikation, hvor en beslutning uden om familien er blevet taget; og dér må man da antage at f.eks Jack Jørgensen er inde over.

                                Så jeg synes vreden skal gå ud over alle i den organisation, der har tilladt så ringe en håndtering, der går langt ud over end bare en legendetrøje til 600 kroner. Har man ikke fået familiens accept til den trøje, så laver man den ikke. Færdig, punktum. Så finder man på noget andet, som familien kan acceptere, og som de kan være involveret i. Alt andet er at træde yderligere på Lars Høghs minde. Det kan godt være, at du og andre ikke kan eller vil se denne kobling, men for mig er det aldeles lige til: Når man siger, man har haft en dialog, og den dialog udmønter sig i en pressemeddelelse fra familiens side, der i dén grad udstiller OB og dens ledelse, så kan der ikke være tale om nogen som helst formildende omstændigheder. Så skal man være vred på alle, der har haft med den dialog at gøre. Inklusiv dem, som du så har mødt nede i Ådalen. For at dis-respekte Lars Høgh og hans familie, er det samme som at dis-respekte OB. Og rundt regnet hele mandens liv og barndom i fodboldklubben OB. Jeg er klar over, at du og andre ikke bryder jer om den slags bombastiske udmeldinger; fordi I helst vil se det gode i alle mennesker; men for filan Andreas... De her mennesker bliver jo ved og ved med at træde i spinaten. For at sige det diplomatisk. De bliver ved med at fucke ting op, som de bare ikke må fucke up.

                                Hvordan skal jeg, som OB-fan igennem 30 år, sidde tilbage og acceptere dette og så bare "komme videre". ALLE i den organisation har et ansvar for denne situation. Lars Høgh og hans familie er blevet fremmedliggjort fra OB; Hvordan er dét IKKE en fuldtonet katastrofe? Uanset hvis ultimative ansvar det er?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X