Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB/OSE vil score penge på Lars Høghs død ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    I kører i ring. Bliv enige om at være uenige.

    Træls sag, dårligt håndteret. Men nu skal vi videre. Det ville LH nok også sige.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      I kører i ring. Bliv enige om at være uenige.

      Træls sag, dårligt håndteret. Men nu skal vi videre. Det ville LH nok også sige.
      Skandaløs sag, pivringe håndteret. Vi kommer ikke en døjt videre før Niels Thorborg og OSE enten opper sig eller forlader OB. Og så er det sidste sagt fra min side. Lad os se noget fodbold og forberede os på flere dårlige undskyldninger for, at vi ikke liiige har niveauet.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Skandaløs sag, pivringe håndteret. Vi kommer ikke en døjt videre før Niels Thorborg og OSE enten opper sig eller forlader OB. Og så er det sidste sagt fra min side. Lad os se noget fodbold og forberede os på flere dårlige undskyldninger for, at vi ikke liiige har niveauet.

        MvH ChrisOB
        Jeg er ikke ret uenig, og vi tænker altid, at nu bliver det bedre, men jeg tror, at vi rent faktisk har den stærkeste fodboldledelse - BW og TH - i mange år. Hvad det bliver til? Som dig er jeg skeptisk. God kamp søndag!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Hvis man ikke har lov til at blive vred her, hvornår må man så?

          MvH ChrisOB
          Man kan sagtens være vred, seriøs og debattere sagligt samtidigt … det er de billige dumsmarte oneliners jeg er imod ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg er ikke ret uenig, og vi tænker altid, at nu bliver det bedre, men jeg tror, at vi rent faktisk har den stærkeste fodboldledelse - BW og TH - i mange år. Hvad det bliver til? Som dig er jeg skeptisk. God kamp søndag!
            Jo tak i lige måde! :-) Jeg vil altid håbe på sejr, og vil nyde den, hvis den kommer i hus.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Man kan sagtens være vred, seriøs og debattere sagligt samtidigt … det er de billige dumsmarte oneliners jeg er imod ..
              ...Og nogen gange er det bedste at kalde en spade for en spade; også selv om det så i dine øjne skulle være "dumsmart". Kom så drenge!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                ...Og nogen gange er det bedste at kalde en spade for en spade; også selv om det så i dine øjne skulle være "dumsmart". Kom så drenge!

                MvH ChrisOB
                Bevares men “Det kan også være OB blot har misforstået at monolog ikke er det samme som dialog?” Eller “ Syntes du det ligner at der har været en dialog med Høgh’s familie” er der ikke meget “spade for en spade over” ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Bevares men “Det kan også være OB blot har misforstået at monolog ikke er det samme som dialog?” Eller “ Syntes du det ligner at der har været en dialog med Høgh’s familie” er der ikke meget “spade for en spade over” ..
                  Hvorledes er der noget galt med det spørgsmål? Synes du vitterligt at den pressemeddelelse indikerer at der har været en dialog? Hvilken slags dialog skaber sådan en pressemeddelelse? En dårlig én, en ensidig én, eller én der i realiteten aldrig har eksisteret? Som kan få folk til at spekulere i at det måske i virkeligheden har været tale om en monolog og ikke dialog?

                  Jeg kan virkelig ikke se det forkerte i at spekulere i dét. Specielt ikke set i lyset af ordlyden af den pressemeddelelse, som vi så har fortolket forskelligt?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Bevares men “Det kan også være OB blot har misforstået at monolog ikke er det samme som dialog?” Eller “ Syntes du det ligner at der har været en dialog med Høgh’s familie” er der ikke meget “spade for en spade over” ..
                    Når du kigger på nedenstående, hvad er så din første tanke omkring det?

                    B.T. har været i kontakt med OB, der oplyser, at direktør Enrico Augustinus ikke ønsker at stille op til interview om sagen. OB oplyser dog, at der har været dialog med familien Høgh omkring legendetrøjen.


                    Og denne
                    OB's kommunikationschef, Rasmus Nejstgaard, sagde nemlig tirsdag til DR: ‘Vi har også en forretning at drive. Der er rigtig mange stribede fans, som går og drømmer om sejre på banen og pokaltitler til foråret. Det kræver altså penge at kunne realisere sådan nogle drømme.

                    FAMILIEN HØGHS SKRIFTLIGE KOMMENTAR


                    ”Vi i familien blev for nyligt af OB gjort opmærksom på, at de var i gang med at producere en såkaldt ”legendetrøje”. Det er ikke en beslutning, vi som familie har været involveret i eller på nogen måde har givet vores opbakning til. Og det er ikke i familiens ånd, at OB skal tjene penge på velgørenhed, der udspringer af Lars’ sygdom.

                    Last edited by Magge; 18-02-2022, 19:24.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Når du kigger på nedenstående, hvad er så din første tanke omkring det?

                      B.T. har været i kontakt med OB, der oplyser, at direktør Enrico Augustinus ikke ønsker at stille op til interview om sagen. OB oplyser dog, at der har været dialog med familien Høgh omkring legendetrøjen.


                      FAMILIEN HØGHS SKRIFTLIGE KOMMENTAR


                      ”Vi i familien blev for nyligt af OB gjort opmærksom på, at de var i gang med at producere en såkaldt ”legendetrøje”. Det er ikke en beslutning, vi som familie har været involveret i eller på nogen måde har givet vores opbakning til. Og det er ikke i familiens ånd, at OB skal tjene penge på velgørenhed, der udspringer af Lars’ sygdom.

                      Umiddelbart tænker jeg ikke at det er noget EA er direkte involveret i sp det skulle jo nok være Westrøm eller MH da Westrøm givetvis ikke har været der da den påståede kommunikation har været. Men jeg har hørt JJ udtale at man har været i dialog med Lars og familien omkring forskellige emner til hyldest men om dette specifikt har været drøftet eller ej ved jeg dårligt. Jeg ved heller ikke om hvilke rettigheder klubben har over spillernes navne så om de kan tillade sig at bruge navne eller ej står hen i det uvisse. Har OB tjent på Helveg? Er det ok med Helveg og ville det være ok med Lars hvis han var her .. jeg ved det ikke ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Om dagens virtuelle optaktarrangenent hvor Jack Jørgensen stillede op om spørgsmål til legendetrøjen for Lars. Fint at Lars har ser trøjen:
                        https://fyens.dk/artikel/ob-chef-det...-andre-klubber
                        I øvrigt et fint arrangement efter de fik styr på de tekniske problemer med lyd og billeder i begyndelsen
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Har ikke læst hele tråden. men hvis det er '- Hvordan kan familien have fået den opfattelse, at der ikke har været en dialog?

                          - Det har jeg meget svært ved at svare på, og jeg har heller ikke lyst til at rode op i det. Det tager vi internt med familien, lød det fra Jack Jørgensen' hva OB og JACK kan komme med, så er det sku stadig svært ikke og brække sig bare lidt i munden IGEN !!!!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Umiddelbart tænker jeg ikke at det er noget EA er direkte involveret i sp det skulle jo nok være Westrøm eller MH da Westrøm givetvis ikke har været der da den påståede kommunikation har været. Men jeg har hørt JJ udtale at man har været i dialog med Lars og familien omkring forskellige emner til hyldest men om dette specifikt har været drøftet eller ej ved jeg dårligt. Jeg ved heller ikke om hvilke rettigheder klubben har over spillernes navne så om de kan tillade sig at bruge navne eller ej står hen i det uvisse. Har OB tjent på Helveg? Er det ok med Helveg og ville det være ok med Lars hvis han var her .. jeg ved det ikke ..
                            Hvis EA ikke er involveret, skulle han så ikke lade være med at fastslå at der har været dialog?


                            En af parterne må have misforstået noget i forhold til den dialog, som den ene part påstår har været det, og den anden part ikke kender til.

                            Rasmus Nejstgaard’s kommentar gavnede ikke ligefrem OB’s side af sagen.

                            Selvom OB har haft drøftet trøjen med Lars selv, så er det imo helt logisk, og naturligt at man kontakter familien og får alt clearet af med dem, inden man går ud og præsenterer trøjen.
                            Last edited by Magge; 18-02-2022, 20:08.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obdino2525 Se indlæg
                              Har ikke læst hele tråden. men hvis det er '- Hvordan kan familien have fået den opfattelse, at der ikke har været en dialog?

                              - Det har jeg meget svært ved at svare på, og jeg har heller ikke lyst til at rode op i det. Det tager vi internt med familien, lød det fra Jack Jørgensen' hva OB og JACK kan komme med, så er det sku stadig svært ikke og brække sig bare lidt i munden IGEN !!!!
                              Et spørgsmål der dukker op hos mig er, om den dialog OB beretter om er den de havde med Lars, og at de har troet at det var nok dialog til at gennemføre lanceringen af trøjen?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Et spørgsmål der dukker op hos mig er, om den dialog OB beretter om er den de havde med Lars, og at de har troet at det var nok dialog til at gennemføre lanceringen af trøjen?
                                Den får vi jo så ikke besvaret. Den tager de internt med familien. Imens har vi altså den pressemeddelelse at forholde os til. Og dér har jeg virkelig ikke fantasti til at forestille mig andet end den fortolkning, jeg og andre har haft hele tiden: Dialog har der ikke været meget af.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X