Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart forår 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Men han citerede og gik i rette med et svar, du havde skrevet til mig under kampen, så det er fuldstændigt underordnet, hvornår han skrev den. Det ved du formentlig også godt.
Boldbesiddelse kan sige noget om holdets styrke, men også om dets spilfilosofi. Hold, der forsøger at spille med intenst pres i gunstige positioner og derefter få bolden hurtigt gennem kæderne ved erobringer vil ofte have lavere boldbesiddelse. Det var ret tydeligt det, der var ideen igår, og som virkede godt i begyndelsen af kampen. Under Kent N havde vi en sf ligaens højeste boldbesiddelsesprocenter, men var ved gud ikke et af de stærkeste hold.
At du åbenbart blev revet med da du var fan betyder ikke at alle andre bliver det. Hvis du kigger tråden her igennem og optaktstråden til FCK kampen vil du hurtigt kunne se, at der ikke er tendenser til jubeloptimisme, men derimod en ret gennemgående erkendelse af, at vi risikerer at få ørerne gevaldigt i maskinen.
Den anden del er jeg helt med på og det er fortsat min pointe, at boldbesiddelse ofte siger en del om styrkeforholdet ... du kan bestemt finde eksempler på det modsatte, men min pointe er det overordnede billede.
Nu kommer der ikke mere fra mig om det og jeg kan sagtens forstå at I mistænker mig for det ene og det andet, jeg er jo trods alt frafalden, men altid ærlig.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg ved jo godt hvad jeg kommenterede på baggrund af, det var trods alt mig der skrev det ... jeg forsøger aldrig at manipulere eller lignende, så du kan roligt stole på det jeg skriver, vi så jo bare tingene forskelligt :).
Den anden del er jeg helt med på og det er fortsat min pointe, at boldbesiddelse ofte siger en del om styrkeforholdet ... du kan bestemt finde eksempler på det modsatte, men min pointe er det overordnede billede.
Nu kommer der ikke mere fra mig om det og jeg kan sagtens forstå at I mistænker mig for det ene og det andet, jeg er jo trods alt frafalden, men altid ærlig.
Jeg mistænker dig ikke for noget - jeg er primært irriteret over din selv-iscenesættelse som en, der fortæller ildehørte sandheder, som vi andre ikke kan komme overens med, fordi vi er fans og derfor slet ikke kan se noget negativt i OB (hvad enhver bruger herinde vil vide så langt fra er rigtigt). Din sidste sætning her er et meget godt eksempel på det.
Det er rigtig fint med forskellige syn, også fra folk der ikke er fans af OB - og jeg synes tit du kommer med fine pointer selvom jeg til tider er uenig i dem. Men det er imo både belastende og meget lidt befordrende for en reel diskussion, når den ene part har travlt med at fortælle, hvor objektiv vedkommende selv er, og hvor subjektiv alle andre per definition må være.
- Likes 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Jeg ved jo godt hvad jeg kommenterede på baggrund af, det var trods alt mig der skrev det ... jeg forsøger aldrig at manipulere eller lignende, så du kan roligt stole på det jeg skriver, vi så jo bare tingene forskelligt :).
Nu kommer der ikke mere fra mig om det og jeg kan sagtens forstå at I mistænker mig for det ene og det andet, jeg er jo trods alt frafalden, men altid ærlig.
Vi er jo ganske kritiske herinde. Jeg synes OB har en helt håbløs kultur og struktur, hvor man har levet fra hånden til munden længe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
Noget om at da HH forsvandt var han nødt til at sadle om og bruge mere tid med staben omkring holdet, end på spillerne (i forhold til hvad han havde planlagt) lidt om skader og hans måde at “samtale” med spillerne. Forskellen på fx Breum og Max/Baskim, at frustrationer skal ud i fødderne(Breum) og ikke sætte sig i hovedet(Max/Baskim)
Comment
Comment