Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse

X
- 

Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJebali gør det super godt som 6’er. Han ligger nogle knivskarpe afleveringer

Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.

Er tanken helt sort?

Comment
- 

Nej, synes det var lidt en øjenåbner ift. hvor god han kan være på bolden og som pasningsspiller. At se ham ved siden af Okosun på midtbanen understregede virkelig, hvor boldsikker han er. Spørgsmålet er vel, hvordan han ser ud der, når der kræves lidt mere defensivt. Men ved siden af Aron tror jeg godt det ville kunne noget, i hvert fald i nogle kampe - måske især når vi jagter en udligning eller sejr.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
 Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?

Synderlig målfarlig er han jo ikke, og han er langsom som bare pokker, men han er stærk, boldfast og en glimrende pasningsspiller.

Er tanken helt sort?Last edited by Orskov; 10-02-2022, 15:03.
 Comment
- 

Jeg husker ham jo personligt også som værende fin defensivt når han spiller på 10'eren. Har også tænkt tanken om ham på 6'eren. Han har jo en fin fysisk til at stå i mod med derindeOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
 Jeg kunne ikke se kampen. Er det noget, I tænker, man kunne bygge videre på? Jebali som 6er/dybtliggende spilfordeler?

Er tanken helt sort?
 - Likes 1
 Comment
- 

Enig med Orskov. Det var måske på en billig baggrund da han fik tid og plads. Så han ville helt klart blive presset tynd i Parken. Men hvem vil ikke dette for vores hold.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Er tanken helt sort?
 Jeg vil hellere se ham med JJ end Okosun som bare er langsom og kluntet. Okosun er en ok pasningsspiller men han fylder intet og kommer sjældent i gode aktioner med sin fysik.
 Comment
- 

Spændende. Jeg har aldrig selv tænkt tanken om Jebali som 6er, men har har jo alle værktøjerne. Særligt med den rette makker, der helst skal løbe solen sort. Altså Jebali som regista/dyb playmaker, der samtidig kan tage fra fysisk, og så en type som AT ved sin side. Altså på sigt.

Hvordan det løses kortsigtet, det er jeg sgu spændt på.
 Comment
- 

Den største betænkelighed for trænerteamet er nok at de så mangler ham i angrebet et sted nu når Frø er udeOprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægSpændende. Jeg har aldrig selv tænkt tanken om Jebali som 6er, men har har jo alle værktøjerne. Særligt med den rette makker, der helst skal løbe solen sort. Altså Jebali som regista/dyb playmaker, der samtidig kan tage fra fysisk, og så en type som AT ved sin side. Altså på sigt.

Hvordan det løses kortsigtet, det er jeg sgu spændt på.
 Comment
- 

Ja, bemærkede godt han blev udskiftet 5 min før pausen. Det er tort nok ærgerligt. Også for ham - de mange skader kunne alt andet lige have været hans chancer for et gennembrud.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
 Comment

Comment