Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det kan jeg heller ikke se ske. Jeg tror man får kørt jjt stille og roligt i stilling, så han i hvert fald starter og så må man simpelthen se ind i om ikke Tverskov eller Østrig må spille ved siden af. Jeg vil måske lidt hårdt mene at det vil være manglende fodboldlogik at smide okosun derind på det der i vores system er så krævende position at spille. Hans lange lemmer har simpelthen ikke fart nok til at dæmme de områder af han skal. Hvis han skal bruges, skal vi gå på kompromis og smide ham på 10'eren og så bruge jebali ved siden af jjt så længe han kan og se hvordan kampen udvikler sig derfra. På 10'eren vil okosun kunne bruges som opspilsstation til enkelt ar spille over fck's pres og på den måde ødelægge meget af deres spil, men det vil i så fald være et totalt opgør med strategien.
    Østrig

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Østrig
      Det ville være en fordel hvis vi kunne stille op med hele Østrig formoder jeg.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Østrig
        Det kan noget det øgenavn. Det er til fri afbenyttelse

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Men han citerede og gik i rette med et svar, du havde skrevet til mig under kampen, så det er fuldstændigt underordnet, hvornår han skrev den. Det ved du formentlig også godt.
          Boldbesiddelse kan sige noget om holdets styrke, men også om dets spilfilosofi. Hold, der forsøger at spille med intenst pres i gunstige positioner og derefter få bolden hurtigt gennem kæderne ved erobringer vil ofte have lavere boldbesiddelse. Det var ret tydeligt det, der var ideen igår, og som virkede godt i begyndelsen af kampen. Under Kent N havde vi en sf ligaens højeste boldbesiddelsesprocenter, men var ved gud ikke et af de stærkeste hold.
          At du åbenbart blev revet med da du var fan betyder ikke at alle andre bliver det. Hvis du kigger tråden her igennem og optaktstråden til FCK kampen vil du hurtigt kunne se, at der ikke er tendenser til jubeloptimisme, men derimod en ret gennemgående erkendelse af, at vi risikerer at få ørerne gevaldigt i maskinen.
          Jeg ved jo godt hvad jeg kommenterede på baggrund af, det var trods alt mig der skrev det ... jeg forsøger aldrig at manipulere eller lignende, så du kan roligt stole på det jeg skriver, vi så jo bare tingene forskelligt :).

          Den anden del er jeg helt med på og det er fortsat min pointe, at boldbesiddelse ofte siger en del om styrkeforholdet ... du kan bestemt finde eksempler på det modsatte, men min pointe er det overordnede billede.

          Nu kommer der ikke mere fra mig om det og jeg kan sagtens forstå at I mistænker mig for det ene og det andet, jeg er jo trods alt frafalden, men altid ærlig.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg ved jo godt hvad jeg kommenterede på baggrund af, det var trods alt mig der skrev det ... jeg forsøger aldrig at manipulere eller lignende, så du kan roligt stole på det jeg skriver, vi så jo bare tingene forskelligt :).

            Den anden del er jeg helt med på og det er fortsat min pointe, at boldbesiddelse ofte siger en del om styrkeforholdet ... du kan bestemt finde eksempler på det modsatte, men min pointe er det overordnede billede.

            Nu kommer der ikke mere fra mig om det og jeg kan sagtens forstå at I mistænker mig for det ene og det andet, jeg er jo trods alt frafalden, men altid ærlig.
            Du må jo gå tilbage i tråden og se, hvad det var, du rent faktisk svarede på. Det er ikke et spørgsmål om at se tingene forskelligt, men muligvis om en misforståelse.

            Jeg mistænker dig ikke for noget - jeg er primært irriteret over din selv-iscenesættelse som en, der fortæller ildehørte sandheder, som vi andre ikke kan komme overens med, fordi vi er fans og derfor slet ikke kan se noget negativt i OB (hvad enhver bruger herinde vil vide så langt fra er rigtigt). Din sidste sætning her er et meget godt eksempel på det.
            Det er rigtig fint med forskellige syn, også fra folk der ikke er fans af OB - og jeg synes tit du kommer med fine pointer selvom jeg til tider er uenig i dem. Men det er imo både belastende og meget lidt befordrende for en reel diskussion, når den ene part har travlt med at fortælle, hvor objektiv vedkommende selv er, og hvor subjektiv alle andre per definition må være.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Jeg ved jo godt hvad jeg kommenterede på baggrund af, det var trods alt mig der skrev det ... jeg forsøger aldrig at manipulere eller lignende, så du kan roligt stole på det jeg skriver, vi så jo bare tingene forskelligt :).

              Den anden del er jeg helt med på og det er fortsat min pointe, at boldbesiddelse ofte siger en del om styrkeforholdet ... du kan bestemt finde eksempler på det modsatte, men min pointe er det overordnede billede.

              Nu kommer der ikke mere fra mig om det og jeg kan sagtens forstå at I mistænker mig for det ene og det andet, jeg er jo trods alt frafalden, men altid ærlig.
              Du fremstår jo bare irriterende - og som en der har noget at bevise.

              Vi er jo ganske kritiske herinde. Jeg synes OB har en helt håbløs kultur og struktur, hvor man har levet fra hånden til munden længe.



              Comment


                Noget spændende?

                https://fyens.dk/artikel/andreas-alm...or-dominerende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Noget om at da HH forsvandt var han nødt til at sadle om og bruge mere tid med staben omkring holdet, end på spillerne (i forhold til hvad han havde planlagt) lidt om skader og hans måde at “samtale” med spillerne. Forskellen på fx Breum og Max/Baskim, at frustrationer skal ud i fødderne(Breum) og ikke sætte sig i hovedet(Max/Baskim)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

                    Noget om at da HH forsvandt var han nødt til at sadle om og bruge mere tid med staben omkring holdet, end på spillerne (i forhold til hvad han havde planlagt) lidt om skader og hans måde at “samtale” med spillerne. Forskellen på fx Breum og Max/Baskim, at frustrationer skal ud i fødderne(Breum) og ikke sætte sig i hovedet(Max/Baskim)
                    Tak

                    Comment


                      Hvornår er træningskampen i dag? Og streames den?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Hvornår er træningskampen i dag? Og streames den?
                        Mener det er kl 13 og umiddelbart ja. Men kan godt se at det er svært at finde de store informationer

                        Comment


                          Den er umiddelbart rykket til kl 14.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            Den er umiddelbart rykket til kl 14.
                            Tverskov prøves af på den defensive midtbane. Jebali på 10’eren og King starter på VB.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Tverskov prøves af på den defensive midtbane. Jebali på 10’eren og King starter på VB.
                              Hvor streames den - kan ikke se det nogen steder, Sorry, ???

                              Comment


                                Det gik stærkt 1-0 til dem
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X