Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Enig. Aron var vores vigtigste spiller i efteråret. Uden ham falder midtbanen tilsammen. Ved ikke om AA vil prøve at skubbe Tverskov frem. Håber at vi prøver der i testkampene i Bekek men tvivler og frygter vi får JJ)Kløve
    Dagens FS melde at Okosun tripper for at afløse Aron på pladsen. Alm er er fortrøstningsfuld over situationen, og garantere at de finder en løsning med dem der er der.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

    Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
    Enig. Aron var vores vigtigste spiller i efteråret. Uden ham falder midtbanen tilsammen. Ved ikke om AA vil prøve at skubbe Tverskov frem. Håber at vi prøver der i testkampene i Bekek men tvivler og frygter vi får JJ)Kløve

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Enig. Det er klubbens status som superligahold der bliver gamblet med.
    Mon dog men det virker underligt ikke at gå mere efter pokalen … der er frie midtbanespillere derude og en Makrini kunne man godt hente ind frem til sommer … JJT, Kløve, Tarik, Okosun … ser svært ud selv hvis man skulle hive Tverskov frem ..

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

    Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
    Også godkender de vinduet? Det er en katastrofe både for ligaen og pokalen.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

    Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket
    Enig. Det er klubbens status som superligahold der bliver gamblet med.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Katastrofe at han er ude det meste af grundspillet. Ser os få 0p de første 2 kampe

    Jeg kan ikke godkende vinduet når man står står med så svag midtbane i så vigtigt et forår mens de 2 andre kæder er meget overbefolket

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Aron opereret for sportsbrok og er ude et stykke tid desværre

    https://fyens.dk/artikel/islændingen...ndarsons-skade

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Spændende opstilling mod SIF, der vel godt kunne ligne en idealopstilling minus Jebali, Frø og evt Bashkim. Østrøm igen med i midterforsvaret, Breum prøves af på 10’eren og Sander må have en vis stjerne hos Alm.

    Edit: Aron mangler selvfølgelig også.

    Leave a comment:


  • Nick123
    replied
    Beklager hvis jeg poster forkert (jeg er ny her).
    Jeg bor sydpå og ville gerne se holdet spille i Belek. Er der nogen der har noget mere specifik information om kampene? :)

    Edit: Jeg tænker primært på placering i Belek og om tilskuere overhoved må komme "ind".
    Last edited by Nick123; 27-01-2022, 11:39.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Tverskov kampklar efter corona-isolstion igen og flere interessante punkter om udfordringer i hensigt af Bekek:
    https://fyens.dk/artikel/tverskov-er...ur-til-spanien

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    https://www.bt.dk/superligaen/kan-du...sin-kaerlighed

    ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Fantastisk Andreas. Håber ikke din kone er jaloux. Det er jo kærlighed
    Det er fint hvor mange glade en nummerplade kan give. :-)
    Og efter en først "Seriøst??? Er du nu fuldstændig galt???" gik det heldigvis også godt med konen og hun kunne grine om den lille overraskelse. ;-)

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    https://www.bt.dk/superligaen/kan-du...sin-kaerlighed

    ved ikke lige hvor jeg ellers skulle lægge den. Fantastisk Andreas. Håber ikke din kone er jaloux. Det er jo kærlighed

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Synes det må være lidt sjovere at være FCM / FCK fan i dette vindue... vores største nyhed er Opondo til Horsens
    På den anden side skulle man så leve med at være FCK/FCM-fan, hvilket er nederen på en masse andre måder

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Så er det VIFF der må ligge ryg til en trænerafgang til AAB ...

    I går så jeg et rygte på Transfermarkt om at Brumado fra FCM skulle sælges .. derfor de har hentet Love ind?
    Synes det må være lidt sjovere at være FCM / FCK fan i dette vindue... vores største nyhed er Opondo til Horsens

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Super indlæg

    Er der ikke også rygter om et salg af BIF ?
    Så er det VIFF der må ligge ryg til en trænerafgang til AAB ...

    I går så jeg et rygte på Transfermarkt om at Brumado fra FCM skulle sælges .. derfor de har hentet Love ind?

    Leave a comment:

Working...
X