Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Det kan jeg altså simpelthen bare ikke få mig selv til at tro på. Det ville ingen mening give
    Siden han kom ind og scorede mod Vejle er han blevet indskiftet 4 gange .

    1x 19 min
    1x 3 min
    1x 2 min
    1x 1 min

    Derudover har han fået 90 min i den kamp vi stillede med U19 holdet.
    Blev skiftet ind og fik 36 min da vi blev savet midt over i Silkeborg.
    I hans debut fik kan et helt minut.

    Han fik også 28 min i Viborg i denne sæson.
    Last edited by Magge; 09-01-2022, 22:00.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Træneren bruger jo den han mener er bedst og giver størst chance for point. Breums tid skal nok komme. Han er for god til at det ikke sker.
    Men vi fans skal have lidt tålmodighed med de unge. Også når de IKKE spiller
    Ja så kan man kigge tilbage på 10 år med måske omkring 50 spillere i Kløve, AJA, Lieder klassen og notere sig at, vi ikke har rykket os i tabellen, og ej heller har udviklet en eneste markspiller af nævneværdig kvalitet.
    Var der nogen der sagde at kontinuitet?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det bekymrer mig bare at Breum ser ud til at stå bag , Kløve og Opondo i køen.
    Træneren bruger jo den han mener er bedst og giver størst chance for point. Breums tid skal nok komme. Han er for god til at det ikke sker.
    Men vi fans skal have lidt tålmodighed med de unge. Også når de IKKE spiller

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det bekymrer mig bare at Breum ser ud til at stå bag , Kløve og Opondo i køen.
    Det kan jeg altså simpelthen bare ikke få mig selv til at tro på. Det ville ingen mening give

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Enig. Tror/håber vi er tættere på end nogensinde. Det SKAL lykkedes med Breum. Han har alle værktøjerne
    Det bekymrer mig bare at Breum ser ud til at stå bag , Kløve og Opondo i køen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det vil blive en forløsning, og enorm stor glæde, hvis det en dag lykkedes for OB, at fremavle et talent hvor beskrivelsen ikke er behæftet med så mange hvis’er.
    Jeg vil glæde mig til den dag der kommer et talent, hvor tvivlen ikke overskygger troen. Det vil være fedt hvis der dukker et talent op, som omgående sletter mistanken om fyld for strategiens skyld. Vi har ikke siden Falk haft et talent som fra første dag viser et ubestridt talent som er stort nok til, at middelmådige spillere som Kløve, AJA, Opondo og lignende spillere ikke står i vejen for spilletid.
    Vi kan lave målmænd, men markspillere halter det godt nok med.
    Enig. Tror/håber vi er tættere på end nogensinde. Det SKAL lykkedes med Breum. Han har alle værktøjerne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kunne nu ellers godt tænke mig at vi snart forsøgte os med at smide et ungt talent for løverne - som Jungledyret også skriver. Men måske vi skal sætte vores lid til at det bliver Breum af denne omgang. Hvis Sabbi bliver solgt giver det i hvert fald ikke mening at købe en eller anden albaner til pladsen, da kantpladsen er en af de nemmeste pladser at integere en ung spiller på
    Så skal det være Breum. Giver ingen mening at smide en 16 årig ind i center forsvaret som måske er de positioner i en 4 back kæde hvor man eksperimenterer mindst.
    Tænker ihverfald ikke Obbekjær syntes det var sjovt bagefter hans debut hvor han røg ud i halvlegen. Tænker at planen hedder U17 i denne sæson og 1 sæson som U19 spiller. Så er han enten solgt eller på SL kontrakt. Kunne sagtens se man lavede en Breum om skrev 5 år med ham på hans 18 års fødselsdag.

    Nu tænker jeg at han er snakket nok op. Nu holder jeg lige en pause med inden folk tror han er den nye AC

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Kunne nu ellers godt tænke mig at vi snart forsøgte os med at smide et ungt talent for løverne - som Jungledyret også skriver. Men måske vi skal sætte vores lid til at det bliver Breum af denne omgang. Hvis Sabbi bliver solgt giver det i hvert fald ikke mening at købe en eller anden albaner til pladsen, da kantpladsen er en af de nemmeste pladser at integere en ung spiller på
    Det vil blive en forløsning, og enorm stor glæde, hvis det en dag lykkedes for OB, at fremavle et talent hvor beskrivelsen ikke er behæftet med så mange hvis’er.
    Jeg vil glæde mig til den dag der kommer et talent, hvor tvivlen ikke overskygger troen. Det vil være fedt hvis der dukker et talent op, som omgående sletter mistanken om fyld for strategiens skyld. Vi har ikke siden Falk haft et talent som fra første dag viser et ubestridt talent som er stort nok til, at middelmådige spillere som Kløve, AJA, Opondo og lignende spillere ikke står i vejen for spilletid.
    Vi kan lave målmænd, men markspillere halter det godt nok med.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nej det er har jeg svært ved at se. Det går nok et par år hvis han fortsætter sin udvikling
    Kunne nu ellers godt tænke mig at vi snart forsøgte os med at smide et ungt talent for løverne - som Jungledyret også skriver. Men måske vi skal sætte vores lid til at det bliver Breum af denne omgang. Hvis Sabbi bliver solgt giver det i hvert fald ikke mening at købe en eller anden albaner til pladsen, da kantpladsen er en af de nemmeste pladser at integere en ung spiller på

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Vil du vurdere ham som klar til debut i denne halvsæson?
    Nej det er har jeg svært ved at se. Det går nok et par år hvis han fortsætter sin udvikling

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Kan Slotsager være med fysisk?

    Jeg synes jo, det bare er med at være lidt frisk. Giv de unge stjerneskud debut. Man kommer ingen vegne med de gamle og middelmådige. Heller ikke det forjættede top-6-land.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tobias Slotsager trænede forresten med i onsdags. Knægten er lige fyldt 16 i sidste uge og var med i noget 11 mod 11 i ca 2*15 min.
    Han er simpelthen bare fantastisk. Hvilken teknik og hvilket hovedspil den knægt har. Suverænt overblik i den unge alder. I mine øjne har han hele pakken.

    Hvis han ikke snart bliver solgt har vi helt klart en kommende superliga spiller inden længe. Kan han fortsætte sin udvikling bliver han vanvittig god
    Vil du vurdere ham som klar til debut i denne halvsæson?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Der har du selvf. en god pointe, så måske den virkelige udfordring for OB går på at komme i top6 og gerne top4 i de næste par sæsoner og få givet debut til talenter så både klub og spiller står i bedre forhandlingssituation hvis der er u'enlandsk interesse. FCK/M og andre dansk klubber skal allerhelst afvises

    Bingo. Det er planen. Med mindre tilbuddet er for godt. Det kan ikke afvises med TS på et tidspunkt
    OB er helt klart også hoppet med på ikke at sælge sine spillere i DK mm intet andet er muligt

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg ved ikke hvor meget en defensiv spiller fra OB er værd. Tvivler desværre på at det er rigtig mange millioner. Så mm det er 10-15 mill+ ville jeg gøre alt for at beholde ham.
    Ligesom vi så med Obbekjær så er der ingen garantier for at det bliver super godt når de bliver senior spiller. Så det er altid et svært valg om man skal sælge eller beholde. For når man bruger 10+ millioner på et akademi skal der jo være et output
    Der har du selvf. en god pointe, så måske den virkelige udfordring for OB går på at komme i top6 og gerne top4 i de næste par sæsoner og få givet debut til talenter så både klub og spiller står i bedre forhandlingssituation hvis der er u'enlandsk interesse. FCK/M og andre dansk klubber skal allerhelst afvises


    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Vi kommer til at mangle Jebali i en del af opstarten fordi han blev udtaget for landsholdet om at spille Africa-Cup.
    Tillykke med lansholdsudtagelse og kom tilbage med en boost efter en kæmpe oplevelse med landsholdet, Issam!
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...up-of-nations/
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Ja, lad os håbe det.

    Hellere det end at han vender tilbage med den nyeste variant af Corona som kommer fra Cameroun :(
    Frygter der venter en helt anden trussel på Jebali end Covid under African Nation Cup:
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...zone-ved-afcon
    For mig er det uforståeligt at man spiller i en borgerkrigsregion,men vi spiller ja nu også en VM i Qatar... Lorte FIFA.

    Leave a comment:

Working...
X