Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - VFF: fredag d. 19. nov. Kl. 19.00. TV3 Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB - VFF: fredag d. 19. nov. Kl. 19.00. TV3 Sport

    Nogen der har set træninger? Hvad med karantæner og skader?

    Kan vi forvente noget nyt?

    HC
    Nicho. AJA. Tverskov. Skjelvik.
    JJT. Aron.
    Sabbi. X. X.
    X.

    Er der fundet en konstellation hvor vi får det bedste ud af de spillere der kan spille de tre pladser?
    Personligt foretrækker jeg Frø, Jebali og Max men har svært ved at se hvordan man både får det bedste ud af dem og får det bedste ud af dem samlet…

    Er der plads til både Frø og Jebali?
    Bliver det Max eller Kadrii på toppen? Er Lieder en outsider? Hvad med Jebali?
    Har vi noget holdbart til venstrekanten? og i forlængelse af det, er der så blevet skrevet kontrakt med Breum der har fødselsdag i morgen og tør de trække en offentliggørelse til på fredag?

    Kan jo håbe på 3 point men på trods af VFF’s oprykkerstatus har de spillet præcis som OB med eneste forskel at de har scoret et mål mere men ladet tre mål mere gå ind … på trods af OB’s VB kamp …
    Last edited by Plum; 16-11-2021, 07:22.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nogen der har set træninger? Hvad med karantæner og skader?

    Kan vi forvente noget nyt?

    HC
    Nicho. AJA. Tverskov. Skjelvik.
    JJT. Aron.
    Sabbi. X. X.
    X.

    Er der fundet en konstellation hvor vi får det bedste ud af de spillere der kan spille de tre pladser?
    Personligt foretrækker jeg Frø, Jebali og Max men har svært ved at se hvordan man både får det bedste ud af dem og får det bedste ud af dem samlet…

    Er der plads til både Frø og Jebali?
    Bliver det Max eller Kadrii på toppen? Er Lieder en outsider? Hvad med Jebali?
    Har vi noget holdbart til venstrekanten? og i forlængelse af det, er der så blevet skrevet kontrakt med Breum der har fødselsdag i morgen og tør de trække en offentliggørelse til på fredag?

    Kan jo håbe på 3 point men på trods af VFF’s oprykkerstatus har de spillet præcis som OB med eneste forskel at de har scoret et mål mere men ladet tre mål mere gå ind … på trods af OB’s VB kamp …
    Viborg er meget ramt på forsvaret. Det skal vi kunne udnytte og få mindst et point, men vil anse os som 70-30 favorit med det forsvar Viborg kan stille med.
    Men er ellers enig i, at de 4 forreste må være Max, Sabbi, Frø og Jebali. Håber Sabbi har haft godt af en lille kamppause.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Viborg er meget ramt på forsvaret. Det skal vi kunne udnytte og få mindst et point, men vil anse os som 70-30 favorit med det forsvar Viborg kan stille med.
      Men er ellers enig i, at de 4 forreste må være Max, Sabbi, Frø og Jebali. Håber Sabbi har haft godt af en lille kamppause.
      Det kan siges meget kort.
      Alt andet end en sejr vil være uacceptabelt.
      Jeg håber bestemt ikke Frø bliver rykket ud på venstre kant.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Det kan siges meget kort.
        Alt andet end en sejr vil være uacceptabelt.
        Jeg håber bestemt ikke Frø bliver rykket ud på venstre kant.
        Men skal det så være Max med Jebali på toppen?
        Kan ikke se Jebali med udgangspunkt på venstrekant men sagtens at han kan ligge og flexe ud når Frø flexer ind i et løb …

        Og fair nok at Max (og JJT) spiller i disse to kampe + pokalerne mod RFC men bør man ikke se på alternativer hvis ikke de har forlænget inden 1. januar?
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Men skal det så være Max med Jebali på toppen?
          Kan ikke se Jebali med udgangspunkt på venstrekant men sagtens at han kan ligge og flexe ud når Frø flexer ind i et løb …

          Og fair nok at Max (og JJT) spiller i disse to kampe + pokalerne mod RFC men bør man ikke se på alternativer hvis ikke de har forlænget inden 1. januar?
          Jeg er om nogen ungdommens mand, jeg havde spillet den frække med. Frø-Sabbi-Breum og Max .
          Så kunne Jebali komme ind når Frø begynder at hænge , typisk efter 65-70 min.
          Vores venstre kant har været en svingdør og hverken Kløve, Opondo, Frø eller Max har eller bør være løsningen derude, så prøv da at køre fremtidens mand ind i en kamp hvor vi vel har den størst mulige favoritværdighed.
          Om JJ og Max bør spille, Tjaaa kommer vel også an på hvem det er som forhaler forlængelserne?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Det kan siges meget kort.
            Alt andet end en sejr vil være uacceptabelt.
            Jeg håber bestemt ikke Frø bliver rykket ud på venstre kant.


            Jeg tror for nu, en kamp, to, måske tre er 10'eren frøkjærs. Men jeg er ikke i tvivl om, at jebali vil blive spillet der igen, og Frø i første omgang sat på venstre kant, hvilket han ikke kan finde ud af, og derfor på bænken.

            Men klart håber jeg at 10'eren er Frøkjærs, fordi Hn er bedst og så han kan udvikle sig.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Viborg er meget ramt på forsvaret. Det skal vi kunne udnytte og få mindst et point, men vil anse os som 70-30 favorit med det forsvar Viborg kan stille med.
              Men er ellers enig i, at de 4 forreste må være Max, Sabbi, Frø og Jebali. Håber Sabbi har haft godt af en lille kamppause.
              Jep korrekt:
              https://superstats.dk/kort/karantaner

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                [/B]

                Jeg tror for nu, en kamp, to, måske tre er 10'eren frøkjærs. Men jeg er ikke i tvivl om, at jebali vil blive spillet der igen, og Frø i første omgang sat på venstre kant, hvilket han ikke kan finde ud af, og derfor på bænken.

                Men klart håber jeg at 10'eren er Frøkjærs, fordi Hn er bedst og så han kan udvikle sig.
                Helt enig. Spiller de begge to, så er jeg overbevist om Frø spiller kant og Jebali 10'er. Jeg håber derfor Jebali tager plads på bænken og man giver Breum den fødselsdagsgave og lade ham få en startplads. Frø er bare bedst på 10'eren og det synes jeg også han har vist.
                Max skal i mine øjne fortsætte på toppen. Jeg tror hans positionering og store løbepensum på toppen er stærkt medvirkende til vi ser mere balanceret ud, når vi ikke har bolden end vi gjorde i begyndelsen af sæsonen. Vi er fortsat ikke så farlige, men det er vi jo ikke uanset hvad vi finder på, så lad os håbe det kan give en 1-0'er imod et karantæneramt forsvar
                ​​​​​

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Helt enig. Spiller de begge to, så er jeg overbevist om Frø spiller kant og Jebali 10'er. Jeg håber derfor Jebali tager plads på bænken og man giver Breum den fødselsdagsgave og lade ham få en startplads. Frø er bare bedst på 10'eren og det synes jeg også han har vist.
                  Max skal i mine øjne fortsætte på toppen. Jeg tror hans positionering og store løbepensum på toppen er stærkt medvirkende til vi ser mere balanceret ud, når vi ikke har bolden end vi gjorde i begyndelsen af sæsonen. Vi er fortsat ikke så farlige, men det er vi jo ikke uanset hvad vi finder på, så lad os håbe det kan give en 1-0'er imod et karantæneramt forsvar
                  ​​​​​
                  Ja breum på kant fra start ville være klasse. Men jeg begynder at få den mistanke, at Alm ikke er specielt glad for unge spillere. Så Breum starter ikke.
                  Den holdning hos Alm, passer så godt ind i OBs "gammel-mands kultur", at man skulle tro han var rekrutteret efter det.

                  Jeg hører jo faktisk også til dem (hvis der er flere) der mener Sabbi ville have godt af en tur på bænken. Han har spillet ok, men slutprodukt halter, og alt for meget bliver lagt på ham, når han er stjernen.

                  Mit ønske til offensiven:

                  Fenger
                  Breum Frø Kadrii

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Ja breum på kant fra start ville være klasse. Men jeg begynder at få den mistanke, at Alm ikke er specielt glad for unge spillere. Så Breum starter ikke.
                    Den holdning hos Alm, passer så godt ind i OBs "gammel-mands kultur", at man skulle tro han var rekrutteret efter det.

                    Jeg hører jo faktisk også til dem (hvis der er flere) der mener Sabbi ville have godt af en tur på bænken. Han har spillet ok, men slutprodukt halter, og alt for meget bliver lagt på ham, når han er stjernen.

                    Mit ønske til offensiven:

                    Fenger
                    Breum Frø Kadrii
                    Jeg er ikke uenig i sabbis slutprodukt mangler kvalitet, men modsat de øvrige har han sin fart og dribleegenskaber der gør at man skal forholde sig lidt ekstra til ham. Derfor tror jeg bare det bliver endnu mere forkrampet og uforløst, hvis ikke vi har ham med til at tiltrække den opmærksomhed sådan spiller trækker.
                    Om Alm ikke kan lide unge spillere synes jeg er en hård konklusion. Jeg tror næppe Fenger var foretrukket frem for Lieder, hvis Alm bare kynisk kiggede på hvem der kan vinde kampene for os. Fravalget af Breum tror jeg bunder i noget disciplinært rent taktisk som skal bygges på. Kvalitetsmæssigt offensivt synes jeg nemlig han allerede ser skarpere ud end Opondo, Kløve og hvem der ellers spiller derude
                    ​​​​

                    Comment


                      #11
                      Jeg skal derud sammen med nogle af gutterne, så hvis nogle lå inde med lidt billetter kunne jeg godt være aftager
                      Bare smid en pm hvis det er

                      Comment


                        #12
                        Viborg spiller generelt bedre fodbold end vi gør, så på hjemmebane ville jeg have tippet nul point. Håbet er, at de nye i forsvaret ikke kan finde nok ud af det, så vi faktisk igen er i stand til at score lidt mål.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Viborg spiller generelt bedre fodbold end vi gør, så på hjemmebane ville jeg have tippet nul point. Håbet er, at de nye i forsvaret ikke kan finde nok ud af det, så vi faktisk igen er i stand til at score lidt mål.
                          Det er nok vores fordel at de ikke går på kompromis. Jeg er sikker på de fortsat angriber med backs højt og et aggressivt genpres, men det gør dem sårbare nede bagved, hvor de alt andet lige vil bruge spillere med meget lidt superligaerfaring. Det skal koste dem dyrt og så må vi se om vores defensiv, som trods alt ser ud til at være i bedring ikke kan holde dem tilstrækkeligt fra fadet. Jeg har en fin fornemmelse af vi nok skal vinde. Viborg har hidtil været ret begunstiget af at kunne stille med deres 11 bedste stort set hver gang. Det er når oprykkerne pludselig rammer en periode med et par profiler ude, de for alvor får det svært, og det skal vi håndtere hjemme i egen hule

                          Comment


                            #14
                            Vi har snakket med Max Fenger om kampen mod Viborg i morgen, og om at han igen er at finde som den forreste angriber.

                            Max Fenger: Forløsende at spille angriber igen - OBstruktion

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Vi har snakket med Max Fenger om kampen mod Viborg i morgen, og om at han igen er at finde som den forreste angriber.

                              Max Fenger: Forløsende at spille angriber igen - OBstruktion
                              Fint interview og fint at Max taler åbenhjertet og ærligt hvordan han ser det i sted af at gribe til de sædvanlige formuleringer om at man spiller hvor træneren vil har det.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X