Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - VFF: fredag d. 19. nov. Kl. 19.00. TV3 Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvad synger vi fra minut 00:00 så “alle” derude i Danmark hører det? Lars Høgh, Odense elsker dig, Lars Høgh, Odense elsker dig? Etc

    Comment


      #17
      Overraskelse: Okosun med i truppen.
      Og Kløve tilbage. Derfor vel Robin ude, desværre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Overraskelse: Okosun med i truppen.
        Og Kløve tilbage. Derfor vel Robin ude, desværre.
        Okosun kan måske få en rolle i den kamp. VFF stiller med et helt nyt centerforsvar. Hvis det ikke er brudt ned inden de sidste 20 minutter, så kunne han måske skabe panik i feltet.

        Comment


          #19
          Jeg kiggede forbi en træning i mandags. Okosun så overraskende skarp ud. Gode afslutninger, gode driblinger og afleveringer. Fik også anerkendelse fra truppen.
          Andre (mine) observationer... Alle angribere trænede afslutninger:
          Fenger: Rigtige gode afslutninger. God til at lytte til HH, og rette til. Fedt at se. Forlæng!
          Jebali: Vil det spektakulære og alt for mange skud langt over mål
          Frøkjær: brokkede sig over den tunge bane, uskarp og fine fornemmelser. (imao)
          Kadrii: Øv. Jeg har næsten ikke lyst til at skrive noget. Men viljen er dér.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Overraskelse: Okosun med i truppen.
            Og Kløve tilbage. Derfor vel Robin ude, desværre.
            Latterligt
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Latterligt
              Forstår ærgrelsen over at Robin ikke er med, men spiller vel ikke samme plads / har samme kompetencer som Kløve og Okosun (hvis det er det, som kræves af det taktiske oplæg) ? !

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Ja breum på kant fra start ville være klasse. Men jeg begynder at få den mistanke, at Alm ikke er specielt glad for unge spillere. Så Breum starter ikke.
                Den holdning hos Alm, passer så godt ind i OBs "gammel-mands kultur", at man skulle tro han var rekrutteret efter det.

                Jeg hører jo faktisk også til dem (hvis der er flere) der mener Sabbi ville have godt af en tur på bænken. Han har spillet ok, men slutprodukt halter, og alt for meget bliver lagt på ham, når han er stjernen.

                Mit ønske til offensiven:

                Fenger
                Breum Frø Kadrii
                Jeg har jo personligt ikke noget imod at I ikke stiller i stærkeste, men at starte uden Jebali og Sabbi ville ikke være det smarteste træk, det er 2 ud af de 4 (når Breum regnes med) kreative spillere I har ... Jebali er selvfølgelig ikke på 100%, men han er blandt jeres bedste spillere og Sabbi burde der slet ikke være debat om.

                Breum burde spille for jer, helt sikkert.
                Fenger er ingen storspiller, men kan godt fornemme at mange af jer er glade for ham.

                I får problemer defensivt igen.

                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Jeg har jo personligt ikke noget imod at I ikke stiller i stærkeste, men at starte uden Jebali og Sabbi ville ikke være det smarteste træk, det er 2 ud af de 4 (når Breum regnes med) kreative spillere I har ... Jebali er selvfølgelig ikke på 100%, men han er blandt jeres bedste spillere og Sabbi burde der slet ikke være debat om.

                  Breum burde spille for jer, helt sikkert.
                  Fenger er ingen storspiller, men kan godt fornemme at mange af jer er glade for ham.

                  I får problemer defensivt igen.
                  Hvordan ved du det.? Det er jo ikke prøvet. Tænker din eventuelle viden, overskygges af dit had og din skuffelse over OB. Derfor ser jeg din analyse som sådan lidt blaaaaa.......

                  De her dage er vi mange der er skuffet over OB, men at shoppe rundt efter hold, alt efter hvem der har tur i den - Det hører til i 2-3 klasse i skolegården.

                  God kamp.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Jeg har jo personligt ikke noget imod at I ikke stiller i stærkeste, men at starte uden Jebali og Sabbi ville ikke være det smarteste træk, det er 2 ud af de 4 (når Breum regnes med) kreative spillere I har ... Jebali er selvfølgelig ikke på 100%, men han er blandt jeres bedste spillere og Sabbi burde der slet ikke være debat om.

                    Breum burde spille for jer, helt sikkert.
                    Fenger er ingen storspiller, men kan godt fornemme at mange af jer er glade for ham.

                    I får problemer defensivt igen.
                    Delvis enig, bortset fra Max. Han kan komme efter det, og han arbejder stenhårdt. Det er ofte set at flid belønnes. Der har været mange spillere i superligaen som ikke rigtigt fik tur i den. Uhre og Grønning er jo eksempler på spillere som stille kom igang, jeg tror og håber på Max bliver det samme.
                    Også godt med spillere som er gode i superligaen, men alligevel ikke gode nok til for alvor at slå til udenlands.
                    nogle skal vi sælge, men vil da gerne se en klubmand runde 600 kampe i striber.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Overraskelse: Okosun med i truppen.
                      Og Kløve tilbage. Derfor vel Robin ude, desværre.
                      Robin er da på bænken eller tager jeg fejl ?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Robin er da på bænken eller tager jeg fejl ?
                        iflg OB.dk er han ikke i truppen....

                        begynder så småt at miste troen på alm - frøkjær på kanten igen for helvede altså.

                        Og syntes desværre det ligner de unger bliver syltet igen østrøm ude osv....ligner at OB igen sætter sig mellem 2 stole med deres insisteren på "top 6" - så næste år bliver det det samme igen - fordi man ikke får bygget ordenligt op

                        Comment


                          #27
                          Er der nogen der har startopstillingen.

                          Jeg fik ikke lagt mærke til at man skulle have pas for at komme ind så kampen må ses på skærmen.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Er der nogen der har startopstillingen.

                            Jeg fik ikke lagt mærke til at man skulle have pas for at komme ind så kampen må ses på skærmen.
                            HC
                            Mickelson Kasper Tverskov Skjelvik
                            Aron JJ
                            Frø
                            Sabbi Fenger Jebali
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              HC
                              Mickelson Kasper Tverskov Skjelvik
                              Aron JJ
                              Frø
                              Sabbi Fenger Jebali
                              håber du har ret i at jebali starter på kanten - på min app er det frø der er derude....vi må se - håber de får det til at fungere sammen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                håber du har ret i at jebali starter på kanten - på min app er det frø der er derude....vi må se - håber de får det til at fungere sammen
                                OBs udmelding om startopstilling havde Frø centralt.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X