Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - VFF: fredag d. 19. nov. Kl. 19.00. TV3 Sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er nok vores fordel at de ikke går på kompromis. Jeg er sikker på de fortsat angriber med backs højt og et aggressivt genpres, men det gør dem sårbare nede bagved, hvor de alt andet lige vil bruge spillere med meget lidt superligaerfaring. Det skal koste dem dyrt og så må vi se om vores defensiv, som trods alt ser ud til at være i bedring ikke kan holde dem tilstrækkeligt fra fadet. Jeg har en fin fornemmelse af vi nok skal vinde. Viborg har hidtil været ret begunstiget af at kunne stille med deres 11 bedste stort set hver gang. Det er når oprykkerne pludselig rammer en periode med et par profiler ude, de for alvor får det svært, og det skal vi håndtere hjemme i egen hule
    Tja, Det gik, som jeg frygtede. Skidt og pinligt.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Hvordan ved du det.? Det er jo ikke prøvet. Tænker din eventuelle viden, overskygges af dit had og din skuffelse over OB. Derfor ser jeg din analyse som sådan lidt blaaaaa.......

      De her dage er vi mange der er skuffet over OB, men at shoppe rundt efter hold, alt efter hvem der har tur i den - Det hører til i 2-3 klasse i skolegården.

      God kamp.
      Okay, her efter kampen vil jeg lige følge op og komme med en rettelse.

      Det er min vurdering ud fra de mange kampe jeg har set, I har ganske enkelt ikke voldsomt mange spillere der kan skabe noget og Jebali og Sabbi er nok de bedste af dem.
      Sabbi havde ikke nogen god kamp, men bliver heller ikke sat op og han har bevist sig i mange andre kampe.
      Jebali var jeres bedste spiller uden tvivl.

      Jeg smed min fanstatus da OB vandt mest og der blev brugt flest penge, det var egentlig funderet i at der blev spillet kedeligt og blev forstærket af at mine værdier ikke matcher med at være tilhænger af en rigmands klub og konstruktionen OSE.

      Jeg shopper aldrig rundt og er kun fan af landsholdet, holder øje med St. Pauli, men ved ikke om jeg bliver fan af noget hold igen ... det skal i så fald være et hold hvor værdierne matcher og det er sjældent ... St. Pauli måske, men som du selv siger er det ikke så nemt bare at finde et nyt hold.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment

      Working...
      X