Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 7.11.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ja, det er så dumt. Vi pisser vores guld væk for fuldstændigt ligegyldige spillere, der måske - måske! - giver et par point mere på en halvsæson. Hvilket jeg i øvrigt tvivler på. Tænker ikke, man mister niveau ved at spille med Østrøm i stedet for AJA og Breum i stedet for Opondo/Jebali.
    Diskutioner har været den samme i flere sæsoner nu.
    Den evige undskyldning for at sylte de unge er at vi skal lige sikre top 6, når det er kikset afløses undskyldningen af at vi lige skal sikre os enten 7. Pladsen eller imod nedrykning. Vupti så gik en sæson mere, hvor vi for hovedparten har brugt en masse nul bonner som intet flytter, men som ledelsen jo selv har købt ind, og stædigt tror på pludselig udvikler sig til at være brugbare i jagten på ledelsens egne målsætninger.
    Med jævne mellemrum hentes der så enten en ny træner eller en spiller som har et godt navn hos fansene. Ledelsen klapper begejstret og fortæller hvor dygtige de er, flertallet af pressen klapper og æder de rosenrøde fortællinger råt og en stor del af fansene lader sig rive med. Så kører vi en runde mere på lykkehjulet og tiden går.

    Ledelsen i OB har ikke for alvor ambitioner om top 6 , de er fint tilfredse med bare at holde god afstand til nedrykning. De har bare brug for at oversælge deres tarveligt middelmådige produkt så der holdes gang i forretningen og relationerne i VIP’en
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Ja, det er så dumt. Vi pisser vores guld væk for fuldstændigt ligegyldige spillere, der måske - måske! - giver et par point mere på en halvsæson. Hvilket jeg i øvrigt tvivler på. Tænker ikke, man mister niveau ved at spille med Østrøm i stedet for AJA og Breum i stedet for Opondo/Jebali.
      Og alligevel siger Tonny Hermansen at han tager glad på arbejde hver dag

      Comment


        Overordnet en ok kamp. AJA koster 1,5 mål og offensiven træffer oftere de forkerte beslutninger kontra det effektive.
        Problemet bliver hvis der ikke kommer en vi ejer banen kamp mod VFF. Der er stadig behagelig afstand til Haderslev.

        Comment


          Fandme en bitter følelse i dag. Vi gør så meget rigtigt i denne kamp. Det bliver lidt usammenhængende til tider, men vi formår fra mit perspektiv at holde dem fra de store chancer i størstedelen af kampen. De har en masse "lige ved og næsten" momenter der kunne ende i store chancer, men for det meste er det tidlige indlæg i feltet, som altid ser farlige ud.

          Vi ender tilmed med 2-3 rigtigt giftige muligheder for at komme på 2-1 sent i anden halvleg, efter en god anden halvleg ovenpå Brøndbys dominans i første halvleg. Vi mangler den sidste kvalitet og overskud for at det lykkedes. Bedst eksemplificeret ved Frøkjærs afslutning på kontraen hvor han 10 ud af 10 gange skal aflevere til Fenger eller Jebali, der var klar til trykke af. Han havde så også løbet solen sort hele kampen frem til, så jeg tror ikke, der var det store mentale og fysiske overskud.

          Skud ud til Alm for at lade folk som Jebali, Kadrii, Lieder og Larsen sidde på bænken. Det var tydeligt at vi skulle have et løbehold på banen i dag, og jeg synes det viste sig at være klogt.

          Sabbi kan jeg snart ikke mere. Han mister bolden alt alt for ofte, og når han ikke gør, så holder han typisk for længe på bolden. Han bidrager også med en masse fight, pågåenhed og pres, men jeg synes han er et problem. Han ser ikke sine medspillere nok. Han får bolden alt for lavt på banen, hvor han typisk står overfor 2-3 mand - og det stopper ham ikke i at prøve at gå selv. Han skal have den langt højere oppe på banen, hvor han skal isoleres én-mod-én og derefter gå direkte på mål. Han er ikke en relations- og pasningsspiller.
          JJT synes jeg heller ikke passer for godt ind. Han mangler dynamik og bliver for nemt overløbet, når kampene bliver lidt mere kaotiske.
          Forhåbentligt kan der arbejdes med begge spillere, så disse ting ikke bliver alt for store problemer, og deres gode sider overskygger det. Jeg synes bare ikke, vi er der endnu.

          Comment


            Tverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-vaere-slut/


            Jeg gætter dog på at Hemmingsen syntes at spillerne er forvirret og ikke selv ved de er et Top 6 hold der bare skal arbejde noget mere til træning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-vaere-slut/


              Jeg gætter dog på at Hemmingsen syntes at spillerne er forvirret og ikke selv ved de er et Top 6 hold der bare skal arbejde noget mere til træning
              Tverskov har helt ret.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-vaere-slut/


                Jeg gætter dog på at Hemmingsen syntes at spillerne er forvirret og ikke selv ved de er et Top 6 hold der bare skal arbejde noget mere til træning
                Og han analyserer kampen helt fint.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Nogen må fyres i OB, enten den sportslige ledelse for manglende handling (køb/salg) eller Alm. Vi har ikke rykket os en cencimeter i 10 år!
                  Har Alm da slet ikke lavet noget der ligner research, før han siger ja til jobbet i OB ? Hvilke stats har spillerne, hvad skal forbedres, hvor skal der forstærkes, hvordan er det gået i de foregående sæsoner.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Leif Rasmussen: "Det var så det."
                    https://fyens.dk/artikel/syv-runder-...i-br%C3%B8ndby
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Har Alm da slet ikke lavet noget der ligner research, før han siger ja til jobbet i OB ? Hvilke stats har spillerne, hvad skal forbedres, hvor skal der forstærkes, hvordan er det gået i de foregående sæsoner.
                      Sikker. Men så kom Hemme på banen og sagde: "Vi har en Top6-trup til dig." ;-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-vaere-slut/


                        Jeg gætter dog på at Hemmingsen syntes at spillerne er forvirret og ikke selv ved de er et Top 6 hold der bare skal arbejde noget mere til træning
                        Det har Tverskov fuldstændigt ret i og for så vidt også Alm.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          "det er mangel på kvalitet" JA.
                          Jeg synes at Jebali er et løft til holdet. Han kan noget ingen andre kan. Men er lidt for langsom. Han skal spille.
                          Sabbi. Han kan også noget andre ikke kan, men mangler endnu nok spilleintelligens til at jeg kan lide ham.
                          Opondo. Som Sabbi, men selvfølgelig en anden type spiller. Flere gange forsøgte han at løbe fra Brøndbyspillere som let indhentede ham. Aflever.

                          Aron. God.
                          Tverskov. Kampens Spiller (fuck MoM)

                          Det var da vel en typisk OB-kamp mod et af de bedre hold.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Har Alm da slet ikke lavet noget der ligner research, før han siger ja til jobbet i OB ? Hvilke stats har spillerne, hvad skal forbedres, hvor skal der forstærkes, hvordan er det gået i de foregående sæsoner.
                            Nope han har hørt vi har et top 6 hold, vi har et top 6 hold, vi har et top 6 hold fra papegøjen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              "det er mangel på kvalitet" JA.
                              Jeg synes at Jebali er et løft til holdet. Han kan noget ingen andre kan. Men er lidt for langsom. Han skal spille.
                              Sabbi. Han kan også noget andre ikke kan, men mangler endnu nok spilleintelligens til at jeg kan lide ham.
                              Opondo. Som Sabbi, men selvfølgelig en anden type spiller. Flere gange forsøgte han at løbe fra Brøndbyspillere som let indhentede ham. Aflever.

                              Aron. God.
                              Tverskov. Kampens Spiller (fuck MoM)

                              Det var da vel en typisk OB-kamp mod et af de bedre hold.
                              Jeg kan godt se Jebali have noget x-faktor, men jeg synes ikke han er et løft til holdet ud fra den måde vi vil spille på. I øjne skal Alm fortsætte med Frø, Sabbi og Fenger, som alle har fart og samtidig et udviklingspotentiale. Her har jeg en tro på vi har et udviklingspotentiale. Så kan Jebali, Kadrii og Breum slås om Opondos plads, for ham tror jeg aldrig på udvikler sig til noget nævneværdigt i vores offensiv. De tre førstnævnte tror jeg på, og var man modig nok, så kørte man også Breum ind og gav de fire tillid til at finde hinanden, selvom de måske ikke shiner hver gang. Her fra er det så længere tilbage på banen man skal se efter de her klasseforstærkninger, som kan være med til også at gøre vores offensive talenter bedre med mere sikkerhed på bolden og bedre afleveringer fremad banen. Dette forudsætter selvfølgelig at Fenger og Breum forlænger, men det tror jeg nu de gør. Især hvis man stillede dem ovennævnte i udsigt.

                              Comment


                                OB tabte igen, og jeg var faktisk ligeglad. Men bedre indsats, end i mange andre kampe i denne sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X