Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 7.11.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    OB tabte igen, og jeg var faktisk ligeglad. Men bedre indsats, end i mange andre kampe i denne sæson.
    Det er med OB som det også er med de fleste små ubetydelige hold, at lige så snart man møder et at de store hold så præsterer man over evne.
    OB’s niveau mod ligeværdige hold som Horsens, Viborg, eller sønderjydske er mere retvisende og her er vi jo bare ret lige og disker op med den jævne uinspirerende indsats som svarer til gennemsnittet af vires placeringer de sidste 10 år.

    En stor del af vores trup består af grå mus som intet flytter. Som aldrig vil kunne finde en større klub at spille for. Som aldrig har opnået andet end være en okay spiller på et jævnt superligahold i Horsens, Randers eller sønderjydske. Som ikke har udviklingsmuligheder. Som ikke er salgsbare.
    Der er 14 spillere i truppen som ikke kan bruges til en rygende fis i bestræbelserne på at bringe klubben i fremdrift.


    8 spillere som intet flytter og som intet håb kan bindes op på.
    AJA
    Okosun
    Opondo
    Kløve
    Lieder
    Jebali
    Larsen
    RJL

    Så er der 6 talenter som er uden chance for spilletid.
    Brems
    Khemdee
    Vestergaard
    Tarik
    Obbekjær
    Kjerumgaard


    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Ligesom mange andre synes jeg også, at OB spillede en rigtig flot kamp i søndags på Brøndby Stadion. Ret beset havde vi fortjent i hvert fald at få et enkelt point, men formentlig også alle tre.
      Ifølge TapIn på Twitter, vandt vi xG med 1,08 - 0,93. Jeg ved godt, at xG ikke fortæller det fulde billede om en kamp, men det viser trods alt, at vi havde større chancer end brøndby. Det er en af de kampe, der efterlader en bitter smag i munden bagefter, men jeg vælger at være optimistisk og trods alt tolke det som om, at vi er på rette vej. Der kan bestemt bygges ovenpå denne kamp, så vi forhåbentlig kan slutte efteråret godt af.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JohnsonMalone Se indlæg
        Ligesom mange andre synes jeg også, at OB spillede en rigtig flot kamp i søndags på Brøndby Stadion. Ret beset havde vi fortjent i hvert fald at få et enkelt point, men formentlig også alle tre.
        Ifølge TapIn på Twitter, vandt vi xG med 1,08 - 0,93. Jeg ved godt, at xG ikke fortæller det fulde billede om en kamp, men det viser trods alt, at vi havde større chancer end brøndby. Det er en af de kampe, der efterlader en bitter smag i munden bagefter, men jeg vælger at være optimistisk og trods alt tolke det som om, at vi er på rette vej. Der kan bestemt bygges ovenpå denne kamp, så vi forhåbentlig kan slutte efteråret godt af.

        Lige præcis. Trust in Alm. Giv manden lidt tid og nogle transfervinduer sammen med Bjørn. Før det er det sgu useriøst at drage konklusioner om hans indsats.

        Comment

        Working...
        X