Oprindeligt indsendt af JohnsonMalone
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB 7.11.21
Collapse
X
-
- Likes 4
-
Ligesom mange andre synes jeg også, at OB spillede en rigtig flot kamp i søndags på Brøndby Stadion. Ret beset havde vi fortjent i hvert fald at få et enkelt point, men formentlig også alle tre.
Ifølge TapIn på Twitter, vandt vi xG med 1,08 - 0,93. Jeg ved godt, at xG ikke fortæller det fulde billede om en kamp, men det viser trods alt, at vi havde større chancer end brøndby. Det er en af de kampe, der efterlader en bitter smag i munden bagefter, men jeg vælger at være optimistisk og trods alt tolke det som om, at vi er på rette vej. Der kan bestemt bygges ovenpå denne kamp, så vi forhåbentlig kan slutte efteråret godt af.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægOB tabte igen, og jeg var faktisk ligeglad. Men bedre indsats, end i mange andre kampe i denne sæson.
OB’s niveau mod ligeværdige hold som Horsens, Viborg, eller sønderjydske er mere retvisende og her er vi jo bare ret lige og disker op med den jævne uinspirerende indsats som svarer til gennemsnittet af vires placeringer de sidste 10 år.
En stor del af vores trup består af grå mus som intet flytter. Som aldrig vil kunne finde en større klub at spille for. Som aldrig har opnået andet end være en okay spiller på et jævnt superligahold i Horsens, Randers eller sønderjydske. Som ikke har udviklingsmuligheder. Som ikke er salgsbare.
Der er 14 spillere i truppen som ikke kan bruges til en rygende fis i bestræbelserne på at bringe klubben i fremdrift.
8 spillere som intet flytter og som intet håb kan bindes op på.
AJA
Okosun
Opondo
Kløve
Lieder
Jebali
Larsen
RJL
Så er der 6 talenter som er uden chance for spilletid.
Brems
Khemdee
Vestergaard
Tarik
Obbekjær
Kjerumgaard
Leave a comment:
-
OB tabte igen, og jeg var faktisk ligeglad. Men bedre indsats, end i mange andre kampe i denne sæson.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg"det er mangel på kvalitet" JA.
Jeg synes at Jebali er et løft til holdet. Han kan noget ingen andre kan. Men er lidt for langsom. Han skal spille.
Sabbi. Han kan også noget andre ikke kan, men mangler endnu nok spilleintelligens til at jeg kan lide ham.
Opondo. Som Sabbi, men selvfølgelig en anden type spiller. Flere gange forsøgte han at løbe fra Brøndbyspillere som let indhentede ham. Aflever.
Aron. God.
Tverskov. Kampens Spiller (fuck MoM)
Det var da vel en typisk OB-kamp mod et af de bedre hold.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Har Alm da slet ikke lavet noget der ligner research, før han siger ja til jobbet i OB ? Hvilke stats har spillerne, hvad skal forbedres, hvor skal der forstærkes, hvordan er det gået i de foregående sæsoner.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægLeif Rasmussen: "Det var så det."
https://fyens.dk/artikel/syv-runder-...i-br%C3%B8ndby
Jeg synes at Jebali er et løft til holdet. Han kan noget ingen andre kan. Men er lidt for langsom. Han skal spille.
Sabbi. Han kan også noget andre ikke kan, men mangler endnu nok spilleintelligens til at jeg kan lide ham.
Opondo. Som Sabbi, men selvfølgelig en anden type spiller. Flere gange forsøgte han at løbe fra Brøndbyspillere som let indhentede ham. Aflever.
Aron. God.
Tverskov. Kampens Spiller (fuck MoM)
Det var da vel en typisk OB-kamp mod et af de bedre hold.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...at-vaere-slut/
Jeg gætter dog på at Hemmingsen syntes at spillerne er forvirret og ikke selv ved de er et Top 6 hold der bare skal arbejde noget mere til træning
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Har Alm da slet ikke lavet noget der ligner research, før han siger ja til jobbet i OB ? Hvilke stats har spillerne, hvad skal forbedres, hvor skal der forstærkes, hvordan er det gået i de foregående sæsoner.
Leave a comment:
-
Leif Rasmussen: "Det var så det."
https://fyens.dk/artikel/syv-runder-...i-br%C3%B8ndby
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægNogen må fyres i OB, enten den sportslige ledelse for manglende handling (køb/salg) eller Alm. Vi har ikke rykket os en cencimeter i 10 år!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet
Jeg gætter dog på at Hemmingsen syntes at spillerne er forvirret og ikke selv ved de er et Top 6 hold der bare skal arbejde noget mere til træning
- Likes 1
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tverskov siger ligesom Frø at der mangler kvalitet på holdet
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fandme en bitter følelse i dag. Vi gør så meget rigtigt i denne kamp. Det bliver lidt usammenhængende til tider, men vi formår fra mit perspektiv at holde dem fra de store chancer i størstedelen af kampen. De har en masse "lige ved og næsten" momenter der kunne ende i store chancer, men for det meste er det tidlige indlæg i feltet, som altid ser farlige ud.
Vi ender tilmed med 2-3 rigtigt giftige muligheder for at komme på 2-1 sent i anden halvleg, efter en god anden halvleg ovenpå Brøndbys dominans i første halvleg. Vi mangler den sidste kvalitet og overskud for at det lykkedes. Bedst eksemplificeret ved Frøkjærs afslutning på kontraen hvor han 10 ud af 10 gange skal aflevere til Fenger eller Jebali, der var klar til trykke af. Han havde så også løbet solen sort hele kampen frem til, så jeg tror ikke, der var det store mentale og fysiske overskud.
Skud ud til Alm for at lade folk som Jebali, Kadrii, Lieder og Larsen sidde på bænken. Det var tydeligt at vi skulle have et løbehold på banen i dag, og jeg synes det viste sig at være klogt.
Sabbi kan jeg snart ikke mere. Han mister bolden alt alt for ofte, og når han ikke gør, så holder han typisk for længe på bolden. Han bidrager også med en masse fight, pågåenhed og pres, men jeg synes han er et problem. Han ser ikke sine medspillere nok. Han får bolden alt for lavt på banen, hvor han typisk står overfor 2-3 mand - og det stopper ham ikke i at prøve at gå selv. Han skal have den langt højere oppe på banen, hvor han skal isoleres én-mod-én og derefter gå direkte på mål. Han er ikke en relations- og pasningsspiller.
JJT synes jeg heller ikke passer for godt ind. Han mangler dynamik og bliver for nemt overløbet, når kampene bliver lidt mere kaotiske.
Forhåbentligt kan der arbejdes med begge spillere, så disse ting ikke bliver alt for store problemer, og deres gode sider overskygger det. Jeg synes bare ikke, vi er der endnu.
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: