Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 7.11.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Nuuuuuuuuj
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Gerne Bashkim ind for Frø nu. Frø er færdigt.
      Så læste AA åbenbart med. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Jeg tror helt ærligt vi ville være bedre uden Sabbi og Frø. Er du gal nogle tunnelsynet spillere
        Problemet er jo, at det er dem der skaber noget for os nu. Så vi skal have helt nye spillere, hvis de ikke skal spille.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Jeg undrer mig (igen) over Alm.

          Frø er åbenlyst fuldstændig færdig. Alligevel skifter man Fenger, der løber og presser, for Lieder?

          Jebali er tung og bidrager ikke. Hvorfor ikke Breum?

          Kom nu med lidt fornuft og friskhed.
          Men Frø sætter stadig sine medspillere op i flere situationer.

          Comment


            #95
            Kadrii som HK. Der så vi lige hvad det kan give

            Comment


              #96
              https://mobil.bold.dk/video/624201/
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #97
                Ringe dommerarbejde…
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #98
                  En hel del forkerte kendelser til Brøndbys fordel i denne fase. Det er lidt træls.

                  Comment


                    #99
                    Øv

                    Comment


                      Amen det er så vammelt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Men Frø sætter stadig sine medspillere op i flere situationer.
                        Jeg er Frø-fanboy nummer 1, men han skulle have været udskiftet 5 min før. BK direkte ind for ham, Fenger for Lieder skulle være droppet.

                        Comment


                          Elendigt
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Neeeeeeeeeeeej!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Havde Frø sluppet den havde vi vundet 2-1

                              Comment


                                Endnu en koger i midterforsvaret. Katastrofalt vi ikke får noget med ud fra den kamp.

                                Comment

                                Working...
                                X