Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.
    Ja 100%

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    I øvrigt igen ros Til Francis som medkommentator. Skønt med nogle ordentlige folk på den plads også.

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Det er jeg så ikke sikker på. Syntes vi fik sat spillet fint op i anden halvleg i store perioder. De stod godt i forsvaret, og vi var uskarpe. Det er da vi er 11 mod 11 der bekymre mig mest
    Ja okay, vi ser forskelligt på tingene. Manglende kvalitet i mange kampe efterhånden, men det er bare min mening :)

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.
    Ja. Der første var sikker "kan" men ikke "skal", andet var klokkeklart.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Vi havde aldrig vundet den her 11 mod 11, men kan det give selvtillid, så tager vi det med.

    Leave a comment:


  • El New York
    replied
    Tverskov skal altså op på midten.

    Leave a comment:


  • wagrier1
    replied
    Puha, det holdt hårdt. Var den gult røde kort til Nordsjælland spilleren korrekt dømt? Jeg kan ikke se kampen.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

    Ja, ikke meget kvalitet i det meste vi laver, selv i overtal +60min - vi får det svært uanset hvem vi møder næste runde.
    Det er jeg så ikke sikker på. Syntes vi fik sat spillet fint op i anden halvleg i store perioder. De stod godt i forsvaret, og vi var uskarpe. Det er da vi er 11 mod 11 der bekymre mig mest

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Hold nu kæft, hvor fortæller det her alt om hvor dårligt vi afslutter, men hvor er det dejligt at have heldet i en vigtig kamp for en gangs skyld.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Jeg har ikke skrevet noget om hvor fedt noget er. Jeg pointerer bare, at når man har alt spillet og volden hele tiden er i modstanderens straffesparksfelt, så er det ikke så unormalt man scorer.
    jamen det har du da ret i - og heldigvis for det

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Hahalleluja

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Haha igen et kludmål
    Ja, ikke meget kvalitet i det meste vi laver, selv i overtal +60min - vi får det svært uanset hvem vi møder næste runde.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    ja tak lieder og sabbi

    Vi tager det

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Jaaaaaa

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Yes! x2

    Leave a comment:

Working...
X