Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Hvor gad man godt have en stor 9er der havde 6-10 mål i sig på en sæson. Lieder er jo bare pisse ringe

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Det er ganske sandt. OB er bare en klub uden kultur. Og det er det vigtigste overhovedet. Det virker til, at der er en kultur med TH og akademiet. En skam det ikke er tilfældet med førsteholdet.

    Oh well, man må vel bare resignere.
    For det første er det ikke rigtigt at OB ikke har kultur eller historie for den sags skyld men er da enig i at det er ærgerligt at de unge endnu ikke har fået mulighed for i stor nok grad at tage kulturen fra U med op men jeg tror at det er på vej …

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Jeg synes efterhånden, at det er tydeligt at dette hold ikke har niveauet til at rykke sig nogen steder hen i denne liga. Vi kan maksimalt lige holde fast med det yderste af neglene i holdene med noget dårligere budget end os. Klubledelsen kan åbenbart ikke se det åbenlyse. Det er forfærdeligt at skulle sige det. Men hvis der skal en koldstart til, for at ledelsen fatter det, er jeg snart klar til at ville være ok med en nedrykning. Ikke at der er nogen garantier ved en nedrykning - men jeg orker snart ikke mere snak og events på stadion, når spillet på banen er så kummerligt ringe år efter år. Det virker som om, at vi kører i tomgang på 10. år i træk. Det er kejserens nye klæder - år efter år. Vi klarer os lige godt nok til, at klubben ikke eksploderer og det gør, at ledelsen ikke behøver at gøre noget markant. Hvis der ikke hentes forstærkninger til vinter kommer vi til at spille om nedrykning. Bærende spillere leverer overhovedet ikke og vi skaber INTET offensivt kamp efter kamp.
    På trods af ti magre år så har OB jo heller ikke været tæt på nedrykning …

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Vi spiller ikke ret godt, og ret beset er der ikke sket noget som helst med ny strategi og ny træner. Det er kønsløst og røv sygt at se på.
    Man må i sit stille sind konstatere at jeg holder med et lortehold. De sidste 10 år er nok de mest talentløse i OB s historie. Bevares enkelte gode kampe i ny og næ, men absolut ingen kontinuitet Det er håbløst.
    Stadig de samme spillere og det er jo nok der det største impact er …

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Vi skal takke i første linje Nagalo, HC og Aron at det blev ikke vores sidste pokalkamp i denne sæson.
    En fin sejr men ikke en samlet præstation som skaber begejstring,
    Men Jakob Breum, den knægt skaber begejstring. Det er bare fedt med hvilken energi og selvtillid han optræder der. Håber bare at der virkelig kun ventes på hans fødselsdag om at skrive en rigtig lang kontrakt.

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Skønt med en sejr på udebane. Jeg synes den er velfortjent. Smukt at se det antal tilskuere dukke op og få en sejr som tak :). Derudover kan jeg virkelig godt lide dækningen fra DR. Gode kommentatorer, der tydeligvis har sat sig ind i stoffet. Også selve "filmningen" kan jeg lide. Bl.a. skønt at se at de også viser fejringen af sejren med fans (selvom de holdte Tverskov lidt for længe) :D.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Det bedste ved OB er de dejlige fans, flot opbakning i Farum

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    vi er videre - da der først kom hul på bylden faldt fcn mere eller mindre sammen.

    11 mod 11 var vi aldrig gået videre for godt nok sløjt at se på

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Vi spiller miserabel, i første halvleg, som vi altid gør når vi ikke starter med Aron og JJ på midten. Der mangler ganske enkelt Arons fysik og styrke i hovedspillet, som også er det der giver målet.

    ​​​​​Tverskov, kunne være løsningen på det, han er en fantastisk fodboldspiller, han viser virkelig hvad det er der har manglet, han fordeler spillet fint fra den position, på midten. Jeg mangler stadigvæk at vi er hurtigere i omstillingerne, især når vi har en spiller som Sabbi, målet til 4 : 1 er lige præcist noget af det vi mangler.

    ​​​​​​Opondo spiller også godt, men hører IMO stadig ikke hjemme på en kant, han kunne prøves centralt hvis Frø ikke kan få stabilitet ind i sit spil. Han falder af natur lidt længere ned i banen.

    Sabbi er der nogle i Ådalen der har talt med, han kommer med flere indlæg i dag og en del af dem er udemærket.

    Fantastisk at se Breum komme ind, han har også både en fart, og søgen mod mål der gør ham til en spiller hvor det giver mening at vi bliver gode til omstillingerne.

    HC har ikke første mål, hvis nogen har første mål så er det Skjelvik, der mistimer sin tackling fuldstændigt, han har tilgengæld en klasse redning i anden halvleg.

    Lieder scorer mål, og de taler for sig selv, længere er den ikke.
    Last edited by Striwetforlivet!; 27-10-2021, 20:26.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Slut.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Kom lige en enkelt til Bash også

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Nu mangler vi kun et Breum mål. Forhåbentlig lærer vi noget af den her kamp, vi skal mindst et niveau op for at kunne matche et superligahold med elleve spillere på banen. Omvendt kan det nogen gange være sværere at komme igennem et hold, som placerer alle spillere i forsvaret
    Tror vi har mere behov for et Bashkim-mål…

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Lieder er gud

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Giv nu Bashkim en scoring! Det har han så meget brug for!

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied

    Leave a comment:

Working...
X