Altså, der er slet ingen tvivl om, at vi har spillet ringe - men ufortjent?? What?? Den hedder vel 80-20 i boldbesiddelse og vi har masser af hovedstødschancer.
Kør dem nu venligst over i den forlængede - spænding, nej tak
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21
Collapse
X
-
Allerede en time i overtal og nu 30 minutter mere. FCN skal vare være færdigt. Den må vi bare ikke give væk!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Klasse! Så kom der endelig noget godt fra Opondo!
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlægJeg synes virkelig at Breums hjørnespark er gode. De ligger godt :).
Hvordan finder vi balancen nu mellem at lægge fuldt pres og ikke ende med at stå 10 i feltet og give en åndssvag kontrascoring fordi Bashkim skal sparke på kanten af feltet?
For jeg vil godt nok ikke være tryg ved vores spillere på straffe - så meget selvtillid vi mangler og så dårlige vi har været på afslutninger.
Leave a comment:
-
Uanset udligningen, så er det godt nok skuffende det vi præsterer i dag. Hold nu op hvor er vores spil skidt..
Leave a comment:
-
Jeg synes virkelig at Breums hjørnespark er gode. De ligger godt :).
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hvor er Breum god. Mon selv Alm kan se, at han skal starte fremover…?
Jeg er ret ligeglad med, om vi går videre i pokalen. Jeg er også græsk-katolsk omkring, hvorvidt vi bliver nr. 7,8,9 eller 10 i ligaen.
Men få nu Breum på en lang kontrakt!
- Likes 3
Leave a comment:
-
Vores avancement må ikke komme i farer nu. Eneste men, kan være om Sabbi kunne rave et rødt til sig
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Arghhhh
Leave a comment:
Leave a comment: