Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ForzaLazio
    replied
    Haha igen et kludmål

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Og Aron med næstsidste berøring. Aron viser sig mere og mere som vores vigtigste spiller

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Elendig afslutning der rammer ham på skinnebenet, total kikset. Men flot af Opondo igen

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Haha, Lieder er så dårlig, at han snyder keeperen ved igen igen at sparke ind på sit eget støtteben :-)

    Leave a comment:


  • Toke HC
    replied
    Hehe

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Jaaaaaaaaaa

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    men ikke med specielt meget kvalitet - så hvor fedt er det lige
    Jeg har ikke skrevet noget om hvor fedt noget er. Jeg pointerer bare, at når man har alt spillet og volden hele tiden er i modstanderens straffesparksfelt, så er det ikke så unormalt man scorer.

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Yes!

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Jaaaaa haha Lieder

    Leave a comment:


  • thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

    Lidt svært at sige spillet er skidt. Vi er i overtal i lang tid, og spillede vi sådan som vi gjorde den sidste time i ordinær, i alle kampe, med kæmpe overtag og masser af muligheder, så sælger jeg den sgu gerne for det. Men det bliver jo en helt anden fodboldkamp ved deres røde
    Jeg synes det er bevis på manglende kvalitet, at vi ikke formår at score eller se mere farlige ud, før det 88. min hvor Aron header den ind.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Enig - fremragende rundskæver med kraft.

    Hvordan finder vi balancen nu mellem at lægge fuldt pres og ikke ende med at stå 10 i feltet og give en åndssvag kontrascoring fordi Bashkim skal sparke på kanten af feltet?

    For jeg vil godt nok ikke være tryg ved vores spillere på straffe - så meget selvtillid vi mangler og så dårlige vi har været på afslutninger.
    Nu blev vi så for tålmodige og langsomme i boldomgangen…

    Leave a comment:


  • OBHelvegKonge
    replied
    Sabbi, er altså ikke ret god til den her type spil.. God kontraspiller, men i dag er vi tilbage i alt for meget varmen bold. Afleverer nu den bold! Der er Breum allerede en klasse bedre

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Altså, de har ikke spillet godt, men vel ikke ufortjent når man har 80 % boldbesiddelse og læsser 1.000 indlæg ind i feltet?
    men ikke med specielt meget kvalitet - så hvor fedt er det lige

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg
    Uanset udligningen, så er det godt nok skuffende det vi præsterer i dag. Hold nu op hvor er vores spil skidt..
    Lidt svært at sige spillet er skidt. Vi er i overtal i lang tid, og spillede vi sådan som vi gjorde den sidste time i ordinær, i alle kampe, med kæmpe overtag og masser af muligheder, så sælger jeg den sgu gerne for det. Men det bliver jo en helt anden fodboldkamp ved deres røde

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Hvordan scorede Aron. Mit Stream gik lige ned før det skete?
    fremragende indlæg af Opondo

    Leave a comment:

Working...
X