Oprindeligt indsendt af ForzaLazio
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Pokalkamp FCN-OB 27.10.21
Collapse
X
-
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, Det var hyggeligt. Var til Ådalen med sønnen og så ville de gerne snakke med os. :-) Og vi fik en fin rundvisning i det nye suoerligahus. :-)
Leave a comment:
-
Lige nu har de helt sikkert snakket om, at de skal gå ud og sætte sig på spillet de første minutter. Lad os så se om det sker - jeg tvivler desværre lidt på at tændingen og presset kommer.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
OB er - desværre - en ret kedelig klub.
Fodbold på DR er et paradis ifht det helvede som nuværende rettighedshavere er.
Men som du siger, OB er bare ikke en særligt spændende klub.
Leave a comment:
-
Vi spiller ikke ret godt, og ret beset er der ikke sket noget som helst med ny strategi og ny træner. Det er kønsløst og røv sygt at se på.
Man må i sit stille sind konstatere at jeg holder med et lortehold. De sidste 10 år er nok de mest talentløse i OB s historie. Bevares enkelte gode kampe i ny og næ, men absolut ingen kontinuitet Det er håbløst.
- Likes 2
Leave a comment:
-
.. hvis ikke det var fordi det er pokal fodbold, så ville jeg sige OB ligner en nedrykker i dag.
.. men hov det har de faktisk også lignet de 2 foregående superliga kampe nu når jeg tænker mig om.
Spillerne positionerer sig ikke specielt aktivt, ikke ret mange er undervejs og stort set ingen dybdeløb/gennembrudsløb.
En stor gang alibi bold fra stort set alle på banen.
JJT er godt nok en overvurderet fodbold spiller, i dag nu med masser af fejlafleveringer hvilket påståes skulle være hans spidskompetence. Hårdt arbejde, duel og hovedstødstyrke er det ihvertfald ikke. Går han forrest som anfører med råb og gejst ? Er godt nok uenig med Alm i den her..
alt i alt, spillerne brænder slet ikke ud for Alm, de tror ikke rigtigt på projektet og der er stort set ingen konkurrence i OB’s trup til at skubbe dem ud, som weekend på weekend underpræsterer.
Til tider, især til sidst, under Michelsen så det sløjt ud, men det gør det satme også her under Alm.
Bemærk at truppen kun er blevet ringere siden Micheelsen tog over, år for år.
Jammerligt … og en sportslig ledelse som burde fyre sig selv pr dags dato.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
Hellere noget fodbold relevant. End 30 sekunders tomsnak klemt inde mellem 14 minutters reklamer. Dr burde have alt fodbold, og så bare mere tid til kampene. Indslaget er vel bedre end stort set alt, onside nogensinde har lavet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægI øvrigt fedt med en neutral dækning. Dr kører da totalt FCN propaganda… kom nu lidt
Fodbold på DR er et paradis ifht det helvede som nuværende rettighedshavere er.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægI øvrigt fedt med en neutral dækning. Dr kører da totalt FCN propaganda… kom nu lidt
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTak til Nagalo som bragte os i kampen. Ellers var det en skuffende præstation. Der mangler tempo og energi.
Håber AA skifter nu og venter ikke igen så langt. Breum ind for Opondo, tak! Tror det er "ungdommen" med energi og vildhed som kan bringe os til næste runde. De rutinerede virker alt for meget som gamle, trætte heste uden inspiration.
Leave a comment:
-
Tak til Nagalo som bragte os i kampen. Ellers var det en skuffende præstation. Der mangler tempo og energi.
Håber AA skifter nu og venter ikke igen så langt. Breum ind for Opondo, tak! Tror det er "ungdommen" med energi og vildhed som kan bringe os til næste runde. De rutinerede virker alt for meget som gamle, trætte heste uden inspiration.
Leave a comment:
Leave a comment: