Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 17.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Det har du ret i men det var jo også let for AaB da vi jo havde Kløve i venstre som ingen opmærksomhed behøver så var det alt for let for AaB at koncentrere sig fuldt ud og Sabbi.

    Vi havde ikke nogle som imponerede i går men heller ikke nogle som var piv ringe. Som det er nævnt før så mangler vi en spidsangriber med kvalitet
    Tja, måske var JJ, Kl og Frø, Kløve ikke piv ringe, men de var godt nok heller ikke gode.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

      Vi skal i hvert fald have Kadrii væk som spidsangriber. Det duer ikke når han er ene angriber. Han er en superspiller, men tror han må på kant. Han er kun 30, vi kan vel få ham til at levere en indsats, hvor der også er defensiv kvalitet. Sabbi på højre, Kadrii på venstre. Frø centralt. Fenger eller Jebali på top.

      Det er meget offensivt, så jeg tænker også, at en ægte 6er er på ønskelisten.
      Jeg køber gerne at Fenger skal bygges op. Han har været nede i en bølgedal, og håber på en forlængelse og at han kommer retur. Så må angrebet være Fenger, Jebali og BK, fordi de arbejder i holdets tjeneste. Sabbi forbedre sig på det punkt men lidt som Frø arbejder de mest for dem selv. Holdet kan ikke bære 2 divaer og derfor ser jeg Frø som indskifter og at der skal arbejdes med hans slutprodukt og defensive bidrag.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Hvad sagde Hemme ?
        Blev du klogere af det klip?
        Hemme sagde intet som helst af nogen sammenhæng.

        Comment


          Alm til Bold.dk: "Det er en blanding mellem, at der er ting, vi skal arbejde på, og så er der nogle kampe, hvor den bare ikke vil ind. Normalt scorer Bashkim to mål i den her kamp, for han kommer til to perfekte Bashkim Kadrii-situationer. Scorer vi på de chancer, så står vi jo tilbage med tre point."

          Jeg er ikke enig med Alm i, at vi var tæt på 3 point i går. Det er jo usandsynligt at et hold, som skaber tre store chancer scorer på alle tre. Der er altså ikke Agüero eller Salah, vi har på holdet.
          Til gengæld er der nok nogle statistikker, som viser, at man snildt kan score 2 mål, hvis man får 13 hjørnespark imod 0.

          Det ligner endnu en sæson, hvor vi er i en proces. Hvilket vil sige, at vi forventligt ender som nr. 8-9 stykker.
          Det er også til at leve med, hvis vi i det mindste kunne begynde at se tegninger til forbedringer.
          Måske skulle Alm bruge pokalen til at prøve nogle ting af, for det virker ret låst, det vi foretager os i ligaen.

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...adrii-to-maal/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
            Alm til Bold.dk: "Det er en blanding mellem, at der er ting, vi skal arbejde på, og så er der nogle kampe, hvor den bare ikke vil ind. Normalt scorer Bashkim to mål i den her kamp, for han kommer til to perfekte Bashkim Kadrii-situationer. Scorer vi på de chancer, så står vi jo tilbage med tre point."

            Jeg er ikke enig med Alm i, at vi var tæt på 3 point i går. Det er jo usandsynligt at et hold, som skaber tre store chancer scorer på alle tre. Der er altså ikke Agüero eller Salah, vi har på holdet.
            Til gengæld er der nok nogle statistikker, som viser, at man snildt kan score 2 mål, hvis man får 13 hjørnespark imod 0.

            Det ligner endnu en sæson, hvor vi er i en proces. Hvilket vil sige, at vi forventligt ender som nr. 8-9 stykker.
            Det er også til at leve med, hvis vi i det mindste kunne begynde at se tegninger til forbedringer.
            Måske skulle Alm bruge pokalen til at prøve nogle ting af, for det virker ret låst, det vi foretager os i ligaen.

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...adrii-to-maal/
            Tror allerede top 6 talen rammer os. Vi var ikke i nærheden af 3 point, et havde været tyveri, ligesom vi stjal sejren mod Haderslev. Vi kunne have fået mere i andre kampe, men vi har ikke fået mindre end hvad gynger og karruseller tilskriver.

            Hemmes tåblige tale om top 6 til et hold som klart har vist at holdet ikke er til det ødelægger meget.

            skal man i top 6 med de lokale drenge så skal en profil ikke være Aron (han har løftet sig, men er ingen Djemba Djemba) og Kasper Larsen.
            der skal profiler til ala dem AaB, Fcm, Bif, AGF og FCK køber. Ved godt vi ikke henter en brasiliansk angriber til 40 millioner, men mindre kan gøre det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

              Blev du klogere af det klip?
              Hemme sagde intet som helst af nogen sammenhæng.
              Nej. Håber Alm holder ud,til der kommer en professionel sportslig leder.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Tror allerede top 6 talen rammer os. Vi var ikke i nærheden af 3 point, et havde været tyveri, ligesom vi stjal sejren mod Haderslev. Vi kunne have fået mere i andre kampe, men vi har ikke fået mindre end hvad gynger og karruseller tilskriver.

                Hemmes tåblige tale om top 6 til et hold som klart har vist at holdet ikke er til det ødelægger meget.

                skal man i top 6 med de lokale drenge så skal en profil ikke være Aron (han har løftet sig, men er ingen Djemba Djemba) og Kasper Larsen.
                der skal profiler til ala dem AaB, Fcm, Bif, AGF og FCK køber. Ved godt vi ikke henter en brasiliansk angriber til 40 millioner, men mindre kan gøre det.
                Det er mere tyveri at vi vandt i mandags end hvis vi ikke fik point igår. Det er ringe vi lukker to dødbolde ind, men ellers holder vi dem nede på et acceptabelt antal chancer og skaber de største derudover i åbent spil. Jeg anerkender frustrationen over vi ikke skaber resultater, men jeg synes det var meget utur igår, hvor vi møder et hold som har ekstra meget tur i den. Imod både os og Viborg burde de have fået 2 point, men får 6. De ridder på en bølge, men jeg synes i hvert fald vi byder dem godt op til dans igår og det skal nok give give i hvert fald 4 point i de kommende kampe, hvis vi er ligeså dygtige

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Tror allerede top 6 talen rammer os. Vi var ikke i nærheden af 3 point, et havde været tyveri, ligesom vi stjal sejren mod Haderslev. Vi kunne have fået mere i andre kampe, men vi har ikke fået mindre end hvad gynger og karruseller tilskriver.

                  Hemmes tåblige tale om top 6 til et hold som klart har vist at holdet ikke er til det ødelægger meget.

                  skal man i top 6 med de lokale drenge så skal en profil ikke være Aron (han har løftet sig, men er ingen Djemba Djemba) og Kasper Larsen.
                  der skal profiler til ala dem AaB, Fcm, Bif, AGF og FCK køber. Ved godt vi ikke henter en brasiliansk angriber til 40 millioner, men mindre kan gøre det.
                  OB kunne helt klart godt bruge en god 6’er og venstrekant og gerne profiler og måske de kommer til vinter når der er noget mere erfaring på køb og salgssiden.

                  Men selv efter nederlag til rækkens nr.3 ligger OB nr. syv g skal møde henholdsvis Viborg og Vejle i de to sidste kampe før man er halvvejs i grundspillet og det er da ikke helt urealistisk at OB er i top6 når Aller har mødt alle en gang.
                  Ligger OB top6 når vinduet åbner er det jo så spørgsmålet om man åbner for muldvarpen for at styrke sin position eller man siger at man jo godt kan med det hold man har .. venter til sommervinduet med de store investeringer når kontrakter løber ud og sportsdirektør har haft noget tid i butikken …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    OB kunne helt klart godt bruge en god 6’er og venstrekant og gerne profiler og måske de kommer til vinter når der er noget mere erfaring på køb og salgssiden.

                    Men selv efter nederlag til rækkens nr.3 ligger OB nr. syv g skal møde henholdsvis Viborg og Vejle i de to sidste kampe før man er halvvejs i grundspillet og det er da ikke helt urealistisk at OB er i top6 når Aller har mødt alle en gang.
                    Ligger OB top6 når vinduet åbner er det jo så spørgsmålet om man åbner for muldvarpen for at styrke sin position eller man siger at man jo godt kan med det hold man har .. venter til sommervinduet med de store investeringer når kontrakter løber ud og sportsdirektør har haft noget tid i butikken …
                    En god 6`er afhænger nok af hvad der sker omkring JJ og måske Okosun. Og vil man satse ydeligere på Tarik? Syntes der er mange ubekendte. Men der burde ske en justering af enkelte spillere som ikke længere har en fremtid i klubben

                    En venstrekant kan du bare glemme. Breum kommer og vi får vores egen Bøving,Isak og Isaksen der skal have plads og tid

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      OB kunne helt klart godt bruge en god 6’er og venstrekant og gerne profiler og måske de kommer til vinter når der er noget mere erfaring på køb og salgssiden.

                      Men selv efter nederlag til rækkens nr.3 ligger OB nr. syv g skal møde henholdsvis Viborg og Vejle i de to sidste kampe før man er halvvejs i grundspillet og det er da ikke helt urealistisk at OB er i top6 når Aller har mødt alle en gang.
                      Ligger OB top6 når vinduet åbner er det jo så spørgsmålet om man åbner for muldvarpen for at styrke sin position eller man siger at man jo godt kan med det hold man har .. venter til sommervinduet med de store investeringer når kontrakter løber ud og sportsdirektør har haft noget tid i butikken …
                      Nej ligaen er tæt og stolpe ud kan afgøre meget. Når der er 2/12 som rykker ud, og det samme omkring top 6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Nej ligaen er tæt og stolpe ud kan afgøre meget. Når der er 2/12 som rykker ud, og det samme omkring top 6
                        Det er 1/6-del, der rykker ud….!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Det er 1/6-del, der rykker ud….!
                          Ja af 2/12. Q

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Det er 1/6-del, der rykker ud….!
                            Jeg ved godt din brøkregning er korrekt, men jeg kan bedre lide 2/12-dele. Så kan jeg bedre se, at “kun” 2 hold rykker ned og 10 hold bliver i Superligaen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              En god 6`er afhænger nok af hvad der sker omkring JJ og måske Okosun. Og vil man satse ydeligere på Tarik? Syntes der er mange ubekendte. Men der burde ske en justering af enkelte spillere som ikke længere har en fremtid i klubben

                              En venstrekant kan du bare glemme. Breum kommer og vi får vores egen Bøving,Isak og Isaksen der skal have plads og tid
                              Ja den er svær, for der er jo ingen tvivl om der er plads til forbedringer. Midterforsvaret har sejlet rundt, de to 6'ere er ustabile, venstrekanten er en åben slagudveksling mellem meget middelmådige spillere. Ens for alle de positioner er at vi har unge på vej, så hvor skal vi sætte ind, hvis vi samtidig skal være tro imod strategien?
                              Med de meldinger vi har om Breum der bare tonser derudaf, så skal vi bare sikre os en voksenkontrakt med ham og så må han tage kampen op på den venstrekant.
                              I midterforsvaret har vi intet mindre end tre der banker på. Jeg er lidt forundret over ingen har fået chancen endnu, når kvaliteten har været så ringe, men det må jo komme og de skal have chancen inden vi henter forstærkninger her.

                              ​​​​​​Som de to 6'ere er det til gengæld lidt en anden sag. Så længe vi kører med 4 meget offensivt indstillede spillere foran dem, så ser jeg ikke JJT og Ibramhimagic stå distancen.
                              Når jeg ser os spille, så er det meget ala det jeg ser når Englands landshold spiller. Til forskel for dem, så har de selvfølgelig rigtig meget kvalitet i bagerste kæde, men de har også to store jern som 6'ere der løber solen sort og er fantastiske duelspillere.
                              Jeg er tilbøjelig til at tro OB skal have noget af det samme. Kunne vi klone Aron, så tror jeg vi ville rykke os. Både JJT og Ibramhimagic synes jeg er fine fodboldspillere, men det ligner for stor en opgave for dem at have så stort et ansvar for at beskytte forsvaret, når vores 4 forreste ikke fylder mere defensivt.
                              ​​​​​
                              ​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Ja den er svær, for der er jo ingen tvivl om der er plads til forbedringer. Midterforsvaret har sejlet rundt, de to 6'ere er ustabile, venstrekanten er en åben slagudveksling mellem meget middelmådige spillere. Ens for alle de positioner er at vi har unge på vej, så hvor skal vi sætte ind, hvis vi samtidig skal være tro imod strategien?
                                Med de meldinger vi har om Breum der bare tonser derudaf, så skal vi bare sikre os en voksenkontrakt med ham og så må han tage kampen op på den venstrekant.
                                I midterforsvaret har vi intet mindre end tre der banker på. Jeg er lidt forundret over ingen har fået chancen endnu, når kvaliteten har været så ringe, men det må jo komme og de skal have chancen inden vi henter forstærkninger her.

                                ​​​​​​Som de to 6'ere er det til gengæld lidt en anden sag. Så længe vi kører med 4 meget offensivt indstillede spillere foran dem, så ser jeg ikke JJT og Ibramhimagic stå distancen.
                                Når jeg ser os spille, så er det meget ala det jeg ser når Englands landshold spiller. Til forskel for dem, så har de selvfølgelig rigtig meget kvalitet i bagerste kæde, men de har også to store jern som 6'ere der løber solen sort og er fantastiske duelspillere.
                                Jeg er tilbøjelig til at tro OB skal have noget af det samme. Kunne vi klone Aron, så tror jeg vi ville rykke os. Både JJT og Ibramhimagic synes jeg er fine fodboldspillere, men det ligner for stor en opgave for dem at have så stort et ansvar for at beskytte forsvaret, når vores 4 forreste ikke fylder mere defensivt.
                                ​​​​​
                                ​​​​​
                                Forstår slet ikke at Breum ikke er landet endnu. Faktisk gør det mig lidt urolig. Klubben bør give de bedste unge en kontrakt som er god nok. OC salget viser at det kan være en god businesscase.

                                Jeg ville også gerne se en af de unge CF'er få en chance, men 3 forskellige trænere har indtil nu ikke vurderet dem være gode nok. Det store spørgsmål er om vi bare drømmer om at talenterne er store pga. et u 19 mesterskab, eller om ønsket om ung succes overstiger realiteterne. Jeg ved det ikke, men der er ikke meget spilletid til de unge, selv Østrøm ser ud til at skulle tilbringe meget tid på bænken.

                                Comment

                                Working...
                                X