Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Aab-OB 17.9.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Forstår slet ikke at Breum ikke er landet endnu. Faktisk gør det mig lidt urolig. Klubben bør give de bedste unge en kontrakt som er god nok. OC salget viser at det kan være en god businesscase.

    Jeg ville også gerne se en af de unge CF'er få en chance, men 3 forskellige trænere har indtil nu ikke vurderet dem være gode nok. Det store spørgsmål er om vi bare drømmer om at talenterne er store pga. et u 19 mesterskab, eller om ønsket om ung succes overstiger realiteterne. Jeg ved det ikke, men der er ikke meget spilletid til de unge, selv Østrøm ser ud til at skulle tilbringe meget tid på bænken.
    Rygterne siger jo netop at Breum har skrevet med OB og at man af en eller anden årsag venter med at offentligøre den. Nok fordi den først træder i kraft fra næste sommer af hvor han slutter uddannelse. Og man vurderer at træning med SL når han kan samtidig med fuld spilletid på U19 er bedre end små indhop i superligaen.
    Jeg syntes nu han burde få lidt tid allerede nu

    Comment


      Er det ikke fordi man ikke kan skrive en lang kontrakt med en 17 årig spiller? Så venter man til han er 18 og skriver en længere kontrakt. Det kan være at aftalen er i hus men ikke helt formelt.

      Hvorfor man ikke bruger ham kan man vel kun gisne om. Måske fordi vi ikke vil vise ham for meget frem, så andre klubber kommer ind og flasher flotte kontrakter til unge Breum?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Er det ikke fordi man ikke kan skrive en lang kontrakt med en 17 årig spiller? Så venter man til han er 18 og skriver en længere kontrakt. Det kan være at aftalen er i hus men ikke helt formelt.

        Hvorfor man ikke bruger ham kan man vel kun gisne om. Måske fordi vi ikke vil vise ham for meget frem, så andre klubber kommer ind og flasher flotte kontrakter til unge Breum?
        Så vidt jeg ved kan man skrive SL kontrakt når de fylder 16 år. Tror det er ikke EU borgere der skal være 18 år.
        Gjorde man ikke det med Obbekjær?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Så vidt jeg ved kan man skrive SL kontrakt når de fylder 16 år. Tror det er ikke EU borgere der skal være 18 år.
          Gjorde man ikke det med Obbekjær?
          Jeg ved det ærlig talt ikke, så måske. Mente bare jeg hørte det et sted!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

            Jeg ved det ærlig talt ikke, så måske. Mente bare jeg hørte det et sted!
            Der er noget med at man kun må skrive 3 år med en 15 årig. Så det er muligt at hvis kontrakten skal være over 3 år at man må vente til de fylder 18. Og det gør han her til November

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
              Er det ikke fordi man ikke kan skrive en lang kontrakt med en 17 årig spiller? Så venter man til han er 18 og skriver en længere kontrakt. Det kan være at aftalen er i hus men ikke helt formelt.

              Hvorfor man ikke bruger ham kan man vel kun gisne om. Måske fordi vi ikke vil vise ham for meget frem, så andre klubber kommer ind og flasher flotte kontrakter til unge Breum?
              "6.2 Hvis spilleren er under 15 år ved underskrivelsen, vil
              kontrakten blive afvist. Hvis spilleren ikke er fyldt 18
              år ved underskrivelsen, vil kontrakten blive afvist,
              hvis den ikke er medunderskrevet af forældremyn-
              dighedens indehaver.
              6.3 Hvis spilleren ikke er fyldt 18 år ved underskrivelsen
              eller hvis spilleren er bibeskæftiget, må kontraktpe-
              rioden maksimalt være 3 år. Hvis spilleren er fyldt 18
              år ved underskrivelsen, må kontraktperioden maksi-
              malt være 5 år, jf. dog § 6.4.
              6.4 For bibeskæftigede spillere, der i et eller flere kon-
              traktår oppebærer en løn på under 7.000 kr. pr.
              måned (reguleres én gang årligt, jf. afsnit 2, § 13),
              må kontraktperioden maksimalt være 2 år. For
              sådanne spillere må kontrakten og ansættelsesfor-
              holdet i øvrigt ikke på nogen måde gribe forstyr-
              rende ind i spillerens uddannelse og/eller anden
              beskæftigelse.".

              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Rygterne siger jo netop at Breum har skrevet med OB og at man af en eller anden årsag venter med at offentligøre den. Nok fordi den først træder i kraft fra næste sommer af hvor han slutter uddannelse. Og man vurderer at træning med SL når han kan samtidig med fuld spilletid på U19 er bedre end små indhop i superligaen.
                Jeg syntes nu han burde få lidt tid allerede nu
                Dejligt hvis rygterne er korrekte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  "6.2 Hvis spilleren er under 15 år ved underskrivelsen, vil
                  kontrakten blive afvist. Hvis spilleren ikke er fyldt 18
                  år ved underskrivelsen, vil kontrakten blive afvist,
                  hvis den ikke er medunderskrevet af forældremyn-
                  dighedens indehaver.
                  6.3 Hvis spilleren ikke er fyldt 18 år ved underskrivelsen
                  eller hvis spilleren er bibeskæftiget, må kontraktpe-
                  rioden maksimalt være 3 år. Hvis spilleren er fyldt 18
                  år ved underskrivelsen, må kontraktperioden maksi-
                  malt være 5 år, jf. dog § 6.4.
                  6.4 For bibeskæftigede spillere, der i et eller flere kon-
                  traktår oppebærer en løn på under 7.000 kr. pr.
                  måned (reguleres én gang årligt, jf. afsnit 2, § 13),
                  må kontraktperioden maksimalt være 2 år. For
                  sådanne spillere må kontrakten og ansættelsesfor-
                  holdet i øvrigt ikke på nogen måde gribe forstyr-
                  rende ind i spillerens uddannelse og/eller anden
                  beskæftigelse.".
                  Kunne man ikke skrive 3 år, og så erstatte den kontrakt med en ny når spilleren fylder 18?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Kunne man ikke skrive 3 år, og så erstatte den kontrakt med en ny når spilleren fylder 18?
                    Jo, det er selvfølgelig muligt.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Kunne man ikke skrive 3 år, og så erstatte den kontrakt med en ny når spilleren fylder 18?
                      Det kan man sagtens. Men i dette tilfælde er det nok bare ikke nødvendigt.

                      Skal vi ikke bare satse på der ligger en 4-5 årig aftale til Breum der præsenteres på hans fødselsdag den 17. November

                      Comment

                      Working...
                      X