Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningstråden 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Man vil ikke give ved dørene ser det ud til, og det forstår jeg godt.
Synes dog godt man kunne have fundet plads til Østrøm i centerforsvaret eller som erstatning for Aron.
Østrøm har massere superligakampe under bæltet, så han skulle da nok gå ind og levere et solidt indtryk. Nu er han kørt lidt ud på et sidespor med købet af Nico og Ryan på vej tilbage. Her kunne en start på kunstgræs, som nok tiltaler ham bedre end både KL og Aron være en god måde at vise ham at han stadig banker på og har leveret fint.
Ellers jeg det er helt fint man ikke roterer mere. Nico skal spilles ind, Kadrii og Frø skal dyrke deres sammenspil endnu mere, da det så virkelig lovende ud i enkelte momenter imod aab. Aron ligger med krampe i hver kamp og Sabbi er begyndt at give den en ekstra skalle defensivt, så de har nok godt af at blive aflastet lidt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Så noget
HC Bernat
Nico Kasper Tver Skjelvik
JJ Kløve
Opondo Frø Fenger
Kadrii
Synes dog godt man kunne have fundet plads til Østrøm i centerforsvaret eller som erstatning for Aron.
Østrøm har massere superligakampe under bæltet, så han skulle da nok gå ind og levere et solidt indtryk. Nu er han kørt lidt ud på et sidespor med købet af Nico og Ryan på vej tilbage. Her kunne en start på kunstgræs, som nok tiltaler ham bedre end både KL og Aron være en god måde at vise ham at han stadig banker på og har leveret fint.
Ellers jeg det er helt fint man ikke roterer mere. Nico skal spilles ind, Kadrii og Frø skal dyrke deres sammenspil endnu mere, da det så virkelig lovende ud i enkelte momenter imod aab. Aron ligger med krampe i hver kamp og Sabbi er begyndt at give den en ekstra skalle defensivt, så de har nok godt af at blive aflastet lidt.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægHar nogen været ude i dag? Jeg er nysgerrig på formation til i morgen, men også hele konkurrencesituationen især i angrebet.
Leave a comment:
-
Har nogen været ude i dag? Jeg er nysgerrig på formation til i morgen, men også hele konkurrencesituationen især i angrebet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kommunikationsaxfdeling er ja flittig med at bruge Twitter, så det kan vel ikke være så svært med en daglig udmelding om og hvornår man trænerer.
Og jeg kan garantere dig for at ham faderen jeg snakkede med fra Vestfyn der var kommet med sin knægt ikke var tilfreds. De tænker sig nok nok om en anden gang inden de tager turenLast edited by fmprOB; 19-09-2021, 17:58.
Leave a comment:
-
Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.
Leave a comment:
-
Ja, det er meget ærgerligt og unødvendigt da OB kun må opdatere informationerne og det kan ikke være så svært. Kommer til Fyn i midten af oktober og helt sikker flere gange til Ådalen så håber vi ses der.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Øv, det er ærgerligt. Og så lykkes det ja aldrig med alt den "vi skal bare trænere hårdere"...
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: