Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    StemmerFraÅdalen - en god podcast om OB ..
    takker.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Undskyld min uvidenhed. Hvem/hvad er SFÅ?
    StemmerFraÅdalen - en god podcast om OB ..

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
    Undskyld min uvidenhed. Hvem/hvad er SFÅ?

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Man vil ikke give ved dørene ser det ud til, og det forstår jeg godt.
    Synes dog godt man kunne have fundet plads til Østrøm i centerforsvaret eller som erstatning for Aron.
    Østrøm har massere superligakampe under bæltet, så han skulle da nok gå ind og levere et solidt indtryk. Nu er han kørt lidt ud på et sidespor med købet af Nico og Ryan på vej tilbage. Her kunne en start på kunstgræs, som nok tiltaler ham bedre end både KL og Aron være en god måde at vise ham at han stadig banker på og har leveret fint.
    Ellers jeg det er helt fint man ikke roterer mere. Nico skal spilles ind, Kadrii og Frø skal dyrke deres sammenspil endnu mere, da det så virkelig lovende ud i enkelte momenter imod aab. Aron ligger med krampe i hver kamp og Sabbi er begyndt at give den en ekstra skalle defensivt, så de har nok godt af at blive aflastet lidt.
    Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Så noget

    HC Bernat
    Nico Kasper Tver Skjelvik
    JJ Kløve
    Opondo Frø Fenger
    Kadrii
    Man vil ikke give ved dørene ser det ud til, og det forstår jeg godt.
    Synes dog godt man kunne have fundet plads til Østrøm i centerforsvaret eller som erstatning for Aron.
    Østrøm har massere superligakampe under bæltet, så han skulle da nok gå ind og levere et solidt indtryk. Nu er han kørt lidt ud på et sidespor med købet af Nico og Ryan på vej tilbage. Her kunne en start på kunstgræs, som nok tiltaler ham bedre end både KL og Aron være en god måde at vise ham at han stadig banker på og har leveret fint.
    Ellers jeg det er helt fint man ikke roterer mere. Nico skal spilles ind, Kadrii og Frø skal dyrke deres sammenspil endnu mere, da det så virkelig lovende ud i enkelte momenter imod aab. Aron ligger med krampe i hver kamp og Sabbi er begyndt at give den en ekstra skalle defensivt, så de har nok godt af at blive aflastet lidt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

    Det ser ikke ud til, der kommer de store ændringer. Sabbi og Aron ser ud til at ryge på bænken, ellers ikke noget rotation.
    Så noget

    HC Bernat
    Nico Kasper Tver Skjelvik
    JJ Kløve
    Opondo Frø Fenger
    Kadrii

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Har nogen været ude i dag? Jeg er nysgerrig på formation til i morgen, men også hele konkurrencesituationen især i angrebet.
    Det ser ikke ud til, der kommer de store ændringer. Sabbi og Aron ser ud til at ryge på bænken, ellers ikke noget rotation.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Har nogen været ude i dag? Jeg er nysgerrig på formation til i morgen, men også hele konkurrencesituationen især i angrebet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Kommunikationsaxfdeling er ja flittig med at bruge Twitter, så det kan vel ikke være så svært med en daglig udmelding om og hvornår man trænerer.
    Med mindre man ikke har lyst til vi fans kommer og overværer træningen. Specielt lige før matchday…..

    Og jeg kan garantere dig for at ham faderen jeg snakkede med fra Vestfyn der var kommet med sin knægt ikke var tilfreds. De tænker sig nok nok om en anden gang inden de tager turen
    Last edited by fmprOB; 19-09-2021, 17:58.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
    Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.
    Kommunikationsaxfdeling er ja flittig med at bruge Twitter, så det kan vel ikke være så svært med en daglig udmelding om og hvornår man trænerer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Ja, det er meget ærgerligt og unødvendigt da OB kun må opdatere informationerne og det kan ikke være så svært. Kommer til Fyn i midten af oktober og helt sikker flere gange til Ådalen så håber vi ses der.
    Det finder vi helt sikkert ud af

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
    Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.
    Ja, det er meget ærgerligt og unødvendigt da OB kun må opdatere informationerne og det kan ikke være så svært. Kommer til Fyn i midten af oktober og helt sikker flere gange til Ådalen så håber vi ses der.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Øv, det er ærgerligt. Og så lykkes det ja aldrig med alt den "vi skal bare trænere hårdere"...
    Jeg forstår godt at man er nød til at dosere kræfterne i et tæt program. Det er bare meget frustrerende for mig og andre som kører forgæves at man ikke kan opdatere en hjemmeside.
    Det er jo ikke første gang i denne sæson. Idag var der også andre der var kørt i Ådalen forgæves.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Nope. Kørte forbi Falen og stadion på vej hjem. Der var ingen at se nogensteder.
    Øv, det er ærgerligt. Og så lykkes det ja aldrig med alt den "vi skal bare trænere hårdere"...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Som i ingen træning ?
    Nope. Kørte forbi Falen og stadion på vej hjem. Der var ingen at se nogensteder.

    Leave a comment:

Working...
X