Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg føler mig overbevist om at Breum er med. Han ligner bare allerede en der kan gøre en forskel. Det gør han ihverfald til træning. Min vurdering er at Breum om 20 kampe står foran Fenger(Hvis de stadig er her begge). Han er en rigtig venstrekant i vores system. Men vi skal altså lige have styr på hans kontrakt først
    Jeg tror han tager Opondos plads lige pt.
    Okosun kan koste Tarik pladsen og Jebali tager nok KLs plads i truppen. Han er helt ude og der går et stykke tid
    Jeg havde helt glemt Opondo stadig sad ude, så det åbner selvfølgelig en dør for Breum. Jeg håber han er med. Han fik måske et lige lovlig stort ansvar for det offensive ved at erstatte Frø og have en meget træt Sabbi på den modsatte side og det magtede han af naturlige årsager ikke rigtig at få noget ud af. Han får forhåbentlig bedre timede indhop, hvor han for alvor kan vise os hvad han kan.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Obbekjær er forresten forsvundet indefra hjemmesidens trup.
    Så det er muligt han har fået 3 måneders løn i hånden og sagt tak for denne gang

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg


    Hvor langt vil du vurdere at Vestergaard er fra at kunne blive 1. Reserve frem for AJA?
    Mit gæt er 9 måneder og 1 dag. Vestergaard er i mine øjne dog foran Østrøm og Khemdee til en central plads i forsvaret

    Leave a comment:


  • SAN
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg føler mig overbevist om at Breum er med. Han ligner bare allerede en der kan gøre en forskel. Det gør han ihverfald til træning. Min vurdering er at Breum om 20 kampe står foran Fenger(Hvis de stadig er her begge). Han er en rigtig venstrekant i vores system. Men vi skal altså lige have styr på hans kontrakt først
    Jeg tror han tager Opondos plads lige pt.
    Okosun kan koste Tarik pladsen og Jebali tager nok KLs plads i truppen. Han er helt ude og der går et stykke tid

    Hvor langt vil du vurdere at Vestergaard er fra at kunne blive 1. Reserve frem for AJA?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Jeg håber vi har Jebali tilbage som indskifter i weekenden. Okosun kan for min skyld godt gå på juleferie. Hans tilstedeværelse kommer nok til at koste Breum, eller Tarik i truppen, og det er bare trist i min bog.
    Hvad med KL, træner han med?
    Jeg føler mig overbevist om at Breum er med. Han ligner bare allerede en der kan gøre en forskel. Det gør han ihverfald til træning. Min vurdering er at Breum om 20 kampe står foran Fenger(Hvis de stadig er her begge). Han er en rigtig venstrekant i vores system. Men vi skal altså lige have styr på hans kontrakt først
    Jeg tror han tager Opondos plads lige pt.
    Okosun kan koste Tarik pladsen og Jebali tager nok KLs plads i truppen. Han er helt ude og der går et stykke tid

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træning 29/9

    idag var Jebali og Okosun igen med i det meste og Ryan med i dele af træningen. Opondo og Khemdee er stadig fraværende og Skjelvik fik en fridag efter mange minutter i benene.
    Breum var med igen og ligner bestemt en der er med fredag i en indskifter rolle.
    Jonathan Foss trænede med fra U19

    Der blev trænet løbe og spilmønstre, indlæg fra backs og rigtig meget afslutningstræning.
    Der blev også delt hold op og A holdet lignede det fra søndag hvor Kløve og JJ vekslede lidt

    Thomas Lindrup og Allan Reese var i Ådalen og mødes med Hemmingsen. Så der var nok møde med spillerforeningen. Der var god stemning så der er nok ingen problemer.

    Der blev desuden trænet frispark uden for feltet. Her er det uden tvivl Tarik der ser skarpest ud. Han er virkelig dygtig til det. Sabbi gjorde det også ok.

    Leif Rasmussen spillede målmand i en turnering der var i Ådalen og jeg tror de blev “fynske mestre” i noget Old boys. De kom med en pokal ihverfald
    Jeg håber vi har Jebali tilbage som indskifter i weekenden. Okosun kan for min skyld godt gå på juleferie. Hans tilstedeværelse kommer nok til at koste Breum, eller Tarik i truppen, og det er bare trist i min bog.
    Hvad med KL, træner han med?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Træning 29/9

    idag var Jebali og Okosun igen med i det meste og Ryan med i dele af træningen. Opondo og Khemdee er stadig fraværende og Skjelvik fik en fridag efter mange minutter i benene.
    Breum var med igen og ligner bestemt en der er med fredag i en indskifter rolle.
    Jonathan Foss trænede med fra U19

    Der blev trænet løbe og spilmønstre, indlæg fra backs og rigtig meget afslutningstræning.
    Der blev også delt hold op og A holdet lignede det fra søndag hvor Kløve og JJ vekslede lidt

    Thomas Lindrup og Allan Reese var i Ådalen og mødes med Hemmingsen. Så der var nok møde med spillerforeningen. Der var god stemning så der er nok ingen problemer.

    Der blev desuden trænet frispark uden for feltet. Her er det uden tvivl Tarik der ser skarpest ud. Han er virkelig dygtig til det. Sabbi gjorde det også ok.

    Leif Rasmussen spillede målmand i en turnering der var i Ådalen og jeg tror de blev “fynske mestre” i noget Old boys. De kom med en pokal ihverfald

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det er lidt skørt, det der med at JJ spiller på B-holdet for så, indtil videre, at spille på A-holdet på kampdagen. Jeg ser i hvert fald ikke formålet med det.

    Synes ikke, Kløve har imponeret som 6er. Han er bedst på kanten eller med flere defensive omkring sig. Men altså, han falder jo sjældent igennem og JJ har også haft et formdyk.
    Måske fordi JJ/Aron var hidtil den eneste kombination som fungerede på defensiv midtbane og AA vi opbygge og bringe en alternativ kombination på samme niveau.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det er lidt skørt, det der med at JJ spiller på B-holdet for så, indtil videre, at spille på A-holdet på kampdagen. Jeg ser i hvert fald ikke formålet med det.

    Synes ikke, Kløve har imponeret som 6er. Han er bedst på kanten eller med flere defensive omkring sig. Men altså, han falder jo sjældent igennem og JJ har også haft et formdyk.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Træning 25/9

    Det var en lidt decimeret trup idag. Jebali,Ryan,Opondo,Khemdee,Hylle og Okosun var ikke med i træningen. Så der var kun 18 markspillere incl Breum til rådighed. Heldigvis så start 11 plus dem der er tættest på helt klar ud.

    Efter de sædvanlige pasningsøvelser gik man over og trænede forsvar/angreb på 1/2 bane med specifik fokus på kampen imorgen.
    A-holdet var

    Hans Christian Bernat
    Nico Kasper Tver Jørgen
    Kløve Thrandasson
    Sabbi Frø Fenger
    Kadrii

    Så JJ var endnu engang på B-Holdet dagen før men det har jeg efterhånden set flere gange før. Det behøver ikke at betyde han starter ude. Men Fenger lignede en der skulle spille venstrekant.

    Efter dette var overstået blev der trænet defensive hjørnespark. Dem fra venstre havde forsvaret rigtig godt styr på men fra højre så det ikke super godt ud. Så Jørgen må gerne undgå lave for mange hjørne i morgen. Der blev desuden trænet en masse frispark og indlæg. Ingen der skillede sig ud men Brems slår altså nogle rigtige gode hjørnespark. Der sidder en god venstrefod på den knægt.
    Feher trænede indlæg og afslutninger med de unge til sidst og Østrøm bliver mere og mere skarp i den del også. Han var god

    Breum,AJA og Kløve stod over den sidste del. AJA har lidt med knæet. Jeg snakkede kort med Breum efter træning og han fortalte han var vredet om på en ankel i går dagens træning og havde lidt problemer. Det kunne man også godt se til sidst. Men hvis han blev klar var han udtaget. Jeg kunne godt forestille mig at man udtager 19-20 mand til i morgen og frasorterer før kampen.

    Desuden havde AA en samtale på ca 5-10 min med en tydelig frustreret Lieder. Det er ikke pænt at overhøre andre folks samtaler….. men det var tydeligt at Lieder ikke føler han bliver spillet rigtigt når han er på banen og føler at han skal have meget mere spilletid. Der blev diskuteret lidt frem og tilbage og begge fik deres taletid

    AA havde også en samtale med Mandé men det var svært at vide hvad det gik ud på. Men der var også lige noget der skulle afklares.

    Alt i alt en god dag


    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Laver en Update senere men vil da lige breake at Breum træner med idag selvom U19 spiller med FCK om et par timer i Kbh. Så…
    Fedt, så er der håb om at han får 3 minutter i morgen hvis kampen er afgjort

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Laver en Update senere men vil da lige breake at Breum træner med idag selvom U19 spiller med FCK om et par timer i Kbh. Så…

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    En lille kort træningsrapport fra et hurtig stop i Ådalen. Fik ikke set så meget da jeg fik nogle snakke med de gode drenge fra OBstruktion.

    Idag var det kun reserverne og en masse fra U19 der var til træning. Jebali trænede fuldt med og kunne måske være en joker til på søndag. Vi må se
    Hvad der undrede mig var at Kløve,AJA,Opondo og Ryan slet ikke trænede. Det virker lidt underligt når de havde fridag igår. Vi må håbe at de alle er friske og klar fredag efter en fridag imorgen.
    Ellers var det same same i øvelser. Små spil og en masse afslutningsøvelser

    Den var kort idag. Skete ikke det store

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
    Er det tilfældet så kunne man selvfølgelig godt argumentere for mere rotation. Omvendt skal vi heller ikke tages på sengen af en journalist som tager fuldstændig fejl. Vi skal gå 100% efter pokalen. Vi har set de senere år at mindre rangerende hold er løbet med den og det ville betyde helt vildt meget for klubben, hvis vi kunne være ligeså heldige

    Leave a comment:


  • koki66
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ifølge SFÅ i går forventer en journalist på lokalbladet at Helsingør stiller op med B-holdet da de har fokus på oprykning frem for pokalen.
    Og giver måske mening, da de skal spille igen fredag mod Hobro. Og de ligger jo godt til i Nordic Bet ligaen.

    Leave a comment:

Working...
X