Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningstråden 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Mickelson har spillet en del VB. Det er ikke optimalt at skifte side, men en mulighed. Jørgen trænger til konkurrence når både ham og Frø går i deres dovne mode så mangler holdet løbevillighed.
    Så hellere Nico på højre og Østrøm på venstre IMO

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Tænkte jeg også. Det hentyder at man ikke bygger særligt på Brems hvis han ikke får spilletid når Skjelvik er ude. Ved god at Østrøm er nu allerede langt mere erfaren og vil absolut ikke tale imod at give ham så meget spilletid som muligt men i hensigt af Brems betyder det faktisk at preferere en spiller som er "ude af position" allerede som hb og bruger ham endda nu på den "forkerte" side i sted af at prøve en ung som vb skolet talent.
    Men hvem ved. Vi er ja ret tyndt i midtforsvaret og hvis Juel, Tverskov eller Mickelson skulle udskiftes så er det vel Østrøm som ville overtager den ledige position hvad betyder at det er god muligt at få Brems på banen i aften.
    Mickelson har spillet en del VB. Det er ikke optimalt at skifte side, men en mulighed. Jørgen trænger til konkurrence når både ham og Frø går i deres dovne mode så mangler holdet løbevillighed.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Træning 30/10

    Ikke det mest sindsoprivende at berette om. Nico og JJ er desværre helt ude. Nu er der også en træning i morgen så det kan være, at de bare er blevet sparet helt men de var ikke engang på græs. Så de er yderst tvivlsomme. Ryan og Hylle er som altid ikke at se og Okosun træner ikke helt med. Så spørgsmålet er om han er helt klar også. Svært at vurdere. Khemdee,Magnus og Brems var også fraværende. De 2 sidste spiller U19 her 12.30
    Jebali er til gengæld med igen og har været det et lille stykke tid men ligner ikke en starter.

    Der blev efter en masse små øvelser spillet noget opspil hvor det godt kunne ligne at der var et A og et B hold. A holdet var som følger

    HC Bernat
    Ø Tver AJA Skjelvik
    Kløve Aron
    Sabbi Frø Opondo
    Fenger

    Lignede bestemt at Kadrii var sat af og KL ikke havde generobret sin plads. Der var absolut heller ingen jokes og smil fra deres side. Specielt KL lignede en meget mut gut. Man prøvede dog i et par opspil at ryste posen og bytte lidt rundt hvor Kadrii kom ind på 9`eren og Fenger på kanten. Så vi må se. Meget kan ændre sig.
    Men Fenger er tættere på den 9`er end længe.
    Det var kun Breum der var med fra U19 da de havde kamp her 12.30 hvor Brems jo skal spille og Obbekjær stadig er med.

    Til sidst var der noget afslutningsspil.

    Men ellers kan man godt se at de er inde i et stramt program. Der bliver ikke trænet som tidligere på sæsonen. Men kan dog ikke forstå man idag ikke trænede taktisk frem mod AGF i meget mere end 10 min. Han må mene at det kan klares i morgen.
    Men ellers var det dejligt at være tilbage i Ådalen på Bane 1. Satme noget sjovere end Falen

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træning 11/10

    Fantastisk dag i Ådalen. Solen skinnede og humøret var højt på banen.

    OC var i Ådalen og kom hen og snakkede med OBstruktion og undertegnede som stod sammen idag. Han havde det godt og var lige i Danmark for at besøge familie,venner og OB her i landskampspausen. Han følte bestemt at der var en mulighed for at han kan stå snart, men konkurrencen er hård og de er 5 målmænd i truppen.

    Kasper,Khemdee,Opondo og Skjelvik var tilbage i træning. Jørgen dog ikke på fuld tid. Jebali og Ryan har begge fået tilbagefald i deres genoptræning og er ikke tæt på at være klar. De var slet ikke på græs. Vi havde lidt U17 og U19 med da en del spillere manglede pga U-Landshold

    Efter de sædvanlige øvelser spillede man 11 mod 11 i lidt blandede hold og der blev scoret et par fine kasser

    Ellers blev der lavet special træning for både offensive og defensive spillere. Vestergaard prøvede også lidt frispark tilsidst men skal vi ikke bare blive enige om at han bør blive nede i forsvaret hvor han er god og lade andre sparke. Fenger så skarp ud idag

    Dagens højdepunkt for os tilskuere var en lille slags vollybold øvelse hvor man jo så kun måtte sparke,heade og bruge brystet inden man efter 3-4 indbyrdes afleveringer lagde den over på den anden side. Den er lidt kringlet at forklare men den var super sjov at kigge på og vi blev også et par gange involveret i lidt linjedommer arbejde når der var lidt tvivl. Kasper Larsen var ikke helt tilfreds med den ene af kendelserne ihverfald
    Efter en klar føring i starten til de unge(Khemdee,Vestergaard og Brems) blev de slået på målstregen med 11-10 af de gamle(Nico,Kasper og Tverskov). Der blev godt nok hånet lidt frem og tilbage. Det var sgu sjovt

    Men det er alt for tidligt at spå om holdet på søndag
    Det lyder sgu hyggeligt.

    Mon ikke det bliver

    Fenger---Frø---Kløve

    Bag Bashkim, jeg kan ikke rigtigt forestille mig andet. Og så med indhop til Breum og Opondo.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træning 11/10

    Fantastisk dag i Ådalen. Solen skinnede og humøret var højt på banen.

    OC var i Ådalen og kom hen og snakkede med OBstruktion og undertegnede som stod sammen idag. Han havde det godt og var lige i Danmark for at besøge familie,venner og OB her i landskampspausen. Han følte bestemt at der var en mulighed for at han kan stå snart, men konkurrencen er hård og de er 5 målmænd i truppen.

    Kasper,Khemdee,Opondo og Skjelvik var tilbage i træning. Jørgen dog ikke på fuld tid. Jebali og Ryan har begge fået tilbagefald i deres genoptræning og er ikke tæt på at være klar. De var slet ikke på græs. Vi havde lidt U17 og U19 med da en del spillere manglede pga U-Landshold

    Efter de sædvanlige øvelser spillede man 11 mod 11 i lidt blandede hold og der blev scoret et par fine kasser

    Ellers blev der lavet special træning for både offensive og defensive spillere. Vestergaard prøvede også lidt frispark tilsidst men skal vi ikke bare blive enige om at han bør blive nede i forsvaret hvor han er god og lade andre sparke. Fenger så skarp ud idag

    Dagens højdepunkt for os tilskuere var en lille slags vollybold øvelse hvor man jo så kun måtte sparke,heade og bruge brystet inden man efter 3-4 indbyrdes afleveringer lagde den over på den anden side. Den er lidt kringlet at forklare men den var super sjov at kigge på og vi blev også et par gange involveret i lidt linjedommer arbejde når der var lidt tvivl. Kasper Larsen var ikke helt tilfreds med den ene af kendelserne ihverfald
    Efter en klar føring i starten til de unge(Khemdee,Vestergaard og Brems) blev de slået på målstregen med 11-10 af de gamle(Nico,Kasper og Tverskov). Der blev godt nok hånet lidt frem og tilbage. Det var sgu sjovt

    Men det er alt for tidligt at spå om holdet på søndag
    Ærgerligt Jebali ikke bliver klar. Spændende bliver det hvad man finder på i stedet for Sabbi. Uanset hvad kommer tmdet til at ændre vores udtryk en anelse, for uanset hvad vi bringer, så får vi ikke den fart og den udfordringslyst Sabbi bringer hver kamp. Forhåbentlig kan det give Nico lidt mere frihed til at skyde med frem. Han virker ret rap på fødderne, så tror bestemt han vil være en mundfuld derovre. Måske en klog spiller som Kløve foran sig kan bringe ham frem, da han nok skal tage sin del af returløbende. Uanset hvad er det dog en svaghed vi må undvære vores bedste man hidtil i sæsonen.
    Derudover er det positivt spillere som Jørgen, Opondo og Kasper ligner de er tilbage. Det begyndte at se lidt bekymrende ud før landskampapausen, så godt vi har holdt yderligere skader bag os og fået lappet et par stykker sammen inden den sidste del af efteråret her, hvor nogen vil begynde at se slidte ud.
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træning 11/10

    Fantastisk dag i Ådalen. Solen skinnede og humøret var højt på banen.

    OC var i Ådalen og kom hen og snakkede med OBstruktion og undertegnede som stod sammen idag. Han havde det godt og var lige i Danmark for at besøge familie,venner og OB her i landskampspausen. Han følte bestemt at der var en mulighed for at han kan stå snart, men konkurrencen er hård og de er 5 målmænd i truppen.

    Kasper,Khemdee,Opondo og Skjelvik var tilbage i træning. Jørgen dog ikke på fuld tid. Jebali og Ryan har begge fået tilbagefald i deres genoptræning og er ikke tæt på at være klar. De var slet ikke på græs. Vi havde lidt U17 og U19 med da en del spillere manglede pga U-Landshold

    Efter de sædvanlige øvelser spillede man 11 mod 11 i lidt blandede hold og der blev scoret et par fine kasser

    Ellers blev der lavet special træning for både offensive og defensive spillere. Vestergaard prøvede også lidt frispark tilsidst men skal vi ikke bare blive enige om at han bør blive nede i forsvaret hvor han er god og lade andre sparke. Fenger så skarp ud idag

    Dagens højdepunkt for os tilskuere var en lille slags vollybold øvelse hvor man jo så kun måtte sparke,heade og bruge brystet inden man efter 3-4 indbyrdes afleveringer lagde den over på den anden side. Den er lidt kringlet at forklare men den var super sjov at kigge på og vi blev også et par gange involveret i lidt linjedommer arbejde når der var lidt tvivl. Kasper Larsen var ikke helt tilfreds med den ene af kendelserne ihverfald
    Efter en klar føring i starten til de unge(Khemdee,Vestergaard og Brems) blev de slået på målstregen med 11-10 af de gamle(Nico,Kasper og Tverskov). Der blev godt nok hånet lidt frem og tilbage. Det var sgu sjovt

    Men det er alt for tidligt at spå om holdet på søndag
    Tak for informationerne. Ærgerligt med Jebali og Ryan og så er det endnu mere beroligende at vi hentede Nico. Ellers ville det være meget tyndt op backpositionerne. Frø spillede sig op som 10er fra kamp til kamp og selvom ville meget gerne have Jebali med mod Randers pga hans fysiske styrke og evner at holde fast i bolden så kan vi klare det også uden ham.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Tak for reportagen. Frø tager vel oplagt 10eren, når Jebali fortsat er ude. Fenger kan for mig at se lige så vel spille højre- som venstrekant, og så kunne man jo klemme Breum ind, jf. Sabbis karantæne.

    Men mon ikke det bliver Kløve.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Træning 11/10

    Fantastisk dag i Ådalen. Solen skinnede og humøret var højt på banen.

    OC var i Ådalen og kom hen og snakkede med OBstruktion og undertegnede som stod sammen idag. Han havde det godt og var lige i Danmark for at besøge familie,venner og OB her i landskampspausen. Han følte bestemt at der var en mulighed for at han kan stå snart, men konkurrencen er hård og de er 5 målmænd i truppen.

    Kasper,Khemdee,Opondo og Skjelvik var tilbage i træning. Jørgen dog ikke på fuld tid. Jebali og Ryan har begge fået tilbagefald i deres genoptræning og er ikke tæt på at være klar. De var slet ikke på græs. Vi havde lidt U17 og U19 med da en del spillere manglede pga U-Landshold

    Efter de sædvanlige øvelser spillede man 11 mod 11 i lidt blandede hold og der blev scoret et par fine kasser

    Ellers blev der lavet special træning for både offensive og defensive spillere. Vestergaard prøvede også lidt frispark tilsidst men skal vi ikke bare blive enige om at han bør blive nede i forsvaret hvor han er god og lade andre sparke. Fenger så skarp ud idag

    Dagens højdepunkt for os tilskuere var en lille slags vollybold øvelse hvor man jo så kun måtte sparke,heade og bruge brystet inden man efter 3-4 indbyrdes afleveringer lagde den over på den anden side. Den er lidt kringlet at forklare men den var super sjov at kigge på og vi blev også et par gange involveret i lidt linjedommer arbejde når der var lidt tvivl. Kasper Larsen var ikke helt tilfreds med den ene af kendelserne ihverfald
    Efter en klar føring i starten til de unge(Khemdee,Vestergaard og Brems) blev de slået på målstregen med 11-10 af de gamle(Nico,Kasper og Tverskov). Der blev godt nok hånet lidt frem og tilbage. Det var sgu sjovt

    Men det er alt for tidligt at spå om holdet på søndag

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Bliver det opstillingen så er vores venstre side helt og aldeles afmonteret og blodfattig uden venstrekant og uden venstre back. Oveni kan det vel konstateres at Brems blot er trupfyld som det også fremgår af OB app’en hvor han bare er et ansigt på trøje nummer 18, man gider end ikke skrive mål og vægt på ham.
    Tænkte jeg også. Det hentyder at man ikke bygger særligt på Brems hvis han ikke får spilletid når Skjelvik er ude. Ved god at Østrøm er nu allerede langt mere erfaren og vil absolut ikke tale imod at give ham så meget spilletid som muligt men i hensigt af Brems betyder det faktisk at preferere en spiller som er "ude af position" allerede som hb og bruger ham endda nu på den "forkerte" side i sted af at prøve en ung som vb skolet talent.
    Men hvem ved. Vi er ja ret tyndt i midtforsvaret og hvis Juel, Tverskov eller Mickelson skulle udskiftes så er det vel Østrøm som ville overtager den ledige position hvad betyder at det er god muligt at få Brems på banen i aften.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træning 30/9

    Der var en del tilskuere i Ådalen idag. Peter Feher havde tabt et væddemål med OBstruktion så der var rundstykker og brunsvigerkage på bordet

    Øvelserne er det samme. Så ikke meget nyt der. Der blev fokuseret på i morgen selvfølgelig.

    Ryan,Khemdee,KL og Skjelvik var slet ikke at se. Hylle giver sig selv. Opondo trænede let sammen med fyssen så det ligner der går et godt stykke tid. Breum var med igen og er 100% med i morgen. Jebali trænede også med men er altså ikke helt klar.
    Jebali,fyssen og AA havde en samtale efter træning hvor der blev snakket om hans højre baglår. Så det bliver en sidste øjebliks beslutning i morgen. Så der blev nok udtaget 19-20 spillere hvis der er tvivl om ham og Skjelvik.

    Østrøm spillede VB idag og gjorde det fint. Så det ligner han er foran Brems hvis Jørgen ikke er klar imorgen. Ellers lignede holdet sig selv. Tror JJ starter inde.

    Lieder vandt en afslutnings øvelse og var helt oppe og ringe over sig selv. Som den eneste altså. U17 målmanden sebastian dalby willie deltog i målmandstræningen.

    Mit gæt til start 11 i morgen er

    Hans Christian Bernat
    Nico AJA Tver Østrøm
    Thrandarsson JJ
    Sabbi Frø Fenger
    Kadrii

    Men man ved aldrig med ham AA. Vestergaard stadig ikke med i truppen
    Bliver det opstillingen så er vores venstre side helt og aldeles afmonteret og blodfattig uden venstrekant og uden venstre back. Oveni kan det vel konstateres at Brems blot er trupfyld som det også fremgår af OB app’en hvor han bare er et ansigt på trøje nummer 18, man gider end ikke skrive mål og vægt på ham.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Træning 30/9

    Der var en del tilskuere i Ådalen idag. Peter Feher havde tabt et væddemål med OBstruktion så der var rundstykker og brunsvigerkage på bordet

    Øvelserne er det samme. Så ikke meget nyt der. Der blev fokuseret på i morgen selvfølgelig.

    Ryan,Khemdee,KL og Skjelvik var slet ikke at se. Hylle giver sig selv. Opondo trænede let sammen med fyssen så det ligner der går et godt stykke tid. Breum var med igen og er 100% med i morgen. Jebali trænede også med men er altså ikke helt klar.
    Jebali,fyssen og AA havde en samtale efter træning hvor der blev snakket om hans højre baglår. Så det bliver en sidste øjebliks beslutning i morgen. Så der blev nok udtaget 19-20 spillere hvis der er tvivl om ham og Skjelvik.

    Østrøm spillede VB idag og gjorde det fint. Så det ligner han er foran Brems hvis Jørgen ikke er klar imorgen. Ellers lignede holdet sig selv. Tror JJ starter inde.

    Lieder vandt en afslutnings øvelse og var helt oppe og ringe over sig selv. Som den eneste altså. U17 målmanden sebastian dalby willie deltog i målmandstræningen.

    Mit gæt til start 11 i morgen er

    Hans Christian Bernat
    Nico AJA Tver Østrøm
    Thrandarsson JJ
    Sabbi Frø Fenger
    Kadrii

    Men man ved aldrig med ham AA. Vestergaard stadig ikke med i truppen
    Hvad er det ærgerligt med Ryan. Håbede han var på vej at komme i gang igen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Træning 30/9

    Der var en del tilskuere i Ådalen idag. Peter Feher havde tabt et væddemål med OBstruktion så der var rundstykker og brunsvigerkage på bordet

    Øvelserne er det samme. Så ikke meget nyt der. Der blev fokuseret på i morgen selvfølgelig.

    Ryan,Khemdee,KL og Skjelvik var slet ikke at se. Hylle giver sig selv. Opondo trænede let sammen med fyssen så det ligner der går et godt stykke tid. Breum var med igen og er 100% med i morgen. Jebali trænede også med men er altså ikke helt klar.
    Jebali,fyssen og AA havde en samtale efter træning hvor der blev snakket om hans højre baglår. Så det bliver en sidste øjebliks beslutning i morgen. Så der blev nok udtaget 19-20 spillere hvis der er tvivl om ham og Skjelvik.

    Østrøm spillede VB idag og gjorde det fint. Så det ligner han er foran Brems hvis Jørgen ikke er klar imorgen. Ellers lignede holdet sig selv. Tror JJ starter inde.

    Lieder vandt en afslutnings øvelse og var helt oppe og ringe over sig selv. Som den eneste altså. U17 målmanden sebastian dalby willie deltog i målmandstræningen.

    Mit gæt til start 11 i morgen er

    Hans Christian Bernat
    Nico AJA Tver Østrøm
    Thrandarsson JJ
    Sabbi Frø Fenger
    Kadrii

    Men man ved aldrig med ham AA. Vestergaard stadig ikke med i truppen

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg syntes simpelthen ikke at Fenger fylder nok som enlig 9`er på toppen. Han vil passe bedst i et 2 mands angreb. På kanten ser jeg heller ikke den store fremtid for ham desværre. Her tror jeg meget mere på Breum.
    Jeg håber selvfølgelig vi forlænger, men har pt desværre svært ved at se den store karriere plan for ham i det system vi spiller nu
    Det er vel kun Frø og Sabbi der sådan rigtigt har haft gavn af systemskiftet
    Men har han fået en reel chance? Det mener jeg ikke.

    Jeg er heller ikke sikker på Fengers potentiale. Det er muligt, niveauet ikke er der. OB har desværre en historik med unge spillere, der blomstrer op andre steder, og jeg synes ikke Fenger har fået nok chancer på 9eren til at vi kan sige hverken fugl eller fisk.

    Onde tunger vil jo også hævde, at vores nuværende 9er heller ikke fylder meget.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg synes, det er synd, at man helt kategorisk ikke giver Fenger spilletid som 9er. Det er jo dét, han er. Jeg var åben for at prøve ham af på den kant, men indtil videre er det tydeligt, at det ikke er en succes. Han vidste det der ubestemmelige angriber-gen, da han kom ind på holdet, og jeg synes, han har fortjent reelle minutter på den plads, inden man kan vurdere, hvad der er op og ned. Vi har før ladet guld gå.

    Ikke at jeg siger, at Fenger er det. Jeg er i tvivl. På kanten ser jeg ikke det store potentielle. Men han gjorde det altså så godt som spidsangriber i en periode, at jeg synes det er fagligt urimeligt, hvis han ikke får chancen der igen på et tidspunkt.

    Breum gjorde et blandet indhop sidst. Én rigtig god aktionen, et par sikre aktioner, ét dumt boldtab. Helt forventeligt med så ung en spiller. Jeg håber på så mange minutter som muligt mod Vejle.
    Jeg syntes simpelthen ikke at Fenger fylder nok som enlig 9`er på toppen. Han vil passe bedst i et 2 mands angreb. På kanten ser jeg heller ikke den store fremtid for ham desværre. Her tror jeg meget mere på Breum.
    Jeg håber selvfølgelig vi forlænger, men har pt desværre svært ved at se den store karriere plan for ham i det system vi spiller nu
    Det er vel kun Frø og Sabbi der sådan rigtigt har haft gavn af systemskiftet

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg synes, det er synd, at man helt kategorisk ikke giver Fenger spilletid som 9er. Det er jo dét, han er. Jeg var åben for at prøve ham af på den kant, men indtil videre er det tydeligt, at det ikke er en succes. Han vidste det der ubestemmelige angriber-gen, da han kom ind på holdet, og jeg synes, han har fortjent reelle minutter på den plads, inden man kan vurdere, hvad der er op og ned. Vi har før ladet guld gå.

    Ikke at jeg siger, at Fenger er det. Jeg er i tvivl. På kanten ser jeg ikke det store potentielle. Men han gjorde det altså så godt som spidsangriber i en periode, at jeg synes det er fagligt urimeligt, hvis han ikke får chancen der igen på et tidspunkt.

    Breum gjorde et blandet indhop sidst. Én rigtig god aktionen, et par sikre aktioner, ét dumt boldtab. Helt forventeligt med så ung en spiller. Jeg håber på så mange minutter som muligt mod Vejle.

    Leave a comment:

Working...
X