Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Den her sætning er lidt bemærkelsesværdig i den officielle vurdering af transfervinduet:
    "Der er dog flere lande, hvor vinduet endnu ikke er lukket, og derfor er det en mulighed, at der er OB-spillere, der skal i aktion for andre klubber i foråret, hvis det kan gavne deres udvikling."
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/wesstr...ansfervinduet/

    Brems og Khemdee er vel de mest oplagte emner her...
    AJA er da så vidt jeg husker den eneste der har måtte lægge øre til at han godt kan se sig om efter et andet sted så han må også med i puljen der.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      AJA er da så vidt jeg husker den eneste der har måtte lægge øre til at han godt kan se sig om efter et andet sted så han må også med i puljen der.
      Men mon dog OB kærer sig synderligt for hvad der vil gavne hans udvikling? Det er muligt det er en overfortolkning, når nu det ikke er et citat fra hverken MH eller BW, men jeg læser det klart som en hentydning om, at man stadig arbejder på at få udlejet et talent eller to.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Den her sætning er lidt bemærkelsesværdig i den officielle vurdering af transfervinduet:
        "Der er dog flere lande, hvor vinduet endnu ikke er lukket, og derfor er det en mulighed, at der er OB-spillere, der skal i aktion for andre klubber i foråret, hvis det kan gavne deres udvikling."
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/wesstr...ansfervinduet/

        Brems og Khemdee er vel de mest oplagte emner her...
        Eller er der et salg af Sander stadig i spil? Er det norske vindue allerede lukket?
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/wesstr...ansfervinduet/
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Ja, man kunne altid have ønsket sig mere, men generelt synes jeg egentlig også, det var fint at få spillere ind til VB og CB, som forhåbentlig kan bygges på. Vores centrale midtbane ser sårbar ud og mangler noget, men ud over det kunne jeg ikke have ønsket meget mere. Så 'godkendt' er jeg enig i.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Ja, man kunne altid have ønsket sig mere, men generelt synes jeg egentlig også, det var fint at få spillere ind til VB og CB, som forhåbentlig kan bygges på. Vores centrale midtbane ser sårbar ud og mangler noget, men ud over det kunne jeg ikke have ønsket meget mere. Så 'godkendt' er jeg enig i.
              Har det på samme måde. Vi startede oprydningen og hentede to forsvarsspiller ind som øger i hvert fald konkurrencesituationen i den bagerste kæde, hvad især i hensigt af Skjelvik var absolut nødvendigt. Og det er unge spiller med udviklingspotentiake vi hentede hvad er fornuftigt og passer med strategien Okosun og AJA videre og en stærk 6er ind ville have været perfekt. Så bliver vi sårbar og ret afhængigt af Aron. Hvis han bliver skadet så bliver det rigtig vanskeligt på midtbanen. Men du får aldrig 100% og der var langt værre transfervinduer i OB i de sidste år.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Skriver han ikke bare, at han ikke har en fantastisk acceleration, hvad der kan være et issue overfor hurtige kantspillere? Derfor kan man jo godt lave mange højintense løb. Når han samtidig siger, at "hans udholdenhed er fænomenal, og han er garant for at kunne løbe i dagevis op og ned af venstrekanten" synes jeg altså ikke det lyder som en spiller, der ikke kan tage sine højintense løb. Om hans landsholdsdebut siger han også: "Han erobrede bolde med power og aggressivitet højt oppe på banen og var en vigtig figur i Australiens boldbesiddelse og pres." Det lyder da om noget som en spiller, der passer ind i strategien.
                Jeg definerer højintense løb som nogen der er hurtige på de første meter, i modsætning til lavintense som en der kan løbe i dagevis (løb i dagevis kan naturligt ikke være højintensivt).

                Det er rigtigt, at journalisten er noget selvmodsigende. Det er i sig selv nok en god grund til at afvente dommen til vi selv kan få syn for sagen :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                  Lidt en overfortolkning? I en rekrutteringsproes får man ikke alt man ønsker, men måske tilfører man noget andet. Ham her virker til at opfylde 8 af 10 parametre, så i sidste ende er spørgsmålet vel kun om han er/bliver god nok?

                  I dette vindue er jeg mere bekymret over det man ikke har gjort end det man har gjort.
                  Det er altid nemmere at være begejstrede for det vi ikke kender i fodboldtransfers end det vi kender :-)

                  Min pointe var egentlig blot, at de ekstremt få ting, hvor det var lykkedes at tvinge et nogenlunde konkret svar på hvad vores strategi og spilidentitet var, er det som den pågældende journalist mener den pågældende spiller er dårligst til.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Eller er der et salg af Sander stadig i spil? Er det norske vindue allerede lukket?
                    31. marts
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

                      Tarik har på intet tidspunkt vist noget der skulle udløse en forlængelse...tværtimod.... hvor Hylle har vist det- så der kunne man godt forlænge med 1 års tid så han kan vise om han stadigt har niveau
                      Du skal ikke blive overrasket hvis Tarik får en forlængelse…

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Du skal ikke blive overrasket hvis Tarik får en forlængelse…
                        Jeg har nu heller aldrig forstået på dig og de andre der er dernede at Tarik er så dårlig.

                        Tarik får (læs: har fået) mere spilletid end f.eks. Brems, Khemdee og Vestergaard.

                        Så håber vi forlænger med Tarik og Hylle.
                        Har Hylle beholdt sin acceleration og topspeed kan han godt komme ind og blive vigtigt.

                        Comment


                          Hvis man frygter for Arons skader kunne man vel hente lidt support ind på den korte bane. Der er trods alt en pokalfinale at spille for.

                          https://www.transfermarkt.com/mohame.../spieler/56375
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Hvis man frygter for Arons skader kunne man vel hente lidt support ind på den korte bane. Der er trods alt en pokalfinale at spille for.

                            https://www.transfermarkt.com/mohame.../spieler/56375
                            Ville ikke gøre mig noget. Mon ikke han stadig kan bidrage på trods af sin alder i en enkelt sæson. Han var en fornøjelse sidst

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvis man frygter for Arons skader kunne man vel hente lidt support ind på den korte bane. Der er trods alt en pokalfinale at spille for.

                              https://www.transfermarkt.com/mohame.../spieler/56375
                              Forhåbentlig rækker Arons skade ikke så langt ind i foråret, det er trods alt først sidst i april de her pokalkampe spilles. En markant årsag til at have Ibrahimagic på kontrakt må vel også være at han kan træde til, når skader opstår. Det ville da være et lille skår i historien om at vi satser på akademiet, hvis vi henter en 34-årig ind på en korttidskontrakt, så vi ikke risikerer de unge kommer til at spille, nu når en af profilerne er ude i længere tid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Du skal ikke blive overrasket hvis Tarik får en forlængelse…
                                Nej ...Det vil ikke overraske mig men det er den slags som ikke får os ud af middelmådigheden......just saying

                                Comment

                                Working...
                                X