Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jens Jakob Thomasen er ifølge fyens.dk tæt på et skifte til Fortuna Düsseldorf

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg
      Jens Jakob Thomasen er ifølge fyens.dk tæt på et skifte til Fortuna Düsseldorf
      Har du adgang til artikelteksten? Og i så fald: er der noget nyt/konkret eller er det bare de tidligere rygter, de videregiver?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Har du adgang til artikelteksten? Og i så fald: er der noget nyt/konkret eller er det bare de tidligere rygter, de videregiver?
        Primært rygter - tilsat lidt fra en lokal avis Rheinische Post

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Har du adgang til artikelteksten? Og i så fald: er der noget nyt/konkret eller er det bare de tidligere rygter, de videregiver?
          Der beskrives ikke noget der er mere sikkert end andet. De citerer et tysk medie for at have set sig lun på ham, da de mangler en spiller der tager ansvar og kan sætte struktur på spillet. Derudover virker det logisk at de selvfølgelig vil have ham omgående, da de kæmper for livet i den næstbedste række.

          Jeg synes det lugter at OB egentlig gerne vil sælge JJT, men at den er på hans banehalvdel. Mon ikke han f.eks. er interesseret i en fordelagtig klausul, såfremt klubben nu skulle rykke ned i 3. bundesliga.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Har du adgang til artikelteksten? Og i så fald: er der noget nyt/konkret eller er det bare de tidligere rygter, de videregiver?
            Det er lidt halvsludder fra Abildtrup.

            Et par elementer
            - Det er sandsynligt at han skifter nu, fordi OB vil være nødsaget til at stille sig tilfreds med en lille overgangssum, fordi han har kontraktudløb til sommer (intet fokus på, at det er ret kritisk at skille sig af med sin anfører og stort set eneste halv-sekser på transfervinduets sidste dag uden erstatning)

            - så skriver han om tyskundervisning i den stråtækte

            - at tysk fodbold ikke er kendt for at være bedre spillemæssigt end dansk (ingen forskel på 1. Og 2. Bundesliga nævnes her)

            - tysk fodbold vil være et godt match for JJT fordi det handler om “hele presset, tempoet og hårdheden” - (altså at det skulle gavne JJT og ingen refleksioner over, om det er et problem at det der er vigtigst at kunne i Tyskland er de egenskaber JJT er svagest på)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg
              Nicolaj Jørgensen fritstillet i Tyrkiet. Han er kun 31 år, ham så jeg gerne i OB - Umiddelbart lugter det af FCK, hvis det er DK, men de har trods alt lige hentet to nye angribere. Holland måske...
              Han røg så til FCK !

              Hvad skal de snart med alle de offensive spillere ?

              Comment


                Kunne godt forestille mig en semi-hektisk eftermiddag/aften i Ådalen.

                Man arbejder på at få Ayo videre, AJA har udløb og er ikke en man vil holde på, det samme med JJT der meldes tæt på Fortuna Düsseldorf.

                Det må alligevel betyde noget aktivitet ind, hvis man får held med ovenstående?

                En central midt må være oplagt at kigge efter i hvert fald.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Kunne godt forestille mig en semi-hektisk eftermiddag/aften i Ådalen.

                  Man arbejder på at få Ayo videre, AJA har udløb og er ikke en man vil holde på, det samme med JJT der meldes tæt på Fortuna Düsseldorf.

                  Det må alligevel betyde noget aktivitet ind, hvis man får held med ovenstående?

                  En central midt må være oplagt at kigge efter i hvert fald.
                  Én spiller indgående forhandles der på nuværende tidspunkt med, hvad jeg hørte for lidt siden
                  Kan dog ikke bekræfte om et salg er nødvendigt før en tilgang er mulig

                  Comment


                    Kunne være godt at få solgt Ayo, han har trods alt lang tid til kontraktudløb og også den af de 3 (også AJA og JJT) der har haft længst til spilletid.

                    AJA, der er jeg sådan lidt, selvfølgelig skal vi ikke forlænge, men bliver han, så er jeg overbevist han nok skal få mange minutter i foråret, nok ikke som starter, men han skal nok snige sig på banen ofte.

                    JJT, alt afhænger af alternativerne, vi skal ikke sælge ham uden erstatning. Med rette erstatning må han dog gerne ryge for peanuts, tror han er væk til sommer alligevel.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                      Én spiller indgående forhandles der på nuværende tidspunkt med, hvad jeg hørte for lidt siden
                      Kan dog ikke bekræfte om et salg er nødvendigt før en tilgang er mulig
                      Spændende!! Kan du evt afslører om et er en central midtbane der forhandles om? (rent logisk burde det være den position der forhandles om)

                      Comment


                        Det blev så EFB der tog ham der var spottet i billund igår

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Det blev så EFB der tog ham der var spottet i billund igår
                          Var heller ikke imponeret efter jeg havde været forbi "sandhedsvidnet" transfermarkt, men til næstbedste række kan han måske være fin nok.

                          Comment


                            Der har været snakket om Patrick O og nu bliver han hjemme fra GF's træningslejr, fordi et klubskifte er undervejs.

                            Comment


                              Ja det skulle ikke undre mig

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...traeningslejr/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

                                Spændende!! Kan du evt afslører om et er en central midtbane der forhandles om? (rent logisk burde det være den position der forhandles om)
                                Det var det indtryk jeg fik i hvert fald

                                Comment

                                Working...
                                X