Oprindeligt indsendt af Jeppetoje
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Giver god mening. Så mangler vi bare at få Okosun lejet ud/solgt og derved gøre plads til lidt nyt centralt eller på 9`eren hvis man kan finde noget der er bedre end det vi har i forvejenLast edited by Online; 31-01-2022, 11:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.
Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg har lige sms`et med min VB kontakt. Han siger de går efter at leje en angriber i FCK men at det ikke er så nemt da flere af dem uden for Top6 også vil leje ham. Også dem med flere penge end os.
Tænker det er Kamil W. Mon også vi er med her? Han vidste det ikke konkret
Comment
-
Lyder ikke til, at JJ er på vej videre lige nu:
"Ved dagens OB-træning er Jens Jakob Thomasen ikke til stede, men som Stemmer Fra Ådalen forstår det, er det ikke på grund af en forestående transfer. Jens Jakob Thomasen fokuserer således på det sportslige i den næste tid.
“OB og jeg er i løbende dialog, og det er stadig åbent, hvad der kommer til at ske. Der er ikke truffet en beslutning. Jeg kan ikke sige meget mere end det. Tiden må vise, hvad der sker. Mit eneste fokus lige nu er at levere en god pre-season frem mod forårssæsonen. Der er kommet nogle nye folk ind, og det bliver spændende at se dem og møde dem. Jeg glæder mig til vores træningslejr,” siger Jens Jakob Thomasen med henvisning til OB’s træningslejr i Tyrkiet."
https://obstemmer.dk/thomasen-efter-...alt-er-aabent/
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlægLyder ikke til, at JJ er på vej videre lige nu:
"Ved dagens OB-træning er Jens Jakob Thomasen ikke til stede, men som Stemmer Fra Ådalen forstår det, er det ikke på grund af en forestående transfer. Jens Jakob Thomasen fokuserer således på det sportslige i den næste tid.
“OB og jeg er i løbende dialog, og det er stadig åbent, hvad der kommer til at ske. Der er ikke truffet en beslutning. Jeg kan ikke sige meget mere end det. Tiden må vise, hvad der sker. Mit eneste fokus lige nu er at levere en god pre-season frem mod forårssæsonen. Der er kommet nogle nye folk ind, og det bliver spændende at se dem og møde dem. Jeg glæder mig til vores træningslejr,” siger Jens Jakob Thomasen med henvisning til OB’s træningslejr i Tyrkiet."
https://obstemmer.dk/thomasen-efter-...alt-er-aabent/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Det kan vel næsten kun være Kamil Wilczek, ellers er det Luther Singh eller en af deres 6-7 nye offensive spillere. KW ville være et powermove - men et meget dyrt power move - Han får angiveligt 5 mil om året.
Comment
-
Ja han sagde at han var “fucking dyr”. Tror det er Kamil men er ikke sikker. Men tvivler om det kan blive til noget for danske bundklubber med den løn
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-kontrakten/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
Comment
-
Mon ikke han har fået et pænt gyldent håndtryk…
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Victor2 Se indlægVille det være helt tosset hvis OB gik efter Wilczek ?? Bashkim er skadet ( ved dog ikke i hvilket omfang ) og Wilczek har jo før lavet mål i Odense , hvorfor så ikke blive ved med det , bare for OB istedet for BIF/FCK :) kunne godt se ham i striwet trøje i 1½ sæson
Comment
Comment