Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

    Men ville du følge en tilfældig dansk klub på IG.......hvis du spiller i Spartak S
    Intet er tilfældigt - heller ikke OB.
    Han er nok venner med Ivancevic. Derfor har han læst lidt om klubben. Set at vi har fået en strategi og tilgang af BW.
    Som det fornuftige menneske, han sikkert er, har han indset, at det er en klub på vej frem.
    Og om et par år går han benhårdt efter formandsposten i Striwerne International

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det blev FC Emmen i Holland der får fornøjelsen af Lieder
      Jeg kender et fedt hotel i udkanten af Emmen, hvis du vil ned og se ham i kamp

      Boede i den afrikanske suite, da vi bestilte i sidste øjeblik til en meget lav pris

      African suite - Hotel Emmen
      Last edited by Online; 28-01-2022, 12:30.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg kender et fedt hotel i udkanten af Emmen, hvis du vil ned og se ham i kamp

        Boede i den afrikanske suite, da vi bestilte i sidste øjeblik til en meget lav pris

        African suite - Hotel Emmen
        Arghhhh deeeet… Bliver nok ikke for hans skyld at jeg tager til Emmen. Mm hans kæreste er headliner i en Ms Wet T-Shirt konkurrence samtidig…

        Comment


          Niclas Vestby fra u17 på akademiet, er på vej til Esbjerg. Han skulle angiveligt underskrive en kontrakt med dem i løbet af næste uge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Arghhhh deeeet… Bliver nok ikke for hans skyld at jeg tager til Emmen. Mm hans kæreste er headliner i en Ms Wet T-Shirt konkurrence samtidig…
            Men så skal du vel svinge til venstre efter grænsen for at ramme Bukarest

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Hent Bendtner Se indlæg
              Niclas Vestby fra u17 på akademiet, er på vej til Esbjerg. Han skulle angiveligt underskrive en kontrakt med dem i løbet af næste uge.
              Som leje eller klubskifte? Ved ikke om han er på ungdomskontrakt men det troede jeg at alle akademispillere var ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Men så skal du vel svinge til venstre efter grænsen for at ramme Bukarest
                Hun kunne jo lige være på besøg eller nowet…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Som leje eller klubskifte? Ved ikke om han er på ungdomskontrakt men det troede jeg at alle akademispillere var ..
                  Mener ikke at han er på kontrakt. Det er bestemt ikke alle der er. Så det er nok fordi OB vil tilbyde ham en gætter jeg på. Og han ikke får meget spilletid generelt på vores rigtig talentfulde U17

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Som leje eller klubskifte? Ved ikke om han er på ungdomskontrakt men det troede jeg at alle akademispillere var ..
                    Han har ikke kontrakt, men det er et klubskifte til Esbjerg der er på vej. Spilletiden har dog heller ikke været den helt store...

                    Comment


                      BW forventet at Sander bliver: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ander-svendsen

                      Comment


                        Iflg. bold.dk bliver Joel King præsenteret i morgen.

                        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ustralsk-back/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                          Iflg. bold.dk bliver Joel King præsenteret i morgen.

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ustralsk-back/
                          Lad os håbe, han tiltræder med det samme. Så mangler vi bare en hardhitter på defensiv midt i stedet for JJ. Synes desværre det var tydeligt igen i går mod Silkeborg.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Lad os håbe, han tiltræder med det samme. Så mangler vi bare en hardhitter på defensiv midt i stedet for JJ. Synes desværre det var tydeligt igen i går mod Silkeborg.
                            Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.

                            Comment


                              ...og en signing af Kraev, så Frøkjær kan blive aflastet, når de defensive pligter igen har suget alt ud af ham (bare et gratis tip BW)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                ...og en signing af Kraev, så Frøkjær kan blive aflastet, når de defensive pligter igen har suget alt ud af ham (bare et gratis tip BW)
                                Det ville i sidste ende betyde mindre spilletid til en som Breum - så ellers tak

                                Comment

                                Working...
                                X