Oprindeligt indsendt af Tvedse
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Så hellere være fri da....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet virker usandsynligt at PO er i overvejelserne til 6'er positionen, men hvis der er interesse for Frø eller Jebali kunne det måske godt give mening.
Lige på denne position giver det mening
På venstreback og central midt har vi ikke samme størrelse talent og er derfor nød til at handle.
I det centrale forsvar er jeg i tvivl. Jeg tvivler på at Khemdee og Vestergaard nogensinde bliver svaret af forskellige årsager. Men vi har et super talent i Slotsager som måske indenfor en overskuelig fremtid kunne være klar til lidt spilletid. Så vi er nok ude i en forstærkning her også
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Lige hvis Frø eller Jebali blev solgt ville det ikke give meget mening at hente en erstatning. Det vil nemlig gøre plads til Breum i kø systemet som de snakker om, fordi han er god nok. Så skal vi have modet til at spille ham i stedet for en dyr middelspiller uden det store videresalgs potentiale.
På venstreback og central midt har vi ikke samme størrelse talent og er derfor nød til at handle.
I det centrale forsvar er jeg i tvivl. Jeg tvivler på at Khemdee og Vestergaard nogensinde bliver svaret af forskellige årsager. Men vi har et super talent i Slotsager som måske indenfor en overskuelig fremtid kunne være klar til lidt spilletid. Så vi er nok ude i en forstærkning her også
Søgning efter central forsvar må også alt andet lige bekræfte, at vestergaard og khemdee ikke har volssom stor fremtid I klubben.
Comment
-
Lige hvis Frø eller Jebali blev solgt ville det ikke give meget mening at hente en erstatning. Det vil nemlig gøre plads til Breum i kø systemet som de snakker om, fordi han er god nok. Så skal vi have modet til at spille ham i stedet for en dyr middelspiller uden det store videresalgs potentiale.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg kender lidt til Patrick Olsen fra hans tid i Helsingør. Han er en spiller med mange kvaliteter. Hvis man caster ham rigtigt, kan han forstærke de fleste hold uden for top-fire i SL. Han er ÜBERseriøs med sin fodbold, og har derfor nogle gange svært ved at acceptere slendrian blandt medspillerne, hvilket har givet nogle gnidninger for ham tidligere. Men han er ikke den ledertype jeg synes vi mangler. I modgang vender han sig indad.
Som 6er vil han være fejlcastet, men som én af de to 8ere bag tremandskæden på midten i en 4-2-3-1, ville jeg vurdere ham til at være en forstærkning ift. JJT. Så er spørgsmålet, om Alm så ville gøre Aron lidt mere defensiv.
Problemet med PO, er at han har kontrakt tre år endnu i GF, og er købt ind som profil fra en direkte konkurrent. Han ville koste en god sum penge, og det er jeg ikke heeelt sikker på jeg synes er god idé.
EDIT: Men lad os nu se. Jeg synes den lyder lidt som en and...Last edited by Onkel Riffel; 17-01-2022, 09:08."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg forstod på SFÅ, at M. Davidsens kilde i klubben havde berettet, at man kiggede efter forstærkning til det centrale forsvar og central midt. Ikke venstre back. Jørgen må være vurderet som en fuldgod top-6 back.
Søgning efter central forsvar må også alt andet lige bekræfte, at vestergaard og khemdee ikke har volssom stor fremtid I klubben.
Vi må se hvad der sker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet har du helt ret i .. Breum var gledet helt ud af mine tanker - selvf. skal han prioriteres. Det understreger vel egentlig bare at PO er overflødig og hvis han så alliwl bliver hentet må jeg æde mine ord om st MH har fodboldforstand
Comment
-
Jeg tror ikke på det. AGF og OB handler ikke sammen hvis de kan undgå det og han er alt for dyr at hente ift kvalitet. Og så ligner han ikke et perfekt match
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ud-paa-dansker
BW ring til Bodø, det løser 2 problemer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Men gav AGF ikke også 9 millioner for ham, da de handlede i ålborg? Det virker ret urealistisk at vi skulle betale bare halvdelen af den pris.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Men gav AGF ikke også 9 millioner for ham, da de handlede i ålborg? Det virker ret urealistisk at vi skulle betale bare halvdelen af den pris.
Comment
Comment