Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
    Den med Patrick Olsen jeg skrev om tidligere er ikke helt død endnu.
    Så hellere være fri da....
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

      Så hellere være fri da....
      Umiddelbart enig mm at det vurderes at han vil være perfekt til at komplimentere Aron på midten. Det er ikke min vurdering. Men jeg har heller ikke det vilde kendskab til ham og om han vil passe som fod i hose på pladsen og i systemet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Så hellere være fri da....
        Jeg kan godt lig ham

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
          Den med Patrick Olsen jeg skrev om tidligere er ikke helt død endnu.
          Jeg tror ikke på den, men tak for rygtet :)

          Vi skal have en rigtig 6er og PO er ikke den spiller. Han ville imo være håbløst castet i Alms system.

          Comment


            Det virker usandsynligt at PO er i overvejelserne til 6'er positionen, men hvis der er interesse for Frø eller Jebali kunne det måske godt give mening.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det virker usandsynligt at PO er i overvejelserne til 6'er positionen, men hvis der er interesse for Frø eller Jebali kunne det måske godt give mening.
              Lige hvis Frø eller Jebali blev solgt ville det ikke give meget mening at hente en erstatning. Det vil nemlig gøre plads til Breum i kø systemet som de snakker om, fordi han er god nok. Så skal vi have modet til at spille ham i stedet for en dyr middelspiller uden det store videresalgs potentiale.
              Lige på denne position giver det mening

              På venstreback og central midt har vi ikke samme størrelse talent og er derfor nød til at handle.
              I det centrale forsvar er jeg i tvivl. Jeg tvivler på at Khemdee og Vestergaard nogensinde bliver svaret af forskellige årsager. Men vi har et super talent i Slotsager som måske indenfor en overskuelig fremtid kunne være klar til lidt spilletid. Så vi er nok ude i en forstærkning her også

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Lige hvis Frø eller Jebali blev solgt ville det ikke give meget mening at hente en erstatning. Det vil nemlig gøre plads til Breum i kø systemet som de snakker om, fordi han er god nok. Så skal vi have modet til at spille ham i stedet for en dyr middelspiller uden det store videresalgs potentiale.
                Lige på denne position giver det mening

                På venstreback og central midt har vi ikke samme størrelse talent og er derfor nød til at handle.
                I det centrale forsvar er jeg i tvivl. Jeg tvivler på at Khemdee og Vestergaard nogensinde bliver svaret af forskellige årsager. Men vi har et super talent i Slotsager som måske indenfor en overskuelig fremtid kunne være klar til lidt spilletid. Så vi er nok ude i en forstærkning her også
                Jeg forstod på SFÅ, at M. Davidsens kilde i klubben havde berettet, at man kiggede efter forstærkning til det centrale forsvar og central midt. Ikke venstre back. Jørgen må være vurderet som en fuldgod top-6 back.
                Søgning efter central forsvar må også alt andet lige bekræfte, at vestergaard og khemdee ikke har volssom stor fremtid I klubben.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Lige hvis Frø eller Jebali blev solgt ville det ikke give meget mening at hente en erstatning. Det vil nemlig gøre plads til Breum i kø systemet som de snakker om, fordi han er god nok. Så skal vi have modet til at spille ham i stedet for en dyr middelspiller uden det store videresalgs potentiale.
                  Lige på denne position giver det mening

                  På venstreback og central midt har vi ikke samme størrelse talent og er derfor nød til at handle.
                  I det centrale forsvar er jeg i tvivl. Jeg tvivler på at Khemdee og Vestergaard nogensinde bliver svaret af forskellige årsager. Men vi har et super talent i Slotsager som måske indenfor en overskuelig fremtid kunne være klar til lidt spilletid. Så vi er nok ude i en forstærkning her også
                  Det har du helt ret i .. Breum var gledet helt ud af mine tanker - selvf. skal han prioriteres. Det understreger vel egentlig bare at PO er overflødig og hvis han så alliwl bliver hentet må jeg æde mine ord om st MH har fodboldforstand

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg kender lidt til Patrick Olsen fra hans tid i Helsingør. Han er en spiller med mange kvaliteter. Hvis man caster ham rigtigt, kan han forstærke de fleste hold uden for top-fire i SL. Han er ÜBERseriøs med sin fodbold, og har derfor nogle gange svært ved at acceptere slendrian blandt medspillerne, hvilket har givet nogle gnidninger for ham tidligere. Men han er ikke den ledertype jeg synes vi mangler. I modgang vender han sig indad.

                    Som 6er vil han være fejlcastet, men som én af de to 8ere bag tremandskæden på midten i en 4-2-3-1, ville jeg vurdere ham til at være en forstærkning ift. JJT. Så er spørgsmålet, om Alm så ville gøre Aron lidt mere defensiv.

                    Problemet med PO, er at han har kontrakt tre år endnu i GF, og er købt ind som profil fra en direkte konkurrent. Han ville koste en god sum penge, og det er jeg ikke heeelt sikker på jeg synes er god idé.

                    EDIT: Men lad os nu se. Jeg synes den lyder lidt som en and...
                    Last edited by Onkel Riffel; 17-01-2022, 09:08.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Jeg forstod på SFÅ, at M. Davidsens kilde i klubben havde berettet, at man kiggede efter forstærkning til det centrale forsvar og central midt. Ikke venstre back. Jørgen må være vurderet som en fuldgod top-6 back.
                      Søgning efter central forsvar må også alt andet lige bekræfte, at vestergaard og khemdee ikke har volssom stor fremtid I klubben.
                      Men Bjørn W sagde også at man var god alle andre steder ind i begge felter. Så i den optik skulle vi kun kigge på forsvarsspillere og angribere.
                      Vi må se hvad der sker

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det har du helt ret i .. Breum var gledet helt ud af mine tanker - selvf. skal han prioriteres. Det understreger vel egentlig bare at PO er overflødig og hvis han så alliwl bliver hentet må jeg æde mine ord om st MH har fodboldforstand
                        Jeg tror ikke på det. AGF og OB handler ikke sammen hvis de kan undgå det og han er alt for dyr at hente ift kvalitet. Og så ligner han ikke et perfekt match

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg tror ikke på det. AGF og OB handler ikke sammen hvis de kan undgå det og han er alt for dyr at hente ift kvalitet. Og så ligner han ikke et perfekt match
                          Men gav AGF ikke også 9 millioner for ham, da de handlede i ålborg? Det virker ret urealistisk at vi skulle betale bare halvdelen af den pris.

                          Comment


                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...ud-paa-dansker
                            BW ring til Bodø, det løser 2 problemer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Men gav AGF ikke også 9 millioner for ham, da de handlede i ålborg? Det virker ret urealistisk at vi skulle betale bare halvdelen af den pris.
                              Det er svært at forestille man vil give det for en reserve i en dansk midterklub, men jeg er ikke desto mindre ret sikker på agf vil kræve i omegnen af 4-5 mio for at sælge til OB. Derfor er det heller ikke ham vi skal gå efter. Der må kunne findes andre i den prisklasse der kan glide ind hæve niveauet på en relativt ordinær midtbane som vores

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Men gav AGF ikke også 9 millioner for ham, da de handlede i ålborg? Det virker ret urealistisk at vi skulle betale bare halvdelen af den pris.
                                Jo det var i det lag. Så derfor er en handel urealistisk. Tænker det ender med at han bliver i AGF

                                Comment

                                Working...
                                X