Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Fast spilletid? Manden har været inde og ud af holdet de sidste 3 år. 92 kampe på 4.5 sæson, det er 20 kampe i sæsonen, det vil jeg ikke kalde fast spilletid - Det eneste tidspunkt han har spillet fast er i Malmøs europæiske kampe i år. Ikke at det skal skille os ad, jeg så ham også gerne i OB, men fast spilletid er en overdrivelse.
    Er han decideret 6'er ligesom f.eks. Drachmann? Fordi det vi skal bruge er ikke én der er dårlig på fødderne i Alms system. Nærmere nok en 8'er med gode defensive kvaliteter

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kim-en...t%C3%B3rshavn/
      Så blev den officiel, gad vide om vi ser nogle unge OB´ er på Færøerne fremadrettet?
      Det har åbenbart en ret mærkelig baggrund med Kim Engstrøm skifte til Thorshavn. I følge transfermarkt.de ville de overhovedet ikke skifte træner men blev tvunget til fordi Kevin Schindler som var forgænger af KE manglede licens og beklagede at DFB gav ham ikke mulighed at deltage i den nødvendige træner-kurs:
      https://www.transfermarkt.de/fehlend...ew/news/398004
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Er det kun mig, eller synes I ikke, at det et ved at være lidt deprimerende, at der slet ikke sker noget på transfermarkedet, eller blot nogle mere eller mindre seriøse rygter ..?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
          Er det kun mig, eller synes I ikke, at det et ved at være lidt deprimerende, at der slet ikke sker noget på transfermarkedet, eller blot nogle mere eller mindre seriøse rygter ..?
          De er ved at kigge akademiet igennem først

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-akademiet/

          Comment


            Den gang jeg blev medlem her på siden var der transferrygter nok.. Nogle mere seriøse end andre (host*svinet*host) men ikke desto mindre var der gang i rygterne.. Er der overhovedet ikke nogle rygter mere ? :)

            Comment


              Jeg klynger mig til håbet om at Bjørn har lidt mere pondus og flere faglige argumenter end hans forgængere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                De er ved at kigge akademiet igennem først

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...paa-akademiet/
                Jeg havde da håbet at der var en klar overbevisning om ,på hvilke pladser vi skulle tilkøbe nyt. Det lyder desværre som om man fortsat er godt tilfredse, med den nuværende trup. Når de starter med at kigge backup muligheder på akademiet.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Jeg havde da håbet at der var en klar overbevisning om ,på hvilke pladser vi skulle tilkøbe nyt. Det lyder desværre som om man fortsat er godt tilfredse, med den nuværende trup. Når de starter med at kigge backup muligheder på akademiet.
                  Det er ikke det, der bliver sagt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                    Det er ikke det, der bliver sagt
                    Du er velkommen til at komme med din fortolkning
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Den med Patrick Olsen jeg skrev om tidligere er ikke helt død endnu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Du er velkommen til at komme med din fortolkning
                        Det er vel ret nemt, hvis man ellers læser den tekst, du selv kommenterer på:

                        ”- Når vi tager spiller ind udefra, kigger vi først på akademiet. Hvis der ikke er nogen der, kigger vi på Fyn. Derefter i Danmark, i Skandinavien, i Nordeuropa, i resten af Europa og til sidst i resten af verden. På den måde arbejder vi i større og større cirkler, indtil vi finder det, vi søger, siger han. ”

                        Det handler om den overordnede principielle tilgang til transfers som man ser den fremover - at man principielt først vil kigge på, hvad der er på vej fra akademiet, når et behov for forstærkning bliver identificeret fremadrettet - og derefter kigge indtørre og større cirkler indtil man finder den rette løsning. Hvis den rette løsning ikke findes på akademiet, på Fyn, i Danmark eller derefter i Skandinavien, ja så leder man bredere. Men hvis to løsninger ellers er nogenlunde lige gode vælger man den med størst mulig lokal forankring. Skråsikkert at udlede fra det citat at prioriteten for dette vindue er at finde backup spillere fra akademiet kræver en temmelig kreativ fortolkning imo.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det er vel ret nemt, hvis man ellers læser den tekst, du selv kommenterer på:

                          ”- Når vi tager spiller ind udefra, kigger vi først på akademiet. Hvis der ikke er nogen der, kigger vi på Fyn. Derefter i Danmark, i Skandinavien, i Nordeuropa, i resten af Europa og til sidst i resten af verden. På den måde arbejder vi i større og større cirkler, indtil vi finder det, vi søger, siger han. ”

                          Det handler om den overordnede principielle tilgang til transfers som man ser den fremover - at man principielt først vil kigge på, hvad der er på vej fra akademiet, når et behov for forstærkning bliver identificeret fremadrettet - og derefter kigge indtørre og større cirkler indtil man finder den rette løsning. Hvis den rette løsning ikke findes på akademiet, på Fyn, i Danmark eller derefter i Skandinavien, ja så leder man bredere. Men hvis to løsninger ellers er nogenlunde lige gode vælger man den med størst mulig lokal forankring. Skråsikkert at udlede fra det citat at prioriteten for dette vindue er at finde backup spillere fra akademiet kræver en temmelig kreativ fortolkning imo.
                          Og som forlængelse så tolker jeg det lidt som hvis man har et talent på vej (fx Breum), så kigger man fx mere efter en rutineret overgangsfigur, mens hvis der er helt tomt (fx højreback) så henter man en i start 20'erne som kan gå ind på holdet, men stadig er fremtid i (eller evt salgsobjekt).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                            Den med Patrick Olsen jeg skrev om tidligere er ikke helt død endnu.
                            Dejligt med et reelt rygte ! Er dog ikke vild med PO :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                              Den med Patrick Olsen jeg skrev om tidligere er ikke helt død endnu.
                              Om jeg fatter det, hvis der er noget om snakken. Han har ingen oplagt position i en 4-2-3-1. Han er 8er - omskolet fra 10er - og har slet ikke motoren til at være en forstærkning på en af de to 6er-pladser, ligesom vi har to 10ere i Frø og Jebali.

                              Meningsløs spiller at hente.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                                Om jeg fatter det, hvis der er noget om snakken. Han har ingen oplagt position i en 4-2-3-1. Han er 8er - omskolet fra 10er - og har slet ikke motoren til at være en forstærkning på en af de to 6er-pladser, ligesom vi har to 10ere i Frø og Jebali.

                                Meningsløs spiller at hente.
                                Netop derfor er det vel en oplagt OB signing. Han har gjort det udmærket tidligere i superligaen, så vi forventer at kunne kopiere det til os.

                                Hvis der altså er noget om det.

                                Comment

                                Working...
                                X