Oprindeligt indsendt af jhandersen

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse

X
- 

Jeg nynner en stille Sinatra inde i mit hoved. Men fjern “ “. Det var mere ment som at det ikke er de store profiler vi har genereltOprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
 Nu skriver han jo profiler med " ". Det tolker jeg som nogen som klubben har indkøbt som profiler, men som slet ikke er det, når det kommer til stykket.

I den gruppe tæller jeg Kasper, Jens Jakob, Okosun, Jørgen og måske Bashkim.

Og "pænt store salg i forhold til OB standard" tolker jeg som 4-7 millioner.

HVIS jeg har ramt nogle af spillerne, synes jeg dwt siger meget om, hvor lidt ledelsen har forstået om "profiler" på vores hold.
 og dermed ville jeg stadig være skeptisk ved indkøb.

Men det kan jo også være jeg er helt på månen Last edited by fmprOB; 04-01-2022, 21:17. Last edited by fmprOB; 04-01-2022, 21:17.
 Comment
- 

Hmm, ok. Så næste lag af profiler, om man vil. Kunne være Frøkjær, Aron eksempelvis.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 Jeg nynner en stille Sinatra inde i mit hoved. Men fjern “ “. Det var mere ment som at det ikke er de støre profiler vi har generelt
 Men kunne være spændende hvis du fik lov at tale om det  
 - Likes 1
 Comment
- 

Det er korrekt, Plastique gjorde det godtOprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
 Der var også en FCK'er, hvis jeg husker rigtigt. Var det plastique, han hed? Onkel Riffel og obforever har jeg heller ikke set her i årevis. 

Var / er Obforever ikke (fritids-) fotograf ?

.... og MarcoVanTasten ?Last edited by Online; 04-01-2022, 22:48.
 Comment
- 

Synes klart vi skal gå efter Kramer og se om vi ikke kan sende AJA den anden vejOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 - Likes 1
 Comment
- 

Hvis ikke det er alt for dyrt så ville det vel være ok. Har ikke lagt så meget mærke til ham andet end hans mål og dumme røde kort. Men han bliver rost meget i medierne. Ellers spiller vi bare sæsonen færdig og kunne tage ham der på et sign in fee.Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
 Synes klart vi skal gå efter Kramer og se om vi ikke kan sende AJA den anden vej
 Nogen der kender til hans niveau og spidskompetencer?

Men Randers løber nok med ham tænker jegLast edited by fmprOB; 05-01-2022, 08:02.
 Comment
- 

Følger ikke Viborg så tæt, men kan se, at VFF fans mener at det var vigtigere at Mads Lauritsen forlængede. De har været gode på dødbolde, og LK har en god alder, så ikke lad os bare bytte Jørgen med ham og CS.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
 Hvis ikke det er alt for dyrt så ville det vel være ok. Har ikke lagt så meget mærke til ham andet end hans mål og dumme røde kort. Men han bliver rost meget i medierne. Ellers spiller vi bare sæsonen færdig og kunne tage ham der på et sign in fee.
 Nogen der kender til hans niveau og spidskompetencer?

Men Randers løber nok med ham tænker jeg

Comment
- 

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen

Kunne vi være aftager for denne?

I så fald spændende.
 Comment
- 

- 

Den løb ud ved årsskiftet. Mærkeligt at OB ikke i det mindste har meldt bare et eller andet ud.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Comment
- 

Løb den ikke reelt set ud i sommers, hvorefter han har fået lov at træne med for at holde sig igang? Håber in any case han får mod på fodboldtilværelsen derovre og får udløst noget af der potentiale, han uden tvivl har.Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
 Den løb ud ved årsskiftet. Mærkeligt at OB ikke i det mindste har meldt bare et eller andet ud.

Comment

Comment