Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Jeg har normalt aldrig nogen rygter eller nogle vandrør jeg kan banke på, men qua mit arbejde har jeg i noget tid vidst at Mart Lieder er på vej væk - formentlig på vej til Holland.
    Tak for rygtet. Helt klart den mest rigtige løsning nu når Fenger forlængede

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Nu skriver han jo profiler med " ". Det tolker jeg som nogen som klubben har indkøbt som profiler, men som slet ikke er det, når det kommer til stykket.

      I den gruppe tæller jeg Kasper, Jens Jakob, Okosun, Jørgen og måske Bashkim.

      Og "pænt store salg i forhold til OB standard" tolker jeg som 4-7 millioner.

      HVIS jeg har ramt nogle af spillerne, synes jeg dwt siger meget om, hvor lidt ledelsen har forstået om "profiler" på vores hold.
      og dermed ville jeg stadig være skeptisk ved indkøb.

      Men det kan jo også være jeg er helt på månen
      Jeg nynner en stille Sinatra inde i mit hoved. Men fjern “ “. Det var mere ment som at det ikke er de store profiler vi har generelt
      Last edited by fmprOB; 04-01-2022, 21:17.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg nynner en stille Sinatra inde i mit hoved. Men fjern “ “. Det var mere ment som at det ikke er de støre profiler vi har generelt
        Hmm, ok. Så næste lag af profiler, om man vil. Kunne være Frøkjær, Aron eksempelvis.
        Men kunne være spændende hvis du fik lov at tale om det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

          Der var også en FCK'er, hvis jeg husker rigtigt. Var det plastique, han hed? Onkel Riffel og obforever har jeg heller ikke set her i årevis.
          Det er korrekt, Plastique gjorde det godt

          Var / er Obforever ikke (fritids-) fotograf ?

          .... og MarcoVanTasten ?
          Last edited by Online; 04-01-2022, 22:48.

          Comment


            Tjaa. Tjoo. God alder og “gratis”

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-klubber-i-dk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tjaa. Tjoo. God alder og “gratis”

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-klubber-i-dk
              Synes klart vi skal gå efter Kramer og se om vi ikke kan sende AJA den anden vej

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg

                Synes klart vi skal gå efter Kramer og se om vi ikke kan sende AJA den anden vej
                Hvis ikke det er alt for dyrt så ville det vel være ok. Har ikke lagt så meget mærke til ham andet end hans mål og dumme røde kort. Men han bliver rost meget i medierne. Ellers spiller vi bare sæsonen færdig og kunne tage ham der på et sign in fee.
                Nogen der kender til hans niveau og spidskompetencer?

                Men Randers løber nok med ham tænker jeg
                Last edited by fmprOB; 05-01-2022, 08:02.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Hvis ikke det er alt for dyrt så ville det vel være ok. Har ikke lagt så meget mærke til ham andet end hans mål og dumme røde kort. Men han bliver rost meget i medierne. Ellers spiller vi bare sæsonen færdig og kunne tage ham der på et sign in fee.
                  Nogen der kender til hans niveau og spidskompetencer?

                  Men Randers løber nok med ham tænker jeg
                  Følger ikke Viborg så tæt, men kan se, at VFF fans mener at det var vigtigere at Mads Lauritsen forlængede. De har været gode på dødbolde, og LK har en god alder, så ikke lad os bare bytte Jørgen med ham og CS.

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen

                    Kunne vi være aftager for denne?

                    I så fald spændende.

                    Comment


                      Vidste ikke han var uden kontrakt

                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...er-med-ny-klub
                      Last edited by Online; 05-01-2022, 19:27.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Den løb ud ved årsskiftet. Mærkeligt at OB ikke i det mindste har meldt bare et eller andet ud.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                          Den løb ud ved årsskiftet. Mærkeligt at OB ikke i det mindste har meldt bare et eller andet ud.
                          Løb den ikke reelt set ud i sommers, hvorefter han har fået lov at træne med for at holde sig igang? Håber in any case han får mod på fodboldtilværelsen derovre og får udløst noget af der potentiale, han uden tvivl har.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Løb den ikke reelt set ud i sommers, hvorefter han har fået lov at træne med for at holde sig igang? Håber in any case han får mod på fodboldtilværelsen derovre og får udløst noget af der potentiale, han uden tvivl har.
                            Nej den udløb 31/12-2021

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Nej den udløb 31/12-2021
                              Ja okay, nåede jeg også lige at læse nu. Min fejl.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Ja okay, nåede jeg også lige at læse nu. Min fejl.
                                Fair nok

                                Comment

                                Working...
                                X