Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...--mere-paa-vej

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-svensk-keeper
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Som jeg ser det. Så er der simpelthen ikke den der klare anfører type som fx Drachmann var på træningsbanen. Jeg ved ikke hvordan det er på de indre linjer. Det nærmeste vi kommer er nok Kadrii eller Kasper når der bliver råbt og dirigeret lidt til træning. Men det er ikke det vilde der kommer fra dem hellere
      Problemet er nok at det også bliver lidt skingert, hvis vi så henter den her Drachmann, som så er ene om at være den type. Vi bør nok lede efter et par stykker med den karakter og så ser jeg intet problem i en af dem hugger anførerbindet ganske hurtigt. Det kunne godt tyde på vores sympatiske og pæne trup trænger til at blive rusket lidt igennem af et par personligheder, der så til gengæld også skal have kvalitet i deres spil, så de har noget at have adfærden i

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Problemet er nok at det også bliver lidt skingert, hvis vi så henter den her Drachmann, som så er ene om at være den type. Vi bør nok lede efter et par stykker med den karakter og så ser jeg intet problem i en af dem hugger anførerbindet ganske hurtigt. Det kunne godt tyde på vores sympatiske og pæne trup trænger til at blive rusket lidt igennem af et par personligheder, der så til gengæld også skal have kvalitet i deres spil, så de har noget at have adfærden i
        Vi har for ofte spillet med trupper uden de der lidt "hårde" typer de sidste ti år. Der var lige Spelmann og KEP, men jeg savner personligt nogle der kan "skralde igennem". Det sender også et signal til ens medspillere, og får adrenalinen lidt op og køre.

        Som Maik Franz fra Hertha sagde det: "Ohne sauhunde geht es nicht"
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

          Vi har for ofte spillet med trupper uden de der lidt "hårde" typer de sidste ti år. Der var lige Spelmann og KEP, men jeg savner personligt nogle der kan "skralde igennem". Det sender også et signal til ens medspillere, og får adrenalinen lidt op og køre.

          Som Maik Franz fra Hertha sagde det: "Ohne sauhunde geht es nicht"
          enig vi havde også Mohamed El-Makrini som også kunne noget af det kontante
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            JJ er undervurderet herinde. Han har spillet på en svær plads i et umuligt og ubalanceret system med kun 2 på den centrale akse og 4 mand helt fremme.

            Man skal have en umådeligt stor motor for at dække den motorvej af plads, systemet efterlader.

            I en regulær 3-mandsmidtbane med 2 spillere ved sin side, tror jeg, at JJ villle gøre em glimrende figur.

            Uanset: OB mangler et bæst af en 6er. Et dumt svin de andre slår sig på. Vi har rigeligt med flinke Hunderuptyper.

            Og så har jeg i øvrigt fuld forståelse for, at JJ gerne vil prøve noget andet. Håber, han tager til Belgien eller Holland og ikke en anden dansk klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              enig vi havde også Mohamed El-Makrini som også kunne noget af det kontante
              JA! For fanden! Ham havde jeg helt glemt. Jeg har endda en trøje med ham :-D Aron kan også lidt i den retning.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                JJ er undervurderet herinde. Han har spillet på en svær plads i et umuligt og ubalanceret system med kun 2 på den centrale akse og 4 mand helt fremme.

                Man skal have en umådeligt stor motor for at dække den motorvej af plads, systemet efterlader.

                I en regulær 3-mandsmidtbane med 2 spillere ved sin side, tror jeg, at JJ villle gøre em glimrende figur.

                Uanset: OB mangler et bæst af en 6er. Et dumt svin de andre slår sig på. Vi har rigeligt med flinke Hunderuptyper.

                Og så har jeg i øvrigt fuld forståelse for, at JJ gerne vil prøve noget andet. Håber, han tager til Belgien eller Holland og ikke en anden dansk klub.
                Undervurderet? Sandheden er hans fine teknik og gode touch ikke matcher klubben, hvilket har været sandheden siden han debuterede. Han er en fin spiller uden tvivl dog ikke mere end en middelmådig superligaspiller.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                  Vi har for ofte spillet med trupper uden de der lidt "hårde" typer de sidste ti år. Der var lige Spelmann og KEP, men jeg savner personligt nogle der kan "skralde igennem". Det sender også et signal til ens medspillere, og får adrenalinen lidt op og køre.

                  Som Maik Franz fra Hertha sagde det: "Ohne sauhunde geht es nicht"
                  FOR SATAN ONKEL!!

                  Velkommen tilbage

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                    Undervurderet? Sandheden er hans fine teknik og gode touch ikke matcher klubben, hvilket har været sandheden siden han debuterede. Han er en fin spiller uden tvivl dog ikke mere end en middelmådig superligaspiller.
                    Jeg ser 2 forskellige JJer. Den gode som bestemt er en god superliga spiller og så den udgave som han oftest er i og her er han som du siger middelmådig. Han er ofte skadet og det er kun når han har spillet regelmæssigt et stykke tid efter skaderne at han blomster. Da han desværre alt for ofte er skadet så er det måske i 10-20% af tiden han er i fen gode udgave. Som jungledyret skriver så kræver AAs stil store lunger især når Frø har en arbejdsværring dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      FOR SATAN ONKEL!!

                      Velkommen tilbage
                      Ja, ONKEL har været savnet, men ikke glemt :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Ja, ONKEL har været savnet, men ikke glemt :)
                        Haha. Jeg har læst med herinde regelmæssigt, men kan tillade mig at skrive lidt mere frit nu. Jeg er ikke længere ansat i FC Helsingør, så nu må jeg godt brokke mig over OB (offentligt) igen.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                          Haha. Jeg har læst med herinde regelmæssigt, men kan tillade mig at skrive lidt mere frit nu. Jeg er ikke længere ansat i FC Helsingør, så nu må jeg godt brokke mig over OB (offentligt) igen.
                          Det ansættelsesforhold har da ikke afholdt dig fra den regelmæssige brok i togturene til aways på Sjælland i hvert fald ;)

                          Comment


                            Mit bud er i øvrigt, at JJ er fortid senest til sommer. Jeg tror man har vejet ham, og fundet ham for let - samtidig med, at han selv kan jagte en ny udfordring, som det lyder til, at han godt kunne tænke sig. Det er vel win-win, og det eneste ærgerlige er, at man ikke formåede at sælge ham, som det var planen dengang han forlængede og at han i stedet går på en fri. Til gengæld giver det nok ham nogle bedre muligheder personligt, da der jo, som han siger, ikke skal betales transfersum.

                            Jeg er ret overbevist om, at vi henter en ny midtbanemand ind i dette vindue, uanfægtet om JJT ryger nu eller til sommer. Og så tror jeg måske også, at AJA ryger denne vinter mod at vi henter en ny stopper.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Jeg ser 2 forskellige JJer. Den gode som bestemt er en god superliga spiller og så den udgave som han oftest er i og her er han som du siger middelmådig. Han er ofte skadet og det er kun når han har spillet regelmæssigt et stykke tid efter skaderne at han blomster. Da han desværre alt for ofte er skadet så er det måske i 10-20% af tiden han er i fen gode udgave. Som jungledyret skriver så kræver AAs stil store lunger især når Frø har en arbejdsværring dag.
                              JJT er en fin spiller når det kører for OB, men når det ikke kører for OB, så står han aldrig tilbage som lysglimtet i mørket som vi f.eks. ofte ser med Aron. Han dykker konsekvent med resten af holdet og det skal altså kendetegne en anfører at han i hovedparten af sine kampe kan se sig selv i øjnene efter langt hovedparten af kampene. Det mener jeg absolut ikke han kan og derfor skal han erstattes af en som har det her høje bundniveau, hvor man som tilhænger stort set hver gang kan fremhæve vedkommende for det positive uanset om det har været skidt eller kanel overall.

                              Comment


                                Jeg håber virkeligt at vi opgraderer i stedet for at forlænge med JJT. Han passer ikke til systemet, har belejligt udløb og er alt for svingende. Oplagt at styrke os her i vintervinduet og have 3 mand til at kæmpe om startpladserne i en halvsæson.
                                Og så håber jeg på at Lieder og Okusun sælges til højest bydende uanset om højest bydende så er på banen med en cocio og en frankfurter på afbetaling.

                                Comment

                                Working...
                                X