Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvis ikke det er alt for dyrt så ville det vel være ok. Har ikke lagt så meget mærke til ham andet end hans mål og dumme røde kort. Men han bliver rost meget i medierne. Ellers spiller vi bare sæsonen færdig og kunne tage ham der på et sign in fee.
    Nogen der kender til hans niveau og spidskompetencer?

    Men Randers løber nok med ham tænker jeg
    Umiddelbart tænker jeg Lars Kramer stinker langt væk af at være på vej til Brøndby. Han siger, at han er klar til 'de største klubber i DK', hvilket straks ville gøre ham populær på vestegnen. Hans løbevillighed og spillestil rimer også godt med BIFs nuværende stil. Men selvfølgelig har de lige fået gang i Heggheim og er faktisk ret godt dækket ind i centralt forsvar. Et andet bud af samme årsager kunne være AGF.
    Randers ser jeg som et mindre oplagt bud; men det afhænger måske også af, om Kabongo er på vej tilbage og om de stadig tror på ham. De kunne sagtens bruge en god midterforsvarer. Jeg kan ikke se ham gå til FCK eller FCM.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


      Helt okay

      Nej, navnet var Dobrich (var af en eller anden grund nødt til at skifte, da der kom et nyt forum).

      Hvad blev der egentligt af Stinkebjørn, MaxHH, Leander, ham fra BIF (som faktisk var meget saglig) m.fl.
      Aaah, det navn husker jeg, jeg skiftede også fra Mad X, af samme grund.

      Jeg ved at Max er i live, da jeg har krydset ham nogle få gange på selvsamme medie, som jeg tidligere undlod at nævne :D.

      Leander er her vist af og til. de sidste to er jeg ikke sikker på ... der var en fra FCK der hed Plastik-et eller andet.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Ja, det har været mange gode profiler i årenes løb. Så var der selvfølgelig også svinet med alle "rygterne". Ham fra BIF - hed han ikke noget med PerserBIF eller noget i den stil? Og ja, både ham og Plastique var begge meget saglige.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Ja, det har været mange gode profiler i årenes løb. Så var der selvfølgelig også svinet med alle "rygterne". Ham fra BIF - hed han ikke noget med PerserBIF eller noget i den stil? Og ja, både ham og Plastique var begge meget saglige.
          Var det ikke Khan fra BIF ?

          Comment


            JJ i dialog med OB men der er også andre klubber som har vist interesse og JJ er interesseret at kigge på det:
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-alt-er-muligt
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              JJ i dialog med OB men der er også andre klubber som har vist interesse og JJ er interesseret at kigge på det:
              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-alt-er-muligt
              Tror egentlig det kunne være godt for alle parter med noget luftforandring. Elsker JJ, men hvis han skal prøve sig af andre steder er det også ved at være nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                JJ i dialog med OB men der er også andre klubber som har vist interesse og JJ er interesseret at kigge på det:
                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-alt-er-muligt
                jeg ville overhovedet ikke have noget problem med vi sagde farvel og tak for tro tjeneste til JJ...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Tror egentlig det kunne være godt for alle parter med noget luftforandring. Elsker JJ, men hvis han skal prøve sig af andre steder er det også ved at være nu
                  Enig. Og hvis han ikke som anfører ser sig som comitted til OB på nuværende tidspunkt skal der heller ikke satses på ham.
                  det syntes jeg i øvrigt heller ikke man skal da han ikke har forlænget inden 31.12.
                  Dertil er det den centrale midt OB defensivt har mest brug for at forstærke på og hellere JJ end Aron.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Christian Sørensen måske på vej til AaB fra Viborg….!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                      Christian Sørensen måske på vej til AaB fra Viborg….!
                      Øv, ham og Kramer ville være gode at hente. De vil forstærke os og svække VFF.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Øv, ham og Kramer ville være gode at hente. De vil forstærke os og svække VFF.
                        Beggars can’t be choosers, og vi kunne sikkert sagtens bruge både Kramer og CS, men hold nu op hvor finder jeg dog begge spillere uinteressante. Jeg håber personligt at Wesström kan finde nogle klare profiler og ikke bare superligaens lavthængende frugter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Beggars can’t be choosers, og vi kunne sikkert sagtens bruge både Kramer og CS, men hold nu op hvor finder jeg dog begge spillere uinteressante. Jeg håber personligt at Wesström kan finde nogle klare profiler og ikke bare superligaens lavthængende frugter.
                          CS er den spiller med flest assist. Han er kanon på hjørne og frispark. Klart bedre end Jørgen og på en hylde hvor vi burde kunne bære med. Men hvis tiderne er så gode i Ådalen så vi kan købe bedre spillere, så vil jeg glæde mig stort. Men pt tror jeg det er den realistiske hylde, men håber da at BW kan hente på en hylde som matcher top 3-4.

                          Comment


                            https://twitter.com/JRenulle/status/1479336527784255494
                            Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

                            Comment


                              Hvis det passer kunne det være ham her.
                              https://www.transfermarkt.com/kye-ro...spieler/399990

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                                Beggars can’t be choosers, og vi kunne sikkert sagtens bruge både Kramer og CS, men hold nu op hvor finder jeg dog begge spillere uinteressante. Jeg håber personligt at Wesström kan finde nogle klare profiler og ikke bare superligaens lavthængende frugter.
                                Har brugt juledagene på at se YouTube videoer fra OB's sølvsæsoner. Og hvor var Chris Sørensens indlæg, de fleste, bare gode

                                Vi kunne rigtig godt bruge Christian Sørensen fra Viborg, ganske vist har vi ikke Djiby eller HHA, men gode indlæg mangler vi.

                                Comment

                                Working...
                                X