Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-januar-vindue

    kontrast til at der andetsteds stod at de nye ejere ville investere meget … men det behøver selvfølgelig ikke være i spillere ..

    begrænset trussel derfra …
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-januar-vindue

      kontrast til at der andetsteds stod at de nye ejere ville investere meget … men det behøver selvfølgelig ikke være i spillere ..

      begrænset trussel derfra …
      Man kunne ellers have håbet at HH kom med en ønskeliste bestående af overskudsspillere fra OB.

      I så fald, hvem kunne man tænke at HH ville have med, som var realistisk i forhold til økonomi.?

      Opondo, Lieder, vestergaard, østrøm.?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Man kunne ellers have håbet at HH kom med en ønskeliste bestående af overskudsspillere fra OB.

        I så fald, hvem kunne man tænke at HH ville have med, som var realistisk i forhold til økonomi.?

        Opondo, Lieder, vestergaard, østrøm.?
        Hvis HH gjorde det ville jeg være glad for at han kom videre.
        Men jeg tror nu HH har så meget indsigt at han ikke henter nogle fra os, det skulle måske lige være Fenger.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Jeg tror slet ikke vi kommer til at se en ung back, der er bedre end Skjelvik. Fordi vi i forvejen har en etableret, solidt lønnet spiller på pladsen. Som jeg startede med at skrive, så tror jeg at man skal af med Skjelvik før man forsøger at hente andet til venstre back.
          Det er det jeg siger. Kald det bare nonsens. Så kan jeg kalde noget af det du skriver for volapyk eller noget lignende.

          Det er svært at følge med i træning fra Sjælland, med job og familieliv. Så der må jeg læse dine og andres opdateringer om det.
          Syntes du ændrer præmissen lidt for det jeg responderede på. At OB ikke ville bruge en 22 årig lejet back frem for JS. At sådan noget ikke kunne ske i en klub som OB. For det er rent nonsens

          For det du skriver med at OB måske ikke henter en erstatning ind for JS kan du godt have ret i. Det er ikke nonsens

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            3. Jørgen Skjelvik 180.000 kr.
            Det startede som en lejeaftale. Nu er forholdet blevet permanent

            Ifølge listen i EB med alle klubbet
            Vanvittigt. Tit og ofte er sign on fee delt ud over kontraktens længde pr måned og lagt oven i lønnen. Ved ikke om det er sket her

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Det er satme også en sørgelig trup vi har, med en masse fyld som ikke er gode nok, samt dem som spiller fordi reserverne er endnu dårligere.
              Lieder, Okosun, Kløve, Opondo, AJA, Skjelvik og Larsen som de dyreste
              Så er der de unge Tarik, Brems, Khemdee og Vestergaard som hverken spiller, udvikles eller ligner salg.
              Det er en voldsom stor del af truppen som reelt intet er værd og intet bringer.

              Så er der Frø, JJT, Sabbi, Kadrii og Jebali som er mere svingende end pendulet i et bornholmer ur.
              Ja kan sagtens følge dig. Det virker voldsomt.
              Jeg tror alle fans i verden kan lave en liste for deres klub fyldt med spillere der også er dyre,dårlige osv osv. Det er der ikke noget unikt i.
              Men hos os er der bare alt for mange samlet set.
              Dem man henter skal passe ind i systemet og helst være salgsbare. Hvis de ikke er det pga alderen skal de have et højt niveau uden alt for lang en kontrakt

              Jeg har intet imod at vi har 8-10 unge akademi spillere rendende rundt hvor kun 2 bliver til noget noget og resten er fyld fordi det viser sig at de ikke er gode nok. Dette ser jeg intet problem i. Hvis vi ikke turde tage chancen havde Fenger,Frøkjær,Østrøm og Bernat måske ikke blomstret i OB.
              Bare vi er kyniske nok til at sende dem videre der ikke er gode nok. For det burde man kunne se 99,9% af gangene inden for 1,5-2 år

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Man kunne ellers have håbet at HH kom med en ønskeliste bestående af overskudsspillere fra OB.

                I så fald, hvem kunne man tænke at HH ville have med, som var realistisk i forhold til økonomi.?

                Opondo, Lieder, vestergaard, østrøm.?
                Jeg kunne godt se en spiller som Opondo i Sønderjyske. Tror han har en stor stjerne hos HH. Men pt har de nok så meget fyld på hans pladser at det ikke lader sig gøre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Man kunne ellers have håbet at HH kom med en ønskeliste bestående af overskudsspillere fra OB.

                  I så fald, hvem kunne man tænke at HH ville have med, som var realistisk i forhold til økonomi.?

                  Opondo, Lieder, vestergaard, østrøm.?
                  Kommer vel an på hvilken spillestil de/han ønsker at praktisere .. Okusun kunne sikkert bruges på et hold hvor hans forcer kunne komme i spil og dem du nævner ville sikkert også kunne få mere spilletid i Sdr. end de får i OB … så er der “kun” økonomien i det og selvom OB skulle lade nogle gå gratis er en del af dem vel alligevel så godt betalt at de ville skulle gå ned i løn og det er vel begrænset hvor mange der har lyst til det.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-januar-vindue

                    kontrast til at der andetsteds stod at de nye ejere ville investere meget … men det behøver selvfølgelig ikke være i spillere ..

                    begrænset trussel derfra …
                    Eller spin for at holde prisen nede på køb.
                    Last edited by tOrnBjerg; 28-12-2021, 15:12.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Kommer vel an på hvilken spillestil de/han ønsker at praktisere .. Okusun kunne sikkert bruges på et hold hvor hans forcer kunne komme i spil og dem du nævner ville sikkert også kunne få mere spilletid i Sdr. end de får i OB … så er der “kun” økonomien i det og selvom OB skulle lade nogle gå gratis er en del af dem vel alligevel så godt betalt at de ville skulle gå ned i løn og det er vel begrænset hvor mange der har lyst til det.
                      Har intet imod at slippe spillere som Okosun eller Lieder gratis som en 'vennetjenste' til HH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Syntes du ændrer præmissen lidt for det jeg responderede på. At OB ikke ville bruge en 22 årig lejet back frem for JS. At sådan noget ikke kunne ske i en klub som OB. For det er rent nonsens

                        For det du skriver med at OB måske ikke henter en erstatning ind for JS kan du godt have ret i. Det er ikke nonsens
                        Jamen hvis der er enighed om, at OB ikke vil hente en spiller til vb, så længe Jørgen er i klubben, så er diskussionen vel ret omsonst.

                        Skulle man alligevel leje en ung gut til backen, så er det stadig min formodning at Jørgen spiller. Og den unge back skal suge til sig, med henblik på vurdering af evt. køb
                        Sådan har kulturen været hidtil. Hemme har ikke gjort noget for at ændre dette, tværtimod. AA virker til at sætte pris på etablerede spillere, og kommer angiveligt ikke selv med input til indkøb.

                        Wesstrøs præferencer er stadig en ubekendt faktor.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Har intet imod at slippe spillere som Okosun eller Lieder gratis som en 'vennetjenste' til HH
                          Nå, nu kan der vist ikke brygges mere øl på alle disse gisninger om spillere i andre klubber, og hvem af vores der er aktuelle andre steder. Jeg tror vi alle på Forum nu har ytret sig om emnet.
                          Hvad med nogle seriøse og brugbare rygter om spillere på vej til OB..? Men måske er rygtemarkedet bare totalt dødt..? Who knows…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            Nå, nu kan der vist ikke brygges mere øl på alle disse gisninger om spillere i andre klubber, og hvem af vores der er aktuelle andre steder. Jeg tror vi alle på Forum nu har ytret sig om emnet.
                            Hvad med nogle seriøse og brugbare rygter om spillere på vej til OB..? Men måske er rygtemarkedet bare totalt dødt..? Who knows…
                            Du kommer bare med de rygter du har. Imens kan vi andre måske fortsætte snakken..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Jamen hvis der er enighed om, at OB ikke vil hente en spiller til vb, så længe Jørgen er i klubben, så er diskussionen vel ret omsonst.

                              Skulle man alligevel leje en ung gut til backen, så er det stadig min formodning at Jørgen spiller. Og den unge back skal suge til sig, med henblik på vurdering af evt. køb
                              Sådan har kulturen været hidtil. Hemme har ikke gjort noget for at ændre dette, tværtimod. AA virker til at sætte pris på etablerede spillere, og kommer angiveligt ikke selv med input til indkøb.

                              Wesstrøs præferencer er stadig en ubekendt faktor.
                              Vi er enige om at det bestemt er en mulighed ja. Men er ikke så definitiv som dig i den påstand. Men hvis man nu hentede Andreas Poulsen ville man ikke placere ham på bænken hvis han gjorde det bedre end JS. Det er min påstand

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Vi er enige om at det bestemt er en mulighed ja. Men er ikke så definitiv som dig i den påstand. Men hvis man nu hentede Andreas Poulsen ville man ikke placere ham på bænken hvis han gjorde det bedre end JS. Det er min påstand
                                Min påstand er nok firkantet, men kommer på baggrund af skuffelse over manglende brug af egen avl. Derfor håber jeg bare vi er på vej mod nye tider

                                Comment

                                Working...
                                X