Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    https://today.fox-24.com/sport/news/8161.html Han spillede angiveligt ikke pga. sygdom
    Meget ærgerligt for ham må man sige. Man kunne jo se hvor meget det betød for ham at blive udtaget. Vi må håbe at der stadig kan laves et salg som efter min vurdering vil være den bedste løsning for alle

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Det kræver så også bare at støtten omkring dem er god nok og en en hvis kvalitet så de har nogle at støtte sig op ad og som de kan stole på nok skal have deres ryg. Det er ikke optimalt hvis Robin kommer til at have Jørgen på sin side, som ikke har megen defensiv orientering, så vil han ende med at blive udstillet gang på gang fordi Jørgen ikke hjælper ham. Derved kommer der også til regnestykket at JJ ville spille foran ham, JJ som heller ikke fylder så meget defensivt. Hvis vi kunne få nogle bedre spillere ind der fylder mere, så ville der give mere mening
      Ja, der er sikker ikke optimalt men værre er ikke at køre ham ind. Og skal sige at ser Robin næsten endnu mere som potentiel stjerne som 6er end som cf. Der ville glæde mig mest hvis vi kører ham ind på den position
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Jeg håber ved gud ikke at vores transferstrategi afhænger af om SJE eller FCN forstærker sig.
        det håber jeg heller ikke - men omvendt vil det vel være fornuftigt lige at holde et øje med hvor meget der sker hos de direkte konkurrenter

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          det håber jeg heller ikke - men omvendt vil det vel være fornuftigt lige at holde et øje med hvor meget der sker hos de direkte konkurrenter
          Jo men de vilde handler sker ofte tæt på vinduet lukker. Derfor JH aldrig fandt noget til sidst. Der havde hab handlet i baghaven og lukket vinfuet 72 timer før udløb.

          Derfor skal vi ikke kigge på de andre men følge den plan som forhåbentlig er lagt i modsætning til de senest års roulette køb.

          Comment


            Som mange gange nævnt tidligere håber jeg vi henter Bozhidar Kraev.

            Tror han vil passe godt ind i system og kultur samt ikke mindst vil blomstre under en træner som AA.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Meget ærgerligt for ham må man sige. Man kunne jo se hvor meget det betød for ham at blive udtaget. Vi må håbe at der stadig kan laves et salg som efter min vurdering vil være den bedste løsning for alle
              Det ville i hvert fald være et kanonsalg for os. Med mindre man er temmelig sikker på vedkommende en dag bliver en dygtig superligaspiller, så er 5-8 mio kr. for en forsvarsspiller en no brainer fra klubbens side. Om han så selv vil afsted er en anden snak, men mon ikke han godt kan se det kan vise sig at være den mest optimale vej til at blive professionel på den lange bane.
              Jeg håber man har formået at holde gryden i kog omkring ham, så han kan komme afsted.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det ville i hvert fald være et kanonsalg for os. Med mindre man er temmelig sikker på vedkommende en dag bliver en dygtig superligaspiller, så er 5-8 mio kr. for en forsvarsspiller en no brainer fra klubbens side. Om han så selv vil afsted er en anden snak, men mon ikke han godt kan se det kan vise sig at være den mest optimale vej til at blive professionel på den lange bane.
                Jeg håber man har formået at holde gryden i kog omkring ham, så han kan komme afsted.
                Ja det bliver spændende. OB siger ikke ja til hvad som helst mere. Der skulle være afvist mere end 1 stk millionbud i sommers hører jeg. Så man har åbent fået is i maven og økonomi nok til at afvise lidt af hver

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Som mange gange nævnt tidligere håber jeg vi henter Bozhidar Kraev.

                  Tror han vil passe godt ind i system og kultur samt ikke mindst vil blomstre under en træner som AA.
                  Hvilken plads skulle han så spille i systemet?

                  Comment


                    Sanneh står uden kontrakt

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...-til-slutrunde

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og…..?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                        Og…..?
                        ………. Måske noget vi kunne gå efter?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Helt sikkert én vi burde have kig på. Han er et beast

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Helt sikkert én vi burde have kig på. Han er et beast
                            Nej tak til ham, han har ikke spillet fast meget længe, end ikke i AGF kunne han spille sig på holdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Hvilken plads skulle han så spille i systemet?
                              I stedet for Frøkjær

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Nej tak til ham, han har ikke spillet fast meget længe, end ikke i AGF kunne han spille sig på holdet.
                                Ikke mange af vores spillere ville kunne det vel. Hvis han var villig til en kort kontrakt kunne det vel godt være en mulighed for at se ham an

                                Comment

                                Working...
                                X