Oprindeligt indsendt af bjerghest
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det kræver så også bare at støtten omkring dem er god nok og en en hvis kvalitet så de har nogle at støtte sig op ad og som de kan stole på nok skal have deres ryg. Det er ikke optimalt hvis Robin kommer til at have Jørgen på sin side, som ikke har megen defensiv orientering, så vil han ende med at blive udstillet gang på gang fordi Jørgen ikke hjælper ham. Derved kommer der også til regnestykket at JJ ville spille foran ham, JJ som heller ikke fylder så meget defensivt. Hvis vi kunne få nogle bedre spillere ind der fylder mere, så ville der give mere mening"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det håber jeg heller ikke - men omvendt vil det vel være fornuftigt lige at holde et øje med hvor meget der sker hos de direkte konkurrenter
Derfor skal vi ikke kigge på de andre men følge den plan som forhåbentlig er lagt i modsætning til de senest års roulette køb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Meget ærgerligt for ham må man sige. Man kunne jo se hvor meget det betød for ham at blive udtaget. Vi må håbe at der stadig kan laves et salg som efter min vurdering vil være den bedste løsning for alle
Jeg håber man har formået at holde gryden i kog omkring ham, så han kan komme afsted.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det ville i hvert fald være et kanonsalg for os. Med mindre man er temmelig sikker på vedkommende en dag bliver en dygtig superligaspiller, så er 5-8 mio kr. for en forsvarsspiller en no brainer fra klubbens side. Om han så selv vil afsted er en anden snak, men mon ikke han godt kan se det kan vise sig at være den mest optimale vej til at blive professionel på den lange bane.
Jeg håber man har formået at holde gryden i kog omkring ham, så han kan komme afsted.
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Nej tak til ham, han har ikke spillet fast meget længe, end ikke i AGF kunne han spille sig på holdet.
Comment
Comment