Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    1) det kan da godt være det er MH som igen udtaler sig uheldigt, men det er jo ikke første gang og det er mig ubegribeligt man ikke klæder ham på til det mest åbenlyse spørgsmål. Man må sgu da formode CE har været diskuteret vidt og bredt. Hvorfor filan får man så ikke koordineret en enslydende kommunikation til omverdenen, så vi ikke fremstår så fjollet igen.

    Personligt er jeg mest til Hemmes udtalelse. Han behøver selvfølgelig ikke visse, men jeg synes det er på sin plads at afvise at udtale sig, så længe Eriksen endnu ikke har proklameret hverken et stop eller en fortsættelse af sin karriere. På den måde vil der være mest ro omkring Eriksens person. Nu risikere han at blive forfulgt at journalister, hver eneste gang han forvilder sig ned til bane 4 og det hele eksplodere jo fuldstændig, hvis han en dag også træner med os, for lige at prøve sig lidt mere af.
    ​​​​​​Forhåbentlig har de så fin en dialog med Eriksen at man har aftalt at de her er ok i deres lejr, for ellers forstår jeg sgu godt, hvis de bliver lidt trætte af os
    Det er dårligt afstemt, bestemt. Men OB er også en dårligt ledet klub.

    Tja, tjo. Jeg tror nu ikke, at OBs udtalelser gør fra eller til, og jeg er bare grundlæggende til en nogenlunde åben linje. Og så synes jeg det er klædeligt, at man på den måde viser åbne arme over for gamle navne.

    Mon ikke EAs udtalelser er clearet med CE også?

    Men jeg er da ikke uenig med jer i, at EA godt kunne nedtone det lidt.



    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg tror simplethen ikke på at økonomien bliver et problem hvis han bliver fritstillet i Inter. Og så kommer man helt sikkert til at kassen på hvis Eriksen kom.
      Trøjer,Merch,sponsorer,tv penge osv osv. Det kan decideret bliv en overskudsforretning.
      Men også på banen?

      bliver sikkert (mere) upopulær nu men
      - han skriver ikke men OB får en masse omtale
      - han skriver for et halvt år for at spille sig i form.
      - han skriver for tre år og der er en upside på et salg eller en fantastisk spiller i tre år.

      Der er et realistisk scenarie, et urealistisk scenarie og et sidste håbløst scenarie ..

      CE er uden tvivl en fantastisk spiller men har man ham kun i kort tid hvor han ikke er på niveau skal han så være reserve, fast spiller (hvor og i stedet for hvem), skal spillet bygges op om ham eller hvad er planen?

      Ingen tvivl om at han sikkert kunne gå ind og gøre en forskel på banen både i spil, mentalt, fan og merchandise mæssigt men på hvilken bekostning?

      Ikke at han er en gammel spiller der kommer hjem og får forrang over talenterne men … er resultatet ikke det samme hvis han er væk igen til sommer .. ? Får man en spiller jfr. strategien eller på navnet?
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Jeg elsker personligt EAs direkte udtalelser. Dejlig frisk når det kommer fra OB. Og det fact at han er nød til at gøre det siger nok mest noget om at MH har klokket i det ift OBs intentioner..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg elsker personligt EAs direkte udtalelser. Dejlig frisk når det kommer fra OB. Og det fact at han er nød til at gøre det siger nok mest noget om at MH har klokket i det ift OBs intentioner..
          Enig. Og EAs ageren betyder vel samtidigt at MH er fortid i klubben. I hvert fald i en ansvarlig position hvor der kommunikeres i offentligheden.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg elsker personligt EAs direkte udtalelser. Dejlig frisk når det kommer fra OB. Og det fact at han er nød til at gøre det siger nok mest noget om at MH har klokket i det ift OBs intentioner..
            MH er jo den lille i det hele og klubben har ansat en sportsdirektør over ham. Og CE eventuelle tilknytning til OB i en kortere eller længere periode må være vores nye direktørs ansvar. Det kan være en årsag til Hemmes hæmmende udtalelser. Overdirektøren må selvfølgelig udtale sig mere klart.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              1) At MH bliver sur over spørgsmål vedrørende CE, dét er altså MHs problem. Det er mangel på format. Selvfølgelig spørges der ind til CE. Det er DKs største stjerne med en historie, alle kender, der træner ved OBs baner. Det skal man kunne rumme.

              2) Måske EA svarer med lige lovligt mange ord, men klubben har netop været igennem en rædderlig sag med behandlingen af LH. Mon ikke man gør lidt ekstra for at vise åbenhed over for CE, som jo er akademi-legende i klubben. Jeg er med på, at EA til tider er til dem friske side i sine udmeldinger, men det tager jeg gerne i stedet for en ellers hermetisk lukket ledelse og vaghed og manglende format fra MH.
              Min pointe ift. Enrico er mere, at hans udtalelser virker halvdesperate og som om han ikke helt ved hvad der er op og ned. Altså vi er klar til alt, men vi aner ikke hvad der er muligt og hvad det vil koste.

              Min erfaring er at friske udtalelser fra hoften i organisationer ofte passer dårligt sammen med langsigtet strategisk arbejde og jeg kan være nervøs for hvor godt det er afstemt med Eriksen-lejren.

              Men altså; skulle Christian havne i Odense, så kan jeg tilgive det meste.

              Comment


                100.000 for HH

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...jyske-klausul/

                Comment


                  Kunne man forestille sig at Hemmingsen overtog HHs job? Ville vel passe super til hans kvalifikationer og spidskompentencer?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Kunne man forestille sig at Hemmingsen overtog HHs job? Ville vel passe super til hans kvalifikationer og spidskompentencer?
                    Det kunne man vel i teorien godt. Men er Frank Hjortebjerg ikke allerede mere eller mindre meldt på plads? Personligt tror jeg også, han overordnet set er en mere kompetent træner end Hemmingsen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Kunne man forestille sig at Hemmingsen overtog HHs job? Ville vel passe super til hans kvalifikationer og spidskompentencer?
                      Er den ikke lidt svær, som da Henrik Clausen fik en forfremmelse, bare modsat. Skal han være assisten for spillere han har forhandlet med. Teoretisk har du ret, men tror Hemmingsen bliver en udmærket assisten i Sønderjyske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kunne man forestille sig at Hemmingsen overtog HHs job? Ville vel passe super til hans kvalifikationer og spidskompentencer?
                        Det tvivler jeg stærkt på. Isoleret set tror jeg MH er en glimrende assistent. Evnerne virker til at være i omklædningsrummet og på banen.

                        Men er det smart? Med ét er ikke han ikke chef over for Alm, men står ‘under’ ham. Det lyder ikke som et lykkeligt ægteskab.

                        Derudover er MH af den gamle skole. OB har brug for folk, der er flasket mere moderne op, og jeg tror, at FH (som er rygtet hertil) fagligt er et skridt op.

                        Nu må vi se, hvordan OB og MH kommer til at tolke den sportscheftitel.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Kunne man forestille sig at Hemmingsen overtog HHs job? Ville vel passe super til hans kvalifikationer og spidskompentencer?
                          Det kan jeg personligt slet ikke forestille mig, at hemme har lyst til.
                          Tænk en deroute det ville være. Og hvordan ville spillerne skulle 'håndtere' ham efter det.

                          Desuden håber jeg vi er færdige med at ansætte trænere efter deres kærlighed til OB. Eller, de må gerne elske OB, men deres kvalifikationer er vigtigere.

                          Jeg tror ikke der er planer om, at hemme skal noget andet, eller have ny titel.

                          Jeg tror tanken er, at han skal lave mange "direktør-opgaver", som at sparre med Bjørn om spillere, både egne talenter og udefrakommende,
                          være bindeled til trænerstaben, til akademiets ledelse og til scouting-delen. Og i sidste ende er det så Bjørn der bestemmer og har ansvaret.

                          Bjørn har jo mange opgaver i forhold til at netværke, og skal måske være meget væk fra pinden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kunne man forestille sig at Hemmingsen overtog HHs job? Ville vel passe super til hans kvalifikationer og spidskompentencer?
                            Beklager, men det har jeg overhovedet ikke fantasi til at forestille mig. De kvalifikationer, MH viste som træner da han fyrede MH, var bestemt ikke noget at prale af. Derudover tror jeg ikke, at Alm i trænerteamet ønsker en hjælpetræner, som så tydeligt er Thorborgs stik i rend dreng. Så meget hellere frisk blod fra FCN.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                              Beklager, men det har jeg overhovedet ikke fantasi til at forestille mig. De kvalifikationer, MH viste som træner da han fyrede MH, var bestemt ikke noget at prale af. Derudover tror jeg ikke, at Alm i trænerteamet ønsker en hjælpetræner, som så tydeligt er Thorborgs stik i rend dreng. Så meget hellere frisk blod fra FCN.
                              18 point i 11 kampe synes jeg nu var godkendt. Det var godt nok imod ligaens dårligste, men til gengæld var det så også begyndelsen på den nye strategi, og selvom han mildt sagt ikke eksperimenterede med de unge, så lagde han stilen om og det kastede et par miserable kampe af sig.
                              Jeg tror egentlig MH er som skabt til at være assistent, hvor han kan undgå rampelyset, men bruge sin udmærkede fodboldfaglighed. Det skal bare ikke være i OB lige efter han er fratrådt som sportschef
                              ​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                18 point i 11 kampe synes jeg nu var godkendt. Det var godt nok imod ligaens dårligste, men til gengæld var det så også begyndelsen på den nye strategi, og selvom han mildt sagt ikke eksperimenterede med de unge, så lagde han stilen om og det kastede et par miserable kampe af sig.
                                Jeg tror egentlig MH er som skabt til at være assistent, hvor han kan undgå rampelyset, men bruge sin udmærkede fodboldfaglighed. Det skal bare ikke være i OB lige efter han er fratrådt som sportschef
                                ​​​​​
                                Hans fejlanalyse af holdets styrke overbeviser mig ikke. Det er nok rigtigt at der ikke blev trænet optimalt under JM, men at tro på at OBs trup er en klar top 6 trup diskvalificere han. Andre trænere har også høstet pænt med point i nedrykningsspillet og bundholdene sidste år var ringe.

                                Comment

                                Working...
                                X