Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fuck en wierd kamp. Elendig kvalitet og diskutabelt om dommerne har helt styr på det dernede. Jebali rørte knap nok bolden i de 20 min han fik
    Enig.
    var der ikke lagt minimum 4 minutter til og på trods af top mange spilstop og tidsudtrækning fløjtede dommeren af efter 3 et halvt minut.
    Men Tunesien var virkelig dårlige så fuldt fortjent de røg ud. Jebali fik intet at arbejde med. Det positive er så at han nu må kunne komme med på OB træningslejr.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Fuck en wierd kamp. Elendig kvalitet og diskutabelt om dommerne har helt styr på det dernede. Jebali rørte knap nok bolden i de 20 min han fik

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Som jeg forstår det har Jebali virkelig bosat sig på den store klinge i Odense og har det som blommen i et æg. Jeg tror der skal rigtig meget til før han rykker teltpælene op. Men man ved aldrig i denne verden
    Det tror jeg også. Der er andre ting, der spiller ind i den alder, og han har sikkert tjent fint ved sit tidligere ophold i en oliestat. Han er også fint på rette niveau rent sportsligt her.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Tunesien skifter 2 og Jebali er ikke i blandt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Der er næppe et stort salg i Jebali. Han er for gammel, for langsom og for lidt kampafgørende. Hvorfor han jo spiller for os og i Superligaen.

Bedste bud er nok Mellemøsten (hvis han gider det igen) eller Kina.

Sidder og ser kampen. Ingen taktik, bare ud over stepperne, ganske fornøjeligt. Tunesien er lige kommet bagud, så lad os håbe, Jebali kommer ind i 2. halvleg.
    Som jeg forstår det har Jebali virkelig bosat sig på den store klinge i Odense og har det som blommen i et æg. Jeg tror der skal rigtig meget til før han rykker teltpælene op. Men man ved aldrig i denne verden

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Det samme ku ske med Jebali, han skal da bare brænde AFCON kvartfinalen af ;)
    Der er næppe et stort salg i Jebali. Han er for gammel, for langsom og for lidt kampafgørende. Hvorfor han jo spiller for os og i Superligaen.

Bedste bud er nok Mellemøsten (hvis han gider det igen) eller Kina.

Sidder og ser kampen. Ingen taktik, bare ud over stepperne, ganske fornøjeligt. Tunesien er lige kommet bagud, så lad os håbe, Jebali kommer ind i 2. halvleg.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Det kræver så liiiiige at han får noget spilletid

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Én fynbo i stærkeste
    Håber næsten lidt vi får solgt Sabbi til en god pris, så Breum kan komme ind fra start

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    To gode indkøb, velkommen til. Måske vi kan sælge Frøkjær eller Sabbi til en god pris og en god spiller det defensiv midtbane ville være helt fantastisk. I offensiven er vi godt dækket in, Sander er kommet tilbage efter en god lejeophold med masser af spilletid og en del mål og assists. Håber på, at Kadrii finder tilbage tol sin gamle niveau, specielt hans målnæse og afslutnigsevne kan vi ikke undvære.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Bernat
    Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
    X (JJT). Aron.
    Sabbi. Frøkjær. Jebali.
    Kadrii

?

Mande
    Ryan. Østrøm. Kasper. Skjelvik.
    Kløve. Tarik.
    Hyllegaard. Breum. Svendsen.
    Fenger.

Udleje: Khemdee. Brems. Vestergaard.
    “Salg” : AJA. Okusun. (JJt).
    Én fynbo i stærkeste
    Håber næsten lidt vi får solgt Sabbi til en god pris, så Breum kan komme ind fra start

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Bernat
    Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
    X (JJT). Aron.
    Sabbi. Frøkjær. Jebali.
    Kadrii

?

Mande
    Ryan. Østrøm. Kasper. Skjelvik.
    Kløve. Tarik.
    Hyllegaard. Breum. Svendsen.
    Fenger.

Udleje: Khemdee. Brems. Vestergaard.
    “Salg” : AJA. Okusun. (JJt).

Leave a comment:

• Stribetsiden1986
    replied
    Et par spændende nye tilgange de sidste par. Niveauet er jo svært at gisne om, men det ser lovende ud. Anfører som 22-årig i den bedste serbiske liga og nu den bedste unge spiller fra Australien. Vigtigst af alt er dog, at det er indkøb som tydeligt ligger i forlængelse af klubbens strategi. Man gør, hvad man siger. Det er nye tider i Ådalen.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

Squad Speculation Thread 2021/22:

We are looking forward to having him in Odense BK. Is he any good?

Yeah you’re getting a good player there. He has strong defensive abilities. A couple of years ago he had some work to do on his game (his crossing and his positioning in defence) but he’s definitely improved both those things.

He seems not too tall, is that a problem in his defence?:

No, it hasn’t been an issue for us. He’s quite strong so he can still compete in the air.

Beklager mit tynde engelske sprog - men idéen er, at jeg tror Joel King er en okay venstre back. Jørgen skal tage sig sammen :-)
    Bestemt .. det ser ud som OB har handlet efter at forbedre forsvaret af eget mål, så jeg er super tilfreds med vores tilgange indtil nu. Nu mangler spillerne bare at lade fødderne tale og gøre deres arbejde.

Leave a comment:

• Phob
    replied

Squad Speculation Thread 2021/22:

We are looking forward to having him in Odense BK. Is he any good?

Yeah you’re getting a good player there. He has strong defensive abilities. A couple of years ago he had some work to do on his game (his crossing and his positioning in defence) but he’s definitely improved both those things.

He seems not too tall, is that a problem in his defence?:

No, it hasn’t been an issue for us. He’s quite strong so he can still compete in the air.

Beklager mit tynde engelske sprog - men idéen er, at jeg tror Joel King er en okay venstre back. Jørgen skal tage sig sammen :-)

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Umiddelbart meget tilfreds med de to vi har hentet. Det virker mere fornuftigt end den aften, hvor vi alle sad og ventede på Daniel Høegh og svaret var Okosun (som for i øvrigt er yderst sympatisk og gør alt hvad han kan).

I forhold til strategi og hvilke pladser vi som fans efterspørger, så giver det her så meget mere mening.

Vinduet er da bestemt ikke til et 12-tal i skrivende stund, det er den her 6er vi mangler, men klart bestået vindue. Jeg havde frygtet der ville komme mindre end 2 nye.

Leave a comment:

Working...
X