Oprindeligt indsendt af chrisser1990
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det ville i sidste ende betyde mindre spilletid til en som Breum - så ellers tak
Bulgarsk landsholdsspiller med succes i Portugal, gode indhop i CL for FCM og kender danske forhold.
Hans udfordring har været / er at han er meget introvert, hvilket FCM ikke gjorde noget ved, men fokuserede på andre i truppen, så han ikke følte sig hjemme på Heden.
Tror han vil blomstre under AA / BW !
Mener bestemt at Breum og han kan være på banen samtidigt !
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlægIflg. bold.dk bliver Joel King præsenteret i morgen.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ustralsk-back/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg ved godt, strategien benævner en 4-3-3-model, men det er simpelthen for ufleksibelt, hvis man ikke kan overveje varianter heraf, fx 3-4-3.
Jeg kan ikke tro, at det er så låst.
Men lige nu er vi så dårlige til vores 4-2-3-1, at det nok giver mening at øve dén lidt mere, end man prøver andet…
Uagtet - glimrende idé med at prøve Tver på 6eren. Vores opstilling kræver mere fysisk power og motorstørrelse derinde.
Leave a comment:
-
Jeg ved godt, strategien benævner en 4-3-3-model, men det er simpelthen for ufleksibelt, hvis man ikke kan overveje varianter heraf, fx 3-4-3.
Men lige nu er vi så dårlige til vores 4-2-3-1, at det nok giver mening at øve dén lidt mere, end man prøver andet…
Uagtet - glimrende idé med at prøve Tver på 6eren. Vores opstilling kræver mere fysisk power og motorstørrelse derinde.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
I følge strategien spiller vi med et 4 mands forsvar fremadrettet og uddanner/rekruterer efter dette. Så jeg tvivler
Leave a comment:
-
BW bekræfter næsten at AJA kan skifte inden mandag
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-sig-omkring/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
To virkelig spændende signings vi har lavet her. Vil gerne lige vente med at se dem ordentligt an, men umiddelbart lyder de virkelig lovende (Jeg mener jo så også nærmest at alt kun kan være bedre end Jørgen f.eks. - han har godt nok skuffet mig helt koloenormt)
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er faktisk en helt oplagt tanke. I hvert fald til nogle kampe.
Man kunne også stille et ret giftigt tremandsforsvar, hvor Tver kan skubbe med frem, med to wingbacks.
Det er ikke så dumt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja den tanke fik jeg også. Send Tverskov op på midtbanen. Tror han vil passe fint sammen med Aron deroppe.
Men syntes stadig at vi mangler lidt bredde i samme kvalitet så vi kan rotere uden at falde i niveau
Man kunne også stille et ret giftigt tremandsforsvar, hvor Tver kan skubbe med frem, med to wingbacks.
Det er ikke så dumt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
Men syntes stadig at vi mangler lidt bredde i samme kvalitet så vi kan rotere uden at falde i niveau
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg...og en signing af Kraev, så Frøkjær kan blive aflastet, når de defensive pligter igen har suget alt ud af ham (bare et gratis tip BW)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlægIflg. bold.dk bliver Joel King præsenteret i morgen.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ustralsk-back/
https://www.smh.com.au/sport/soccer/...28-p59s2d.html
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg...og en signing af Kraev, så Frøkjær kan blive aflastet, når de defensive pligter igen har suget alt ud af ham (bare et gratis tip BW)
Leave a comment:
Leave a comment: